Sommigen hebben pech...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken, Tico, maar volgens mij is Hannah net ruim een maand.
Het ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik blijf me verbazen over ons lichaam. Hoe de moedermelk automatisch aangepast wordt als het bv om een prematuurtje gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Keshet het volgende:
Ticootje: De lactatiekundige in het ziekenhuis volgt voor het grootste gedeelte dit protocol van borstvoeding.com. Ik kan haar inschakelen zodra ik haar nodig heb en heb sowieso regelmatig contact met haar.
De verzorging is ook op de hoogte, alles is startklaar om haar aan de borst te krijgen. Nu Teigetje nog.
Huuu? Nee, niet echt. Raar! Ook hard?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Linda2205 het volgende:
ik wil Lotte net aanleggen en mn halve borst is een blauwe plek
pijn doet het niet. Herkent iemand dit?
Nee, helemaal niet... met drinken had ik er ook geen last vanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Huuu? Nee, niet echt. Raar! Ook hard?
Weet je...
Ik realiseerde me net dat ik voor Florian nu niet echt meer 'nodig' ben. Ik kan hem zomaar een week bij mijn ouders droppen als ik wil....![]()
Pff, ik dacht dat het stoppen emotioneel wel redelijk goed was gegaan....
Dit dus!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Envoor jou. Tuurlijk heeft Florian je nog nodig, je bent meer dan alleen melk, je bent zn mama!
Free dat gevoel had ik dus ook toen Jen opeens stopte... Het was een heel raar gevoel... Ik werd er echt verdrietig van...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Huuu? Nee, niet echt. Raar! Ook hard?
Weet je...
Ik realiseerde me net dat ik voor Florian nu niet echt meer 'nodig' ben. Ik kan hem zomaar een week bij mijn ouders droppen als ik wil....![]()
Pff, ik dacht dat het stoppen emotioneel wel redelijk goed was gegaan....
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef freecell het volgende:
jahaaaa, dat wéét ik ook wel...
Maar ik kan hem zo een week bij mijn ouders dumpen bijvoorbeeld zonder gevolgen. Dat voelt gewoon raar ofzo.
juh...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef YPPY het volgende:
[..]Wat ontzettend verschrikkelijk confronterend zo he.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef DaviniaHR het volgende:
dames, ik ga jullie verlaten. gister derde bo gehad, en het is nog steeds beurs en ik blijf hondsberoerd. geen ab, want PR heeft de plek weggekregn, maar die pijn! rayndauds + koorts-geinduceerde kou
en ik had PR beloofd dat als het nog een keer misging, dat ik zou stoppen... ik kan het eli ook niet aandoen... ben al de hele zwschap ziek geweest en niet volledig aanwezig voor hem. het doet hem enorm pijn als ik er dan weer niet ben...
en vandaag is ze de hele dag aan het bijten en ze doet het gewoon niet goed. of ik doe het niet goed. hoe dan ook, die raynauds is weer VEEL heftiger dan de afgelopen weken, en dat doet zeer.
de eerste 120cc kv zijn er met smaak ingegaan...
dank voor alle steun, en ik wens jullie allen een succesvolle bvperiode toe.
Natuurlijk kan dat niet, want hij zou z'n moeder vreselijk missen. Hij heeft je 9 maanden lang gehoord en gevoeld en kent jou als geen ander.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef freecell het volgende:
jahaaaa, dat wéét ik ook wel...
Maar ik kan hem zo een week bij mijn ouders dumpen bijvoorbeeld zonder gevolgen. Dat voelt gewoon raar ofzo.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik nog borstvoeding gaf deed ik dat regelmatig in bad. Zulke fijne momenten waren dat. Nu geef ik Ivan elk weekeinde z'n flesje in bad.
Och meisje, wat naar...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef DaviniaHR het volgende:
dames, ik ga jullie verlaten. gister derde bo gehad, en het is nog steeds beurs en ik blijf hondsberoerd. geen ab, want PR heeft de plek weggekregn, maar die pijn! rayndauds + koorts-geinduceerde kou
en ik had PR beloofd dat als het nog een keer misging, dat ik zou stoppen... ik kan het eli ook niet aandoen... ben al de hele zwschap ziek geweest en niet volledig aanwezig voor hem. het doet hem enorm pijn als ik er dan weer niet ben...
en vandaag is ze de hele dag aan het bijten en ze doet het gewoon niet goed. of ik doe het niet goed. hoe dan ook, die raynauds is weer VEEL heftiger dan de afgelopen weken, en dat doet zeer.
de eerste 120cc kv zijn er met smaak ingegaan...
dank voor alle steun, en ik wens jullie allen een succesvolle bvperiode toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |