Mensen die dit zeggen, barsten vaak juist van de vooroordelenquote:Persoonlijk ben ik iemand die wars is van elk vooroordeel.
Ik ben niet links, rechts. Maar liberaal en zeer ruimdenkend.
Dat dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
het is wel vermakelijk om reacties te lezen op telegraaf.nl
Schoft!! Die kop was GENIAAL!! Gewoon kunst!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Maar goed: vanmorgen. Iets van: vergeefs inbraak bij Joling… foto's erbij ….
Zucht…
Mijn vraag aan Telegraaflezers en lezeressen:
Eerlijk: wat vinden jullie hier zelf nu van?
True, de kop was (onbedoeld?) sterk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef Autidude het volgende:
[..]
Schoft!! Die kop was GENIAAL!! Gewoon kunst!
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:59 schreef Salamando het volgende:
ik som ze even op jongens:
TS leest de krant![]()
Telegraaf![]()
Geenstijl![]()
Talpa
Dit vind ik een beetje een vooroordeel.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen, barsten vaak juist van de vooroordelen
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Laat de Telegraaf toch links liggen en kijk voortaan HartvanNederland.
In je lokale pauperwijk niet neequote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Mét Shownieuws, want anders hoor je er niet bij!
Ik alleen om te lachen en een fix plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef OeJ het volgende:
Laatst lezersreacties gelezen op de site van de Telegraaf.
Jezus christus, wat zijn die gasten toch dom. Man! Man! Man! Net als de aanhang van dat clubje debielen op Geenstijl. Geen wonder dat ik daar zelden of nooit kom.
Probeer te vermijden om het woordgebruik over te nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef OeJ het volgende:
Laatst lezersreacties gelezen op de site van de Telegraaf.
Jezus christus, wat zijn die gasten toch dom. Man! Man! Man! Net als de aanhang van dat clubje debielen op Geenstijl. Geen wonder dat ik daar zelden of nooit kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |