Wowquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
NSFWquote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga denk ik op darten...lijkt me zo'n leuke sport.
[ afbeelding ]
werk het; o 1 het werken; arbeid: aan het ~ gaan; te ~ stellen werk geven 2 moeite, inspanning: ~ van iets maken (veel) moeite voor iets doen 3 -en daad 4 -en hetgeen voortgebracht is, m.n. door de geest: een ~ van Vondel 5 -en (Belg) plaats waar gewerkt wordt: verboden op het ~ te komen || er is veel ~ aan de winkel veel te doen; hoe gaat dat in zijn ~? hoe gebeurt, hoe gaat dat?; voorzichtig te ~ gaan handelen, optreden; alles in het ~ stellen om aanwenden; publieke ~en werkzaamheden aan wegen, dijken, wateren enz.quote:
What went wrong?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal het een jeugdfoto zijn van Raymond van Barneveld?
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal TMM's bureau alweer gezakt zijn?
meestal welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij wel eens tweets van mensen die je volgt?
Ik zal hem afschrikkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg. Dat is dan wel mijn bureau he. Hou eens op.
Wie is dat kindje?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
Geen idee, ik vond zijn krulletjes wel schattigquote:
afschrikken! en dan stuur je dat?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem afschrikken
[ afbeelding ]
M'n vrouwelijke collega wil meer zienquote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo dat zal jullie leren op kantoor op een gaysite te zitten
ja ja je voruwelijke collega....quote:
Dat willen wij ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet uit de kleren.
are you talking to mequote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Why start now after all those years?
Speciaal voor jou dan een stoere man die je graag helpt met je banden.quote:
Krulletjes zijn overratedquote:Op maandag 22 maart 2010 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond zijn krulletjes wel schattig
GODVERDJU!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een stoere man die je graag helpt met je banden.
[ afbeelding ]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je weet dat Steve mee leestquote:
daar wordt ik niet nat vanquote:
Doorrijden.quote:
Ja valt echt meer op de blonde gladdie do-goody babiesquote:
Veel beterquote:Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu heb je hem vies gemaakt
[ afbeelding ]
Ja dat is ook nooit besproken hier zullen we zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is wel erg, ik ken gewoon jullie types.
Monicaquote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu mijn type nog posten
[ afbeelding ]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Goddamit, die monteur, de zon buiten, het vooruitzicht op lekker eten vanavond, wijn, terrasjes, lente.......
SAJ! Hier! Nu! NEUKEN!
Trut *strijkt de krullen uit z'n haar* it's over!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijn
Je kan! T. wacht maar een weekjequote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja valt echt meer op de blonde gladdie do-goody babies
EN ik meer op de stoere donkerharige macho's
We gaan geen ruzie krijgen in de &RG!
(maar ik weet nog niet of ik kan)
Ik heb gelukkig een scherm wat redelijk naar de muur gedraaid staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me echt rot te scrollen met al die foto's hier zonder mijn collega's verkeerde ideeën te geven
Post nog eens meer leuke plaatjes danquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Waarom denk je dat, omdat mijn type er niet tussen staatquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees alleen dat ik nuno verjaagd heb.![]()
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!quote:
sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Ik zie dat je je grappige dag weer hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn TYPE, niet hemzelf!
Ik weet wel dat het een eigengeiler is, maar dit is wel wat makkelijk gevonden he SAJ!
Slachtoffer nummer 1quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik zit geil te worden op de werkvloer... en zo'n opwinden werk heb ik niet
nee dat is MIJN type (mischien nog net iets te glad).quote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, ik zal het nooit meer doen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
Klaarkomen door de prostaat? Je bedoelt door subtiele stimulatie van de prostaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn lusten al botgevierd in het singles topic, alweer het nu over diepgaande anale penetratie gaat en klaarkomen via de prrostaat
Ja, ik heb zo mijn invloed daar
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus het wordt hier een stuk drukker binnenkort?
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij bent nog redelijk nieuw hier he?
De hetero's zijn van mij.
Goed zoquote:Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs al ben ik nieuw... DAT had ik al begrepen
Erg vervelend is datquote:Ik val ook altijd op hetero's
quote:Alleen in mijn bed krijgen wil nooit zo lukken
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry my dear...ik heb hoofdpijn
Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...quote:
Jij bent geen heteroquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik nooit verliefd ben geworden op een van mijn hetero-vrienden... dat is dan weer een mechanisme wat ik wel uit kan schakelen gelukkig...
Da's dus wél kut......quote:
neuken?quote:
Uhu.quote:
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?quote:
Damnquote:
Ik krijg de onderlinge verhoudingen steeds beter door... maar Stuart en MisterOquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, is dat nou nodig om MisterO ene kat te noemen?
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout looptquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu.
Mijn allereerste echte boy-crush was op een van mijn beste vrienden, die ook nog eens het vriendje van mijn beste vriendin was. Handig. Ik heb het nooit verteld, aan beide niet. Al denk ik dat hij 't wel wist.
En later nog een keer op m'n beste vriend. En die wist het wel.
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is prima zolang de liefde beantwoord wordt... maar oh zo kut als het fout loopt
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans makenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De liefde werd..... twijfelachtig half beantwoord.... Pubers he.
Die weten nog niet wat ze zijn en ik wist het ook nog maar net. Dus da's bij 2 beste vrienden best lastig
Ik zie hem nu nooit meer.
Hoorde vanmiddag toevallig dat mijn ex met 'm gaat lunchen morgen.
Nee, dat is een vriendschappelijke lunchquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een mannelijke ex? Dus je zou nog kans maken
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.)
Daar pas?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"Hier stopte ik met lezen", zegt men dan wel eens.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt
quote:
ik date haast nooit.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:03 schreef Waxxer het volgende:
[quote]Zeg maar het ene moment ben je cool en hip en de hele wereld aan je voeten in NYC met metro's en dates en hapjestentjes hier en barretjes daar
ja, ben maar lid geworden van een wandelclub. Ik moet toch kilometers maken [insert joke here]quote:en dan loop je opeens een vierdaagse te oefenen in nota bene Díeren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |