abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79651549
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

sorry is niet voldoende kutkneus

Gewoon hier niet meer komen, zodat je niet weer zo'n megablunder kunt maken zou al een goed begin zijn.
Ik blijf!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:59:04 #127
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79652088
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef planethugo het volgende:
beide afleveringen gezien en zit er weer goed in. Al mag het wel wat afwisselender gaan worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. En jammer dat er vooral snachts gevochten word waardoor je de helft niet meekrijgt
Klopt ja
Kut oorlog
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:05:01 #128
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79652287
tayvaypay

wanneer wordt aflevering 3 uitgezonden??? viel me beetje tegen dat we zo gelijk lopen met als in nederland, dacht ohw die kan ik wel in 1x downen

maar ik vind het een mooi gemaakte serie, ook al heb ik ook wat moeite met de personages uit elkaar te houden... ze hebben allemaal zo'n verdomde italiaanse achtergrond maaar dat komt vanzelf goed!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79655973
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
tayvaypay

wanneer wordt aflevering 3 uitgezonden??? viel me beetje tegen dat we zo gelijk lopen met als in nederland, dacht ohw die kan ik wel in 1x downen

maar ik vind het een mooi gemaakte serie, ook al heb ik ook wat moeite met de personages uit elkaar te houden... ze hebben allemaal zo'n verdomde italiaanse achtergrond maaar dat komt vanzelf goed!
Morgen te downloaden volgens mij.

Ben het volkomen met je eens, heb tot dusver totaal geen connectie met geen een character. Doet me een beetje denken aan Generation Kill waar het ook een paar afleveringen duurde voordat je een connectie kreeg met de personages, is uiteindelijk wel goed gekomen
[14.gif]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:16:07 #130
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79656018
WTF, zag net een promo op Veronica dat ze dit vanaf april al gaan uit zenden. Best indrukwekkend, zo snel al.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:22:34 #131
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79656182
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:16 schreef Marble het volgende:
WTF, zag net een promo op Veronica dat ze dit vanaf april al gaan uit zenden. Best indrukwekkend, zo snel al.
waarschijnlijk om te voorkomen dat we allemaal deze serie gaan downen vanuit states en gewoon weer voor de buis gaan hangen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79672502
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:22 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

waarschijnlijk om te voorkomen dat we allemaal deze serie gaan downen vanuit states en gewoon weer voor de buis gaan hangen
Ik doe beide. Nu kijk ik de afleveringen en daarna kijk ik het op Veronica, kan ik de 2e meer op details letten.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_79678812
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik doe beide. Nu kijk ik de afleveringen en daarna kijk ik het op Veronica, kan ik de 2e meer op details letten.
Niemand boeit het wat jij kijkt, je hebt de serie al verpest in dit topic.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:51:26 #134
182073 invine
blablabla etc.
pi_79682212
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Niemand boeit het wat jij kijkt, je hebt de serie al verpest in dit topic.
Niet op reageren, gaat die vanzelf weg

Morgen deel 3!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:34:15 #135
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_79689576
Trailer vond ik trouwens niet erg veel belovend
pi_79691465
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef Breekfast het volgende:
Ik zou niet te veel op die trailer afgaan. Ik vind de serie super maar ik zag de trailer laatst ook op tv, en als ik de serie alleen van de trailer kende zou ik em echt niet gaan kijken. De trailer geeft echt geen goed beeld van de serie (vind ik).
pi_79695431
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:12 schreef superworm het volgende:

[..]

Mja, men noemt het hier steeds 'enorm over the top', 'typisch Hollywood' en dergelijke, maar ik heb ook boeken gelezen over de oorlog in De Oost en zo ging het er inderdaad vaak aan toe. Japanners die met honderden tegelijk in een soort kamikaze-slag over velden kwamen rennen, was aan de orde van de dag. Zoals de serie in ieder geval laat zien, lijkt het dan ook dat de meeste Jap-doden vielen door dit soort neermaai-acties, terwijl de meeste Amerikanen niet in directe gevechten maar bijv. via artillerie, vliegtuigbommen en marinebeschietingen om het leven kwamen.
Al met al laat het zo dus ook zien hoe hard de Japanners voor hun land streden.
Eigenlijk lijkt het wel of ze streden met het verstand op nul.kamikaze.

En nu nog in bepaalde plaatsen in azie worden mensen bekrompen gehouden in het verreiken van hun kennis.
Om het maar even zo te verwoorden.

-

En over The pacific,

Mooie serie, maar wat er ook al eerder werd gezegd, ik heb minder met deze gasten.
Denk dat dat komt door dat band of brothers zich afspeelde in Europa en ook in Nederland.
Dat verklaard misschien waarom deze groep gasten minder boeien.The pacific heeft daarom ook wat meer tijd nodig om te wennen.

Episode 3 is straks weer te bekijken !
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_79700709
Episode 3 is wel heel anders dan zijn voorgaande twee. Opzich wel prettig, nu leer je de karakters wat beter kennen.

Niet echt mijn soort aflevering, maar zo'n rustig ertussen is af en toe ook wel goed

Oh, kan iemand mij trouwens vertellen wat er met Lackey gebeurt? Dat snapte ik niet helemaal.
pi_79701927
Zo die Stella lijkt op een oude scharrel van mij. Niet normaal.
  Redactie Frontpage maandag 29 maart 2010 @ 12:47:41 #140
145738 superworm
is erbij
pi_79702741
Ik ga 'm kijken. Owstroilia, jeej!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 29 maart 2010 @ 13:15:39 #141
145738 superworm
is erbij
pi_79703691
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef Breekfast het volgende:
Mwah, het verhaal zet zich echt voort. Ze hadden Guadalcanal nodig omdat anders de Jappen een airbase hadden om Australië aan te vallen. Nu zitten ze in Australië.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79704602
Niet om het een of ander maar ik heb het eerste (HD)deel nog niet eens kunnen kijken,gewoon
omdat het me ontschoten was en kijken via je laptop en mobiel toch minder is dan gewoon lekker
via je moderne televisie met alle toeters en bellen.

Ik denk dat ik me ga toeleggen op het volgen via VOO straks in april.
75 topics = FIN
pi_79706279
Prima episode. Serie wordt steeds beter. Personage-ontwikkeling was wel nodig trouwens, die hebben we hierbij dus gehad. Melbourne zag er verdomd goed uit, sfeer zat er goed in!
  Redactie Frontpage maandag 29 maart 2010 @ 15:03:08 #144
145738 superworm
is erbij
pi_79707547
Godverkut, de verkeerde gedownload. Dit is een .rar in een .rar, met passwords en schimmige linkjes en titels, dat vertrouw ik niet

Weer een kwartier wachten tot die 2 GB éindelijk eens klaar is.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79708201
Dat grietje van Phillips zag er zeer appetijtelijk uit
  maandag 29 maart 2010 @ 15:38:22 #146
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_79708900
TVP!!!!

Straks even de eerste 3 episodes kijken Eindelijk!
  maandag 29 maart 2010 @ 15:41:33 #147
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_79709041
Ik lees net op een ander forum dat de 1st Marine Division langer in Melbourne heeft gezeten dat Easy Company in Europa.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 29 maart 2010 @ 15:43:50 #148
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79709128
Ah ik kijk een keer niet en besluit er wat op te sparen is het opeens een goede aflevering nu twijfel ik weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79709171
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef StinsonB het volgende:
Oh, kan iemand mij trouwens vertellen wat er met Lackey gebeurt? Dat snapte ik niet helemaal.
Leckie? Hij werd overgeplaatst naar een andere unit volgens mij naar aanleiding van het 'wachtincident' met Juergens.

Ik verwachtte weinig van deze aflevering vanwege het gebrek aan actie, maar het tegendeel werd bewezen: Geweldige aflevering, goed acteerwerk, de sfeer werd briljant neergezet en het oog voor detail is weer subliem. Ook de nodige humor in deze aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige jammere was dat ik het soms moeilijk kon volgen vanwege het soms zware Australische accent,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, de band met de karakters is nu wel opgebouwd, het is weer tijd voor actie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_79709262
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees net op een ander forum dat de 1st Marine Division langer in Melbourne heeft gezeten dat Easy Company in Europa.
Er werd ook in de intro gezegd dat ze daar een jaar zaten: de troepen moesten opgebouwd worden voor de rest van de missie in de Pacific.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')