Tiago e bonitoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Waxxer het volgende:
....en die jongen op die eerste foto denkt vast "Nah, heb ik gidverdikke nóg geen borsthaar!"
Maar verder zijn het meneren die, ja, net wat sportiever zijn gebouwd dan ik.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet-moet-moet binnen twee maanden minstens zeven kilo zijn afgevallen, met het oog op komende activiteiten. Ik zet het hier zwart op wit, virtueel, zodat dat ook écht gaat gebeuren.![]()
Ja ik moet er toch eens actief aan beginnen...quote:
De rechter en de jongen met dat halsbandje om die hebben mooie spieren, die daar tussen heeft hangtieten. Oftewel geen mooie borstspieren.quote:
quote:
kijk dat is lekkerquote:
Oh, dat is wel een goede voor die rubriek in Kassa: Foodwatch.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik voel mij opgelicht. Ik dacht, heerlijk goji-bes & passievrucht vruchtensap te hebben gekocht.
[ afbeelding ]
Maar het blijkt vooral druiven- en ananassap te zijn.
[ afbeelding ]
En maar 5% goji-bes en 3% passievrucht.
Ik ken iemand die hoofd knakworst was bij Unilever.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede voor die rubriek in Kassa: Foodwatch.
Zie ook: www.foodwatch.nl
Hoofd Knakworst?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hoofd knakworst was bij Unilever.
Ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
Alstu Waxxer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhh... ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij wilde je Wizz quoten, of niet?
Gay.nl is niet echt geschikt voor op het werkquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar moet je ook in de de middag zijn.
Er mag best een verpakking overheen ja, straks krijt ie het koud.quote:
maar je mag alleen de slaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
Alstu Waxxer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto ?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... mijn tennisleraar scoort toch ook wel een dikke 9 op de schaal van geilheid
aanvulling:quote:
Die heb ik dan weer niet maar als ik zeg bijna 2 meter, slank licht gespierd, licht getint, bruine guitige oogjes en een glimlach waar je van smelt... het mag een wonder heten dat ik nog een bal kan rakenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
aanvulling:
Van de leraar, niet van je geilheid.
lekker dubbelzinnigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet maar als ik zeg bijna 2 meter, slank licht gespierd, licht getint, bruine guitige oogjes en een glimlach waar je van smelt... het mag een wonder heten dat ik nog een bal kan raken
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
lekker dubbelzinnig![]()
heb je al gestemd in de eurovisie poll
ga je niet stappen vanaaf?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan maandagavonden
Sjeuzus! Hij heet Dominik?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er mag best een verpakking overheen ja, straks krijt ie het koud.
[ afbeelding ]
Dan kijk je toch Jersey Shore of Bad Girls Club ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond kinders![]()
dacht effe The City bij te kijken, maar je wordt steeds naar de Nederlandse site van MTV redirected. En ze lopen hier way achter.
fucking cunts.
maandag avond = thuisblijf avondquote:
iets teveel lipglossquote:
jaaaa, leuke shows.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan kijk je toch Jersey Shore of Bad Girls Club ofzo?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaa, leuke shows.Volgens mij voor kinderen, maar goed. i love it.
volgens wie? van jezelf?quote:
quote:
jaaaaaaa geweldig!quote:
Van mijzelf en cammen vind ik niet zo, liever echt. Moet hem nog wel bellenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens wie? van jezelf?
Dan kijk je toch Barriga de Aluguel, of is dat al afgelopen?![]()
grapje.
Zit je niet elke dag te cammen met je vriend aangezien hij ver weg zit?
Laatste paar epi's, maar sinds reunion epi ga ik de rest ook maar checkenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaa geweldig!die skanks zijn altijd dronken.
heb je alle afleveringen gezien?
Hoe vaak zie je hem eigenlijk? 4 x per jaar o.i.d.? vliegen jullie steeds heen en weer?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van mijzelf en cammen vind ik niet zo, liever echt. Moet hem nog wel bellen
Ach meid! En wat nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond kinders![]()
dacht effe The City bij te kijken, maar je wordt steeds naar de Nederlandse site van MTV redirected. En ze lopen hier way achter.
fucking cunts.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laatste paar epi's, maar sinds reunion epi ga ik de rest ook maar checken. Vrouwen die vechten. Ik weet niet, maar ik vind het wel wat hebben
.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach meid! En wat nu?
De hele avond punniken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |