Wowquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
NSFWquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
werk het; o 1 het werken; arbeid: aan het ~ gaan; te ~ stellen werk geven 2 moeite, inspanning: ~ van iets maken (veel) moeite voor iets doen 3 -en daad 4 -en hetgeen voortgebracht is, m.n. door de geest: een ~ van Vondel 5 -en (Belg) plaats waar gewerkt wordt: verboden op het ~ te komen || er is veel ~ aan de winkel veel te doen; hoe gaat dat in zijn ~? hoe gebeurt, hoe gaat dat?; voorzichtig te ~ gaan handelen, optreden; alles in het ~ stellen om aanwenden; publieke ~en werkzaamheden aan wegen, dijken, wateren enz.quote:
What went wrong?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal het een jeugdfoto zijn van Raymond van Barneveld?
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal TMM's bureau alweer gezakt zijn?
meestal welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij wel eens tweets van mensen die je volgt?
Ik zal hem afschrikkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.
Wie is dat kindje?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
Geen idee, ik vond zijn krulletjes wel schattigquote:
afschrikken! en dan stuur je dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
M'n vrouwelijke collega wil meer zienquote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo dat zal jullie leren op kantoor op een gaysite te zitten
ja ja je voruwelijke collega....quote:
Dat willen wij ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet uit de kleren.
are you talking to mequote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Why start now after all those years?
Speciaal voor jou dan een stoere man die je graag helpt met je banden.quote:
Krulletjes zijn overratedquote:Op maandag 22 maart 2010 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond zijn krulletjes wel schattig
GODVERDJU!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een stoere man die je graag helpt met je banden.
[ afbeelding ]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je weet dat Steve mee leestquote:
daar wordt ik niet nat vanquote:
Doorrijden.quote:
Ja valt echt meer op de blonde gladdie do-goody babiesquote:
Veel beterquote:Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu heb je hem vies gemaakt
[ afbeelding ]
Ja dat is ook nooit besproken hier zullen we zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel erg, ik ken gewoon jullie types.
Monicaquote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu mijn type nog posten
[ afbeelding ]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Goddamit, die monteur, de zon buiten, het vooruitzicht op lekker eten vanavond, wijn, terrasjes, lente.......
SAJ! Hier! Nu! NEUKEN!
Trut *strijkt de krullen uit z'n haar* it's over!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijn
Je kan! T. wacht maar een weekjequote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja valt echt meer op de blonde gladdie do-goody babies
EN ik meer op de stoere donkerharige macho's
We gaan geen ruzie krijgen in de &RG!
(maar ik weet nog niet of ik kan)
Ik heb gelukkig een scherm wat redelijk naar de muur gedraaid staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me echt rot te scrollen met al die foto's hier zonder mijn collega's verkeerde ideeën te geven
Post nog eens meer leuke plaatjes danquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Waarom denk je dat, omdat mijn type er niet tussen staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!quote:
sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Ik zie dat je je grappige dag weer hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Slachtoffer nummer 1quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik zit geil te worden op de werkvloer... en zo'n opwinden werk heb ik niet
nee dat is MIJN type (mischien nog net iets te glad).quote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, ik zal het nooit meer doen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
Klaarkomen door de prostaat? Je bedoelt door subtiele stimulatie van de prostaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?
De hetero's zijn van mij.
Goed zoquote:Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepen
Erg vervelend is datquote:Ik val ook altijd op hetero's
quote:Alleen in mijn bed krijgen wil nooit zo lukken
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijn
Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...quote:
Jij bent geen heteroquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...
Da's dus wél kut......quote:
neuken?quote:
Uhu.quote:
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?quote:
Damnquote:
Ik krijg de onderlinge verhoudingen steeds beter door... maar Stuart en MisterOquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout looptquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Mijn allereerste echte boy-crush was op een van mijn beste vrienden, die ook nog eens het vriendje van mijn beste vriendin was. Handig. Ik heb het nooit verteld, aan beide niet. Al denk ik dat hij 't wel wist.
En later nog een keer op m'n beste vriend. En die wist het wel.
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout loopt
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans makenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.
Die weten nog niet wat ze zijn en ik wist het ook nog maar net. Dus da's bij 2 beste vrienden best lastig
Ik zie hem nu nooit meer.
Hoorde vanmiddag toevallig dat mijn ex met 'm gaat lunchen morgen.
Nee, dat is een vriendschappelijke lunchquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans maken
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.)
Daar pas?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"Hier stopte ik met lezen", zegt men dan wel eens.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt
quote:
ik date haast nooit.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[quote]Zeg maar het ene moment ben je cool en hip en de hele wereld aan je voeten in NYC met metro's en dates en hapjestentjes hier en barretjes daar
ja, ben maar lid geworden van een wandelclub. Ik moet toch kilometers maken [insert joke here]quote:en dan loop je opeens een vierdaagse te oefenen in nota bene Díeren??
Nee, ik wandelde al vaker. Ik zou eigenlijk vorig jaar Nijmegen doen, maar dat ging niet door. ik kon niet of had een andere kutsmoes.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nah!
Nou ja, ik weet jullie onderlinge verhouding ook niet natuurlijk.
Maar hij heeft het wandelen als mens zijnde geoefend, vandaag.
Al dat lopenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.) Aangezien ik Nijmegen ga lopen moest er natuurlijk getraind worden. Zaterdag heb ik in Maarn gelopen. Vrijdag er alvast heen voor een feestje en de dag erna lopen. Normaliter vind ik 40 km niet zwaar, maar daar ben ik op teruggekomen. De tocht ging merendeels door de bossen en aangezien het de nacht ervoor flink had geregend was alles een flinke modderpoel. Dat was echt kut lopen. Je gebruikt andere spieren dan als je op asfalt o.i.d loopt. De dag erna zijn we meteen naar Dieren gegaan voor een andere tocht. Deze ging gelukkig beter aangezien het merendeel asfalt/straat was. Daarna nog afbieren. as usual.![]()
Gelukkig hadden we een huisje gehuurd want om dat hele kuteind terug te rijden, dat ging niet. En tegen twaalven had ik moeite om mijn luiken open te houden. Komt zeker door al dat buitenlucht.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik wandelde al vaker. Ik zou eigenlijk vorig jaar Nijmegen doen, maar dat ging niet door. ik kon niet of had een andere kutsmoes.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al dat lopenhad je niet beter een taxi kunnen nemen
euh...je zou toch niet lezen?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]dejavu.
Maar dit jaar ga je het dus echt doen?![]()
Ben benieuwd mangina.
word ie met naam en toenaam genoemd. En lees ik later in het artikel "ik hoop dat mijn ouders me niet herkennen" hahahquote:Op maandag 22 maart 2010 17:20 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)omobar__.html?p=12,2
Hoe lullig
Ik zeg wel vaker ietsquote:
Jij bent toch hetero in NL?quote:De tweede dag in Nijmegen is het homo-dag o.i.d. dan gaat iedreen in het roze.Dus we moeten verkleed gaan.
Ik ben als altijd heel hard aan het werk, al moet het uitgaan er niet onder lijdenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik dat niet kan maken om de wandeltocht per taxi te doen.![]()
que tal?
Al aan het werk? Of lekker luieren/uitgaan etc?
Ja, voor de meeste vrienden en familie. i know, het klinkt raar.quote:
Ik had het je gisteravond al voorspeldquote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.) Aangezien ik Nijmegen ga lopen moest er natuurlijk getraind worden. Zaterdag heb ik in Maarn gelopen. Vrijdag er alvast heen voor een feestje en de dag erna lopen. Normaliter vind ik 40 km niet zwaar, maar daar ben ik op teruggekomen. De tocht ging merendeels door de bossen en aangezien het de nacht ervoor flink had geregend was alles een flinke modderpoel. Dat was echt kut lopen. Je gebruikt andere spieren dan als je op asfalt o.i.d loopt. De dag erna zijn we meteen naar Dieren gegaan voor een andere tocht. Deze ging gelukkig beter aangezien het merendeel asfalt/straat was. Daarna nog afbieren. as usual.![]()
Gelukkig hadden we een huisje gehuurd want om dat hele kuteind terug te rijden, dat ging niet. En tegen twaalven had ik moeite om mijn luiken open te houden. Komt zeker door al dat buitenlucht.
Ken je het clublied de Wandelclub van Jasperina de Jong al uit je hoofd ?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik date haast nooit.![]()
[..]
ja, ben maar lid geworden van een wandelclub. Ik moet toch kilometers maken [insert joke here]
ja, Dieren.ik moet zeggen je komt op plekken waar je anders nooit komt. Best leuk!
Mieke denkt vast nog dat loopsheid met al dat lopen wel over zal gaanquote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al dat lopenhad je niet beter een taxi kunnen nemen
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben als altijd heel hard aan het werk, al moet het uitgaan er niet onder lijden
Zal ik daar eens komen kijken? Ik heb familie in Beuningenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, voor de meeste vrienden en familie. i know, het klinkt raar.
Maar dat is traditie op de Nijmeegse vierdaagse.![]()
Tijdens de tweede dag worden Wijchen en Beuningen bezocht. Deze plaatsen liggen ten westen van Nijmegen. Op deze dag vallen de meeste mensen uit (veelal de ongetrainde). Tot en met 2005 liep de route via 'In de Betouwstraat' en de Van Welderenstraat, waar o.a. Villa Lila, het COC en homo-vriendelijke uitgaansgelegenheden zijn gevestigd, waardoor ook de naam Roze Woensdag sinds 2002. Uiteindelijk ontstond daar een groot volksfeest, waarbij lopers in het gedrang kwamen.
ja das waar!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het je gisteravond al voorspeld
Ik ken niet het officiele lied nog. uit de jaren 40. Ken alwel dat nummer "4 dagen lang" van die lekkere gast.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken je het clublied de Wandelclub van Jasperina de Jong al uit je hoofd ?
al ben jij vast meer vertrouwd met de versie van Sugar Lee Hooper
fuck no, en dan me gaan outen zeker. Baltar wilde dat ook doen met zijn roze spandoek.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik daar eens komen kijken? Ik heb familie in Beuningen
En in Bemmel, wat daar ook ligt.
Ik sta gewoon niet zo vroeg opquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy
Ik trek dat niet meer, elke dag tot in de kleine uurtjes feesten.en dan ook nog vroeg opstaan om te werken.
Had vorige week een nacht doorgehaald van het feesten, want ik moest de dag erna vroeg bij de advocaat zijn. Foute boel..
Doorhalen ging vroegah makkelijker.i'm getting old.
klinkt wel als een leuke start om weekend mee te beginnenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar!maar de hele dag buitenlucht + afbieren =
![]()
o ja, 2 april gaat door met Wonderer.
Nee dezequote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken niet het officiele lied nog. uit de jaren 40. Ken alwel dat nummer "4 dagen lang" van die lekkere gast.
hahaah Nee, die ken ik niet.quote:
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.quote:
en jij bent dan het peerd van de Schillenboer, of het paard van ome Loeksquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
alhoewel ik nu ook niet werk.
moest het googlen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent dan het peerd van de Schillenboer, of het paard van ome Loeks
ook daarvoor had ik je gisteren al gewaarschuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest het googlen.![]()
jij met je rare colloquialism
Ik werk tijdelijk voor internal affairs, die ontslaan alleen mensen. Wij worden niet ontslagen dus kun je een beetje luxepaard uithangenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
alhoewel ik nu ook niet werk.
echt waar? kan het me niet herinneren. Ik was een beetje tipsy.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook daarvoor had ik je gisteren al gewaarschuwd
Net zoals iedereen toch? full-time zeker. food gotta be bought and bills gotta be paid.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Deceit het volgende:
waarom heb ik het idee dat ik meeste tijd van de week aan t werk ben
volgens mij is half kachel een betere omschrijvingquote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar? kan het me niet herinneren. Ik was een beetje tipsy.
hmmja maar ik heb telkens de diensten van half 12 tot 8 uur... en ja.. dan word je wakker om naar je werk te gaan en ben je rond half 10 thuis om een avondje te hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net zoals iedereen toch? full-time zeker. food gotta be bought and bills gotta be paid.
Dat doe je netjes.! Net zoals Donald Trump "you're fired! " roepen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik werk tijdelijk voor internal affairs, die ontslaan alleen mensen. Wij worden niet ontslagen dus kun je een beetje luxepaard uithangen
cuntquote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is half kachel een betere omschrijving
o god ja, dat kende ik nog van vroeger. Had toen ook zulke diensten. In het begin dacht ik, lekker..kan ik nog dingen voor mijn werk doen. Maar die vlieger ging niet op, lag tot 11 uur steeds uit te slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja maar ik heb telkens de diensten van half 12 tot 8 uur... en ja.. dan word je wakker om naar je werk te gaan en ben je rond half 10 thuis om een avondje te hebben
maar ik ga de uitdaging niet aan zoals Ralph/Bernice dat in Priscilla deed met die lokale aussie zuster van Bonniequote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cuntik praatte nog niet met dubbeltong.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ga de uitdaging niet aan zoals Ralph/Bernice dat in Priscilla deed met die lokale aussie zuster van Bonnie
I will leave all the credits to you
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat doe je netjes.! Net zoals Donald Trump "you're fired! " roepen.
Ben je nu weer full-time aan het werk?
woon je nog in portugalquote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"
o das echt lekker! thuiswerken. Ik heb het jaren gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep wel full time, maar veel vanuit huis, ben maar 2 dagen naar "kantoor"
Ja natuurlijkquote:
Dit is wat minder leuk werk, het is vooral veel rapporten lezen en zoquote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das echt lekker! thuiswerken. Ik heb het jaren gedaan.vergt wel discipline, maar ik had leuk werk.
dus was het minder erg.
En als het even doorgaat is ze voor haar 45e overgrootmoeder.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2210145/europas-jongste-oma-29.html
Hangtieten? Dat zijn spieren.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef creno het volgende:
Die foto met vieren gasten is lekker, al heeft die ene wel hangtieten.
Tiago e bonitoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Waxxer het volgende:
....en die jongen op die eerste foto denkt vast "Nah, heb ik gidverdikke nóg geen borsthaar!"
Maar verder zijn het meneren die, ja, net wat sportiever zijn gebouwd dan ik.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet-moet-moet binnen twee maanden minstens zeven kilo zijn afgevallen, met het oog op komende activiteiten. Ik zet het hier zwart op wit, virtueel, zodat dat ook écht gaat gebeuren.![]()
Ja ik moet er toch eens actief aan beginnen...quote:
De rechter en de jongen met dat halsbandje om die hebben mooie spieren, die daar tussen heeft hangtieten. Oftewel geen mooie borstspieren.quote:
quote:
kijk dat is lekkerquote:
Oh, dat is wel een goede voor die rubriek in Kassa: Foodwatch.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik voel mij opgelicht. Ik dacht, heerlijk goji-bes & passievrucht vruchtensap te hebben gekocht.
[ afbeelding ]
Maar het blijkt vooral druiven- en ananassap te zijn.
[ afbeelding ]
En maar 5% goji-bes en 3% passievrucht.
Ik ken iemand die hoofd knakworst was bij Unilever.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede voor die rubriek in Kassa: Foodwatch.
Zie ook: www.foodwatch.nl
Hoofd Knakworst?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hoofd knakworst was bij Unilever.
Ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
Alstu Waxxer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhh... ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij wilde je Wizz quoten, of niet?
Gay.nl is niet echt geschikt voor op het werkquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar moet je ook in de de middag zijn.
Er mag best een verpakking overheen ja, straks krijt ie het koud.quote:
maar je mag alleen de slaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
Alstu Waxxer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto ?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... mijn tennisleraar scoort toch ook wel een dikke 9 op de schaal van geilheid
aanvulling:quote:
Die heb ik dan weer niet maar als ik zeg bijna 2 meter, slank licht gespierd, licht getint, bruine guitige oogjes en een glimlach waar je van smelt... het mag een wonder heten dat ik nog een bal kan rakenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
aanvulling:
Van de leraar, niet van je geilheid.
lekker dubbelzinnigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet maar als ik zeg bijna 2 meter, slank licht gespierd, licht getint, bruine guitige oogjes en een glimlach waar je van smelt... het mag een wonder heten dat ik nog een bal kan raken
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
lekker dubbelzinnig![]()
heb je al gestemd in de eurovisie poll
ga je niet stappen vanaaf?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan maandagavonden
Sjeuzus! Hij heet Dominik?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er mag best een verpakking overheen ja, straks krijt ie het koud.
[ afbeelding ]
Dan kijk je toch Jersey Shore of Bad Girls Club ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond kinders![]()
dacht effe The City bij te kijken, maar je wordt steeds naar de Nederlandse site van MTV redirected. En ze lopen hier way achter.
fucking cunts.
maandag avond = thuisblijf avondquote:
iets teveel lipglossquote:
jaaaa, leuke shows.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan kijk je toch Jersey Shore of Bad Girls Club ofzo?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaa, leuke shows.Volgens mij voor kinderen, maar goed. i love it.
volgens wie? van jezelf?quote:
quote:
jaaaaaaa geweldig!quote:
Van mijzelf en cammen vind ik niet zo, liever echt. Moet hem nog wel bellenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens wie? van jezelf?
Dan kijk je toch Barriga de Aluguel, of is dat al afgelopen?![]()
grapje.
Zit je niet elke dag te cammen met je vriend aangezien hij ver weg zit?
Laatste paar epi's, maar sinds reunion epi ga ik de rest ook maar checkenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaa geweldig!die skanks zijn altijd dronken.
heb je alle afleveringen gezien?
Hoe vaak zie je hem eigenlijk? 4 x per jaar o.i.d.? vliegen jullie steeds heen en weer?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van mijzelf en cammen vind ik niet zo, liever echt. Moet hem nog wel bellen
Ach meid! En wat nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond kinders![]()
dacht effe The City bij te kijken, maar je wordt steeds naar de Nederlandse site van MTV redirected. En ze lopen hier way achter.
fucking cunts.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laatste paar epi's, maar sinds reunion epi ga ik de rest ook maar checken. Vrouwen die vechten. Ik weet niet, maar ik vind het wel wat hebben
.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach meid! En wat nu?
De hele avond punniken?
Zo onegeveer 4 keer per jaar nu maar toen hij nog in Portugal woonde veeeel vaker. Hij komt half dit jaar weer hiernaar toe, voorgoed hoop ik en ik ben al bijna 9 jaar samen met hemquote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je hem eigenlijk? 4 x per jaar o.i.d.? vliegen jullie steeds heen en weer?
hoe lang ben je al met hem?
ff een third degree.
Was hij niet degene die in Zuid-Amerika wilde blijven?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zo onegeveer 4 keer per jaar nu maar toen hij nog in Portugal woonde veeeel vaker. Hij komt half dit jaar weer hiernaar toe, voorgoed hoop ik en ik ben al bijna 9 jaar samen met hem
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de luchtquote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
heb sinds vandaag toch wel een beetje last van hooikoorts. Ik weet dat het de tijd voor is, maar volgens mij is er nog niets in bloei.
Ow nou dan, ook niet zo huilenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
handkarren internetten met thuisfront etc. ik kom de avond wel door en met een schuin oog tv kijken.
en jij? wat doe jij zoal? gluren bij de buren?naar die hot bitch...
ben je blij ofzo?quote:
Niet bijzonder maar ik zocht een tvp.quote:
O dat is het dus. ja, xat net hooikoorts berichten te lezen. Tis volop.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de lucht
Zo blij dat ik geen hooikoorts heb... al dat gedoe niet en zo...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat is het dus. ja, xat net hooikoorts berichten te lezen. Tis volop.![]()
ja, ben allergisch voor boom- en graspollen. Alhoewel het vroeger veel erger was. Ik denk dat ik erover heen groei, thank God.
ik zal het proberen van niet. Moet sterk zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[quote]Ow nou dan, ook niet zo huilen
zo'n lekkere hetrootje zeker.. is zij ook een looker?quote:Oeh heb em laatst in pak gezien... damn!
druk in de weer met het ESF?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder maar ik zocht een tvp.
ik kreeg het pas op mijn 14e.. maar niet zo erg. snotteren, rode prikkende ogen. (was een goeie cover up als ik weer eens uit de coffeeshop kwam)quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen hooikoorts heb... al dat gedoe niet en zo...
yep maar hij komt toch terug.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was hij niet degene die in Zuid-Amerika wilde blijven?![]()
Toch best wel lang, 9 jaar. Doe je goed!
Vlaanderen onveilig aan het maken?quote:
Een Looker? Wat the fuck is dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zal het proberen van niet. Moet sterk zijn.![]()
![]()
[..]
zo'n lekkere hetrootje zeker.. is zij ook een looker?
quote:
Iemand die er goed uitziet (dus zeg maar good lookt, op z'n engels).quote:
looker definitionquote:
Zoietsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vlaanderen onveilig aan het maken?
ik ken alleen Melrose cafe daar.quote:
Ja, komt goedquote:Op maandag 22 maart 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken alleen Melrose cafe daar.![]()
je book release aan het vieren? Je neemt toch wel een kopie voor me mee, he? pleaaaaaaaaaaaase...
Service Unavailable.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hiermee ben je uren zoet. Tis best wel grappig.![]()
http://www.virtualpiano.net
refreshen, had ik in het begin ook. ik weet niet waarom dat is.quote:
quote:
toch ook de beuk en de els ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel... onder andere de pollen van de de berk zijn weer volop in de lucht
Die cd is best leuk!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik wist niet eens dat ie ook een zanger was![]()
leuk nummer!![]()
Ow dan bedoelde je toch wat ik dacht dat je bedoeldequote:Op maandag 22 maart 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
looker definition
looker (-ər)
noun
1. a person who looks
2. ☆ Slang a handsome person; esp., a pretty woman
of te wel is zij ook een hot bitch?
Waar is het ergens te bestellen eigenlijk?quote:
verbitterde opmerking...quote:
Erg geil bedoelt ie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Erg?
al op www.michameimderts.nl gekeken ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar is het ergens te bestellen eigenlijk?
Ik ben geilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:12 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, ik zit te eten! Dan hoef ik niet van iedereen te weten dat ie geil is
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:40 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture haast je maar niet, de treinen naar het zuiden doen weer raar
naderhand tanden poetsen en spoelen met Listerinequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?
Ja. Goed zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er om half 9... zometeen beoordelingsgesprek... heeft Ang3l nog tips?
Ik heb een vrouwelijke teamleidster dus ik heb gewoon en een schone mond en een goede beoordeling gekregen op basis van positieve discriminatie omdat ik homo ben... soms is het zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naderhand tanden poetsen en spoelen met Listerine
Nou moequote:
thnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef wonderer het volgende:
Bart: www.michameinderts.nl/bestelformulier.php
ja hoor, gisteren uit eten geweest, was heel gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het een plezant program daar in Antwerpen ?
quote:
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Als warrig ook een stijl is... danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zit je haar ook zo gestyled als je wakker wordt?
De mijne niet in ieder geval
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als warrig ook een stijl is... dan
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is wel zo'n "out of bed" look, maar dat zit vaak nog iets gestyleerder dan echt gewoon wakker worden en de straat op
Ow das handig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb het laatst zo kort laten knippen en scheren dat ik nu zonder er iets aan te doen over straat kan... ideaal
Access Denied (content_filter_denied)quote:
het was weer eens de happy fishermanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
pot.ketel. zwartquote:
Phishing?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Phishing"
Was ie ana het vissen op de foto?
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zie ik er nooit zo schattig uit als ik wakker word... ik heb dan ook echt een ochtendhumeur
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben 's morgens ook vaak chagrijnig, maar weet het meestal nog wel te verbergen.
Ja die kan ik wel zien.quote:
Ja sorry, ik was ff in Utrecht dus ik kon niet posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Ik zou 'm haten!.... In de ochtend danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mijn vriend is nogal een ochtendmens.... daar word ik dan weer extra door getriggerd om chagrijnig te doen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kan ik wel zien.
Maar, waar zijn de bijzonder lekkere mannen dan?Dit zijn 2 jochies waarvan de ene een kamp-tattoo heeft.
Maar wel een stuk beter. Zowel qua man als qua tattoo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dan?
Al vind ik die tattoo ook niet echt geweldig.
Hij zegt toch niet dat ie jou niet lief in bed vindtquote:
Ik ken 'tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Weer een pagina die ik als een bezetene moet scrollen op de werkvloer... bedankt
Don't get me started.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:27 schreef wonderer het volgende:
Ik had een kut in bed vanochtend, ook best leuk
Waarom zit je topic galleries enzo niet aan? Dan worden alle plaatjes verkleind weergegeven in het topic (je moet dan opklikken voor groot), dus hoef je niet zo heel snel te scrollenquote:
Ik heb het ook kei druk!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zal spoiler tags gebruiken.
Werken & fok!en, tsssk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |