Je miste me he?quote:
het leeft nogquote:
Gaan we zo beginnen vrouwmens?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
haha waarom denk je dat ik m nu al onder de duim heb![]()
Hogeschool InHolland, Diemen.quote:
Tegen een directrice van Grolsch nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ga directeur van philips wordenDaar kan geen carrierevrouw tegenop
Geslacht: Manquote:
quote:
Kloons kunnen toch niet zonder elkaar?quote:
Moehahahaha...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ga directeur van philips wordenDaar kan geen carrierevrouw tegenop
Vannacht half-lucide/half-wakker doorgebracht. Moe dus. Voor de rest cool.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het leeft nog
veel meer niet
met jou?
EHV?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
ah k dacht miss op mijn school maar nee, das nog een hoop kilometers naar het zuiden
drugs, alcohol, een hamer..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vannacht half-lucide/half-wakker doorgebracht. Moe dus. Voor de rest cool.
Wat heb je nodig?
Iedereen is tegen mequote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahahaha...![]()
![]()
![]()
Ga maar vast Chinees leren, electranerdje.
Verwerk het wel in je sleefquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat was ik dan ook weer vergeten
je moet het ook op post its schrijven![]()
[..]
Kloons kunnen toch niet zonder elkaar?
Oh ja dat kan ook hequote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Bedoel je niet koning?
Ik ontmoette in Colombia een meid die bij een bierbrouwer werkte.quote:
then you gotta keep me satisfiedquote:
Dan word je geen koning, maar prinsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook he
Moet alleen nog een leuk landje uitzoeken en dan het mijne maken! Als ik nou gewoon met een prinses trouw dan is dat veel minder werk dan een land bezetten. Hebben we nog prinsessen in het topic?
Ach en stiekum vind ik je wel lief hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Iedereen is tegen me![]()
[ afbeelding ]
bierquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
drugs doe ik niet aan, en een hamer in onze relatie vertrouw ik niet. alcohol dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |