Klopt ja! Ik ga straks even naar buiten.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
TS leest de Telegraaf
Krijg je daar geen hoofdpijn van? Pauperkrant
Da's ook de Vrouw.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef Socios het volgende:
De pagina waar het om gaat:
[ afbeelding ]
quote:Net lekker boerenkool gegeten, en daarna uitgebreid met een krantje zitten schijten
Kranten, Teletekst en NOS-Journaal goede nieuwsmedia. Beter dan alle online crap.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef Salvad0R het volgende:
Fuckoff met je fossiele papieren medium Jonge.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik vind Twitter erger eigenlijk.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kan er geen ban komen op telegraaftopics?
LINK!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Juicyhil het volgende:
FOK! stond in de nieuwsbrief van het lokale jeugdcentrum.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Kranten, Teletekst en NOS-Journaal goede nieuwsmedia. Beter dan alle online crap.
Bespottelijke opmerking.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De moeder van TS
quote:pittig en kort kapsel
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Hyves is in NL een behoorlijke community met heel veel "invloed" op het Internet in NL
nee, jouw kortzichtigheid is obvious, dat het jouw doelgroep niet is ok, maar als je in NL in 1 keer een hele grote groep nederlanders online wil bereiken zou ik het op Hyves gokken.quote:
Omdat Telegraafquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef HeatWave het volgende:
En waarom mag jij online wel de telegraaf bespreken maar de telegraaf geen online zaken? Wat een totale bullshit zeg. Hyves is in NL een behoorlijke community met heel veel "invloed" op het Internet in NL, ik zie niet in waarom een artikel eraan gewijd zo raar is..
Ik lees zelden de Telegraaf, hoor. Toevallig dat ´ie nu binnen handbereik lag toen ik ging chillen. Ik blader door die pauperkrant en kom meteen een heel artikel over pauperhyves tegen. Daar klaag ik over.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef HeatWave het volgende:
maar goed, inzicht is niet jouw sterkste punt was alweer bewezen.
Doe ik ook. Gelukkig weet ik dat Hyves niet het reële beeld is. Sommige andere mensen misschien wel als zij dat artikel hadden gelezen, die zouden dan ook niet geklaagd hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef SimonBalk het volgende:
Probeer eens een echte krant te lezen. Misschien dat je dan een reëler beeld krijgt wat er echt om gaat in Nederland en de wereld.
Dan begrijp je gelijk waarom de Telegraaf een artikel heeft over het taalgebruik op Hyves.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik lees zelden de Telegraaf, hoor. Toevallig dat ´ie nu binnen handbereik lag toen ik ging chillen. Ik blader door die pauperkrant en kom meteen een heel artikel over pauperhyves tegen. Daar klaag ik over.
Ik lees verder kwaliteitskranten.
precies, een uitstekend artikel dusquote:Op maandag 22 maart 2010 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan begrijp je gelijk waarom de Telegraaf een artikel heeft over het taalgebruik op Hyves.
Het zijn de lezers van die krant die de teksten van hun eigen kinderen op die site niet begrijpen....
Pure doelgroepberichtgeving
Jezelf quotenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |