abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 18:16:24 #26
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79456356
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou wat raar!!!! Echt!
en weet je: coca Cola wil graag dat ik hun cola drink en George wil dat ik koffie en martini drink. Terwijl water veel gezonder is!!!
Er zijn nog steeds mensen die daadwerkelijk geloven dat kv gezonder is dan bv, omdat ze dat opgepikt hebben in de tijd dat men niet wettelijk verplicht was gezondheidsclaims te onderbouwen. Paar weken terug is Nutricia bijvoorbeeld weer eens teruggefloten omdat ze een claim deden die ze niet (voldoende) konden onderbouwen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 22 maart 2010 @ 18:27:51 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79456700
Chan, wat zonde van je flesje bv

freecell, hoe is het nu met je productie? Weer iets beter?

BJ, ik vind het ook heel knap hoor dat je het al zo lang volhoudt dat kolven

Harry heeft vandaag voor het eerst bv uit de fles gedronken bij papa! Het duurde even voordat hij het trucje doorhad, maar toen was de fles zo leeg!
Maar het was (expres) niet genoeg om de honger te stillen dus daarna nog lekker bij mama gedronken...
Ik ga vanaf vandaag proberen om elke 2 dagen een volledige voeding af te kolven zodat papa die met de fles kan geven. Dan voelt papa zich ook een stuk nuttiger en gaat mijn productie er niet op achteruit...
pi_79456999
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef Asyniur het volgende:
Chan, wat zonde van je flesje bv

freecell, hoe is het nu met je productie? Weer iets beter?

BJ, ik vind het ook heel knap hoor dat je het al zo lang volhoudt dat kolven

Harry heeft vandaag voor het eerst bv uit de fles gedronken bij papa! Het duurde even voordat hij het trucje doorhad, maar toen was de fles zo leeg!
Maar het was (expres) niet genoeg om de honger te stillen dus daarna nog lekker bij mama gedronken...
Ik ga vanaf vandaag proberen om elke 2 dagen een volledige voeding af te kolven zodat papa die met de fles kan geven. Dan voelt papa zich ook een stuk nuttiger en gaat mijn productie er niet op achteruit...
oh dat doet Amélie hier ook geniaal vind ik het. Eerst een minuut of twee met het flesje spelen en dan is het ineens van oh! geef jíj mij eten vandaag!! zegdatdanman!nomnomnomnom*klok*leeg.

Chan wat zonde
even bespreken met het kdv?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79458792
Hahahaha Wat lollig dat ze dat niet doorhebben

Procutie hier is niet om over naar huis te schrijven, maar vandaag tot nu toe wel alle voedingen kunnen redden met eigen melk.
En dat is nu afgelopen vrees ik, want ik heb net 45 gekolfd en dan zou Florian 30 of meer bij mij moeten drinken straks...
En hoewel kolven steeds een beetje beter gaat, gaat live-drinken nog steeds écht niet goed.
's nachts drinkt hij soms wel 60 of 70 uit de borst, maar overdag nog steeds 10-20-30 oid. En hij doet zó zijn best...

En ik ben gestopt met 's nachts kolven, want dan moest ik nóg twee keer extra mijn bed uit per nacht en mijn lijf zei: 'doe dat zelf maar!' en ik ben 4x door de wekker geslapen afgelopen twee nachten, terwijl ik normaal nóóit ergens doorheen slaap! (ook niet gek met ook nog een zieke dreumes en een huishouding enzo )

Dus ik kolf de overdag voedingen ongeveer bij elkaar, maar doordat ik 2x kolven skip, krijgt hij vaak sowieso 2x wat kunstvoeding bij.
En de rest is me tot nu toe vandaag dus ook gelukt

Maar ondanks dat mijn productie omhoog gaat, gaat zijn live-drinken dus niet omhoog, wat we wel hoopten....

Dus ik ben bang dat er iets aan dat tongetje moet gebeuren en als dat niet kan of niet helpt dat het dan wel einde oefening is...

En dan moet ik mijn kind ook vergif gaan geven

Disclaimer: die laatste opmerking was grappig bedoeld nav. de voorgaande discussie... voor ik iedereen over me heen krijg
pi_79461802
Free ik blijf het stom vinden dat je misschien geen borstvoeding kunt blijven geven omdat mensen je gewoon niet willen helpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79461986
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Free ik blijf het stom vinden dat je misschien geen borstvoeding kunt blijven geven omdat mensen je gewoon niet willen helpen.
Mja, ik kan iedereen welde schuld gaan geven, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat tongriempje knippen gaat helpen.
Al hoop ik van harte van wel...
pi_79462144
Maar het is toch niet het riempje?
  maandag 22 maart 2010 @ 20:22:29 #33
12913 GreatWhiteSilence
pi_79462279
Wat mij een beetje zorgen baart in dit geval is dat de productie die eerste 6 weken nu niet bepaald goed gestimuleerd is doordat hij niet goed kan drinken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 22 maart 2010 @ 20:50:07 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_79463799
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, ik kan iedereen welde schuld gaan geven, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat tongriempje knippen gaat helpen.
Al hoop ik van harte van wel...
Tongriempje wordt toch ook wel door verloskundigen gedaan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79463876
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef freecell het volgende:

En ik ben gestopt met 's nachts kolven, want dan moest ik nóg twee keer extra mijn bed uit per nacht en mijn lijf zei: 'doe dat zelf maar!' en ik ben 4x door de wekker geslapen afgelopen twee nachten, terwijl ik normaal nóóit ergens doorheen slaap! (ook niet gek met ook nog een zieke dreumes en een huishouding enzo )
Het klinkt ook ontzettend zwaar. Dat is eventjes wel te doen omdat je op een omslag hoopt, maar als die dan uitblijft dan blijf je maar doorbijten en doorgaan terwijl je eigenlijk niet meer kunt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79464027
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Maar het is toch niet het riempje?
nope, het hele tongetje zit wat verder naar voren vast dan normaal. Maar misschien helpt knippen wel
ik ben geen kno-arts
pi_79464238
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het klinkt ook ontzettend zwaar. Dat is eventjes wel te doen omdat je op een omslag hoopt, maar als die dan uitblijft dan blijf je maar doorbijten en doorgaan terwijl je eigenlijk niet meer kunt.
mja, het is nu ook:
- Wegen
- 20 tot 30 minuten drinken bij mij
- Wegen en kijken hoeveel hij gedronken heeft (meestal 10-40 cc )
- Bijvoeden met afgekolfde melk en als ik daar niet genoeg van heb met kunstvoeding tot MINIMAAl 70 cc, als hij meer wil meer.
- Boertje, knuffelen, in bed
- Kolven
- Kolf en flesjes afwassen eed

En dat elke 3 uur ...

.....tikte ze met een fles onder haar kin
pi_79464493
Freecell
pi_79466120
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over dat 'complottheorieën' over de voedingsindustrie e.d: ik heb genoeg realisme (en opleiding) om te bedenken dat het de aandeelhouders en besluitmakers eerder om centen gaat dan om de gezondheid van jouw kleintje (helaas)...
Dan heb ik dus 2 "ongezonde" kinderen.

er gaan een hoop kwaliteitscontroles overheen voordat voeding uberhaupt in de schappen komt. En als er
iets niet 'klopt' wordt dat onderzocht. ik had een pak dat niet goed menge, moest het (gratis) terugsturen en het werd onderzocht.

Free, ik hoop dat jullie snel geholpen worden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79466246
Das geen doen freecell. Dat hou je geen weken vol, ik hoop dat je ha dat ook inziet. Kijk en als er niets aan gedaan kan worden dan is het ook shit, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
pi_79466518
Ik ben heel erg blij dat ik nog steeds borstvoeding geef.
Joshua is nog nooit ziek geweest.
En het is nog gezonder ook de meeste kinderen die de fles krijgen zijn vaak twee keer zo dik.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:40:49 #42
12913 GreatWhiteSilence
pi_79466867
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dan heb ik dus 2 "ongezonde" kinderen.

er gaan een hoop kwaliteitscontroles overheen voordat voeding uberhaupt in de schappen komt. En als er
iets niet 'klopt' wordt dat onderzocht. ik had een pak dat niet goed menge, moest het (gratis) terugsturen en het werd onderzocht.

Free, ik hoop dat jullie snel geholpen worden!!
Ik heb helemaal niet gezegd dat kinderen die flesvoeding krijgen ongezond zijn, maar het is nu eenmaal zo dat om diverse redenen borstvoeding vaak de voorkeur verdient boven flesvoeding. Ik neem aan dat we het daar wel over eens zijn, toch?

Gezondheidstechnisch verdient een mager stuk kip ook vaak de voorkeur, vergeleken met een vette hamburger. Maar niemand zal daarover vallen als je dat zegt?
pi_79466905
Jij zit ook met je kop in je kont is het niet Joshua?
On zeh laptop
  maandag 22 maart 2010 @ 21:41:53 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_79466936
Dat kan alleen als je lang borstvoeding gehad hebt, anders ben je te dik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79467441
Hoi Taartjes Fee,

Waar slaat die opmerking op.
pi_79467597
Bah, Free, dat is inderdaad geen doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 22 maart 2010 @ 21:52:15 #47
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79467599
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik nog steeds borstvoeding geef.
Joshua is nog nooit ziek geweest.
En het is nog gezonder ook de meeste kinderen die de fles krijgen zijn vaak twee keer zo dik.
*snik* mijn melk was niet goed, mijn dochter was wel soms ziek *paniek*

Gelukkig weet ik nu wel waarom ze zo altijd onder de lijntjes groeide, bedankt voor het inzicht!

freecell, wat heftig zeg. Ik probeer er overheen te lezen stiekem, maar het klinkt te bekend, de stille ondervoeding. Hier 80 gram in 2 weken toen. Daarna is het gelukkig wat bijgetrokken, maar met dat kolven steeds, lijkt me heftig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_79467636
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef Troel het volgende:
Dat kan alleen als je lang borstvoeding gehad hebt, anders ben je te dik
Als je kont maar ver genoeg groeit lukt het ook vanzelf
pi_79467683
Free... misschien kan de LK voor je bemiddelen bij de KNO? Is een vraag waard toch? Zij weet hoe de vork in de steel zit, het belang ervan en dat je dit niet lang gaat trekken... Of zeg ik nu iets heel doms?
pi_79467807
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef YPPY het volgende:

[..]

*snik* mijn melk was niet goed, mijn dochter was wel soms ziek *paniek*

Gelukkig weet ik nu wel waarom ze zo altijd onder de lijntjes groeide, bedankt voor het inzicht!
Nee, dan zou ze bóven de lijntjes moeten groeien! Misschien moet ik mijn kinderen FV geven, ze zijn beiden spriet
Ow en TARA heeft een jaar BV gehad Waar blijft dat gezonde gewicht?
quote:
freecell, wat heftig zeg. Ik probeer er overheen te lezen stiekem, maar het klinkt te bekend, de stille ondervoeding. Hier 80 gram in 2 weken toen. Daarna is het gelukkig wat bijgetrokken, maar met dat kolven steeds, lijkt me heftig.
Ja, hier ook inderdaad 100 gram er af in 2 weken
Maar het zit er nu ook alweer aan gelukkig.
Maar wat voelde ik me lullig dat ik het niet eerder had gezien aan hem Maar Leander was ook altijd zo'n dunnerd (nog) en die groeide verder prima....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')