Nee, ik wandelde al vaker. Ik zou eigenlijk vorig jaar Nijmegen doen, maar dat ging niet door. ik kon niet of had een andere kutsmoes.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nah!
Nou ja, ik weet jullie onderlinge verhouding ook niet natuurlijk.
Maar hij heeft het wandelen als mens zijnde geoefend, vandaag.
Al dat lopenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.) Aangezien ik Nijmegen ga lopen moest er natuurlijk getraind worden. Zaterdag heb ik in Maarn gelopen. Vrijdag er alvast heen voor een feestje en de dag erna lopen. Normaliter vind ik 40 km niet zwaar, maar daar ben ik op teruggekomen. De tocht ging merendeels door de bossen en aangezien het de nacht ervoor flink had geregend was alles een flinke modderpoel. Dat was echt kut lopen. Je gebruikt andere spieren dan als je op asfalt o.i.d loopt. De dag erna zijn we meteen naar Dieren gegaan voor een andere tocht. Deze ging gelukkig beter aangezien het merendeel asfalt/straat was. Daarna nog afbieren. as usual.![]()
Gelukkig hadden we een huisje gehuurd want om dat hele kuteind terug te rijden, dat ging niet. En tegen twaalven had ik moeite om mijn luiken open te houden. Komt zeker door al dat buitenlucht.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik wandelde al vaker. Ik zou eigenlijk vorig jaar Nijmegen doen, maar dat ging niet door. ik kon niet of had een andere kutsmoes.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al dat lopenhad je niet beter een taxi kunnen nemen
euh...je zou toch niet lezen?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]dejavu.
Maar dit jaar ga je het dus echt doen?![]()
Ben benieuwd mangina.
word ie met naam en toenaam genoemd. En lees ik later in het artikel "ik hoop dat mijn ouders me niet herkennen" hahahquote:Op maandag 22 maart 2010 17:20 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)omobar__.html?p=12,2
Hoe lullig
Ik zeg wel vaker ietsquote:
Jij bent toch hetero in NL?quote:De tweede dag in Nijmegen is het homo-dag o.i.d. dan gaat iedreen in het roze.Dus we moeten verkleed gaan.
Ik ben als altijd heel hard aan het werk, al moet het uitgaan er niet onder lijdenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik dat niet kan maken om de wandeltocht per taxi te doen.![]()
que tal?
Al aan het werk? Of lekker luieren/uitgaan etc?
Ja, voor de meeste vrienden en familie. i know, het klinkt raar.quote:
Ik had het je gisteravond al voorspeldquote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
Ik kan haast niet meer lopen. (Nee, niet dat.) Aangezien ik Nijmegen ga lopen moest er natuurlijk getraind worden. Zaterdag heb ik in Maarn gelopen. Vrijdag er alvast heen voor een feestje en de dag erna lopen. Normaliter vind ik 40 km niet zwaar, maar daar ben ik op teruggekomen. De tocht ging merendeels door de bossen en aangezien het de nacht ervoor flink had geregend was alles een flinke modderpoel. Dat was echt kut lopen. Je gebruikt andere spieren dan als je op asfalt o.i.d loopt. De dag erna zijn we meteen naar Dieren gegaan voor een andere tocht. Deze ging gelukkig beter aangezien het merendeel asfalt/straat was. Daarna nog afbieren. as usual.![]()
Gelukkig hadden we een huisje gehuurd want om dat hele kuteind terug te rijden, dat ging niet. En tegen twaalven had ik moeite om mijn luiken open te houden. Komt zeker door al dat buitenlucht.
Ken je het clublied de Wandelclub van Jasperina de Jong al uit je hoofd ?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik date haast nooit.![]()
[..]
ja, ben maar lid geworden van een wandelclub. Ik moet toch kilometers maken [insert joke here]
ja, Dieren.ik moet zeggen je komt op plekken waar je anders nooit komt. Best leuk!
Mieke denkt vast nog dat loopsheid met al dat lopen wel over zal gaanquote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al dat lopenhad je niet beter een taxi kunnen nemen
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben als altijd heel hard aan het werk, al moet het uitgaan er niet onder lijden
Zal ik daar eens komen kijken? Ik heb familie in Beuningenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, voor de meeste vrienden en familie. i know, het klinkt raar.
Maar dat is traditie op de Nijmeegse vierdaagse.![]()
Tijdens de tweede dag worden Wijchen en Beuningen bezocht. Deze plaatsen liggen ten westen van Nijmegen. Op deze dag vallen de meeste mensen uit (veelal de ongetrainde). Tot en met 2005 liep de route via 'In de Betouwstraat' en de Van Welderenstraat, waar o.a. Villa Lila, het COC en homo-vriendelijke uitgaansgelegenheden zijn gevestigd, waardoor ook de naam Roze Woensdag sinds 2002. Uiteindelijk ontstond daar een groot volksfeest, waarbij lopers in het gedrang kwamen.
ja das waar!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het je gisteravond al voorspeld
Ik ken niet het officiele lied nog. uit de jaren 40. Ken alwel dat nummer "4 dagen lang" van die lekkere gast.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken je het clublied de Wandelclub van Jasperina de Jong al uit je hoofd ?
al ben jij vast meer vertrouwd met de versie van Sugar Lee Hooper
fuck no, en dan me gaan outen zeker. Baltar wilde dat ook doen met zijn roze spandoek.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik daar eens komen kijken? Ik heb familie in Beuningen
En in Bemmel, wat daar ook ligt.
Ik sta gewoon niet zo vroeg opquote:Op maandag 22 maart 2010 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy
Ik trek dat niet meer, elke dag tot in de kleine uurtjes feesten.en dan ook nog vroeg opstaan om te werken.
Had vorige week een nacht doorgehaald van het feesten, want ik moest de dag erna vroeg bij de advocaat zijn. Foute boel..
Doorhalen ging vroegah makkelijker.i'm getting old.
klinkt wel als een leuke start om weekend mee te beginnenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar!maar de hele dag buitenlucht + afbieren =
![]()
o ja, 2 april gaat door met Wonderer.
Nee dezequote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken niet het officiele lied nog. uit de jaren 40. Ken alwel dat nummer "4 dagen lang" van die lekkere gast.
hahaah Nee, die ken ik niet.quote:
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.quote:
en jij bent dan het peerd van de Schillenboer, of het paard van ome Loeksquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker, je eigen tijden bepalen. Je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
alhoewel ik nu ook niet werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |