quote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Yankee het volgende:
kaasschaaf
hmm..okquote:
nee johquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Yankee het volgende:loop je mij nou te beschuldigen
[ link | afbeelding ]
Wie?
Apolo Ohnoquote:
Ofyles +1quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef tomtomaat het volgende:
gokje: genesis
Dat je in deze tijden nog zo'n vraag durft te stellen...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is het vijfde boek van het Oude Testament?
Ignorance is blissquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet er geen één en dat wil ik graag zo houden...
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet er geen één en dat wil ik graag zo houden...
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Robbiev85 het volgende:
vuurbeker
Ik wist het ook niet heb het even opgezochtquote:
Lord Of the Rings vind ik ook niks en Harry Potter valt onder dezelfde categorie.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ignorance is bliss
Ik kan je openbaringen aanraden soort lord of the rings avant la lettre
Dan moet je richteren lezen dat is pure geschiedschrijving alleen maar stambomenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lord Of the Rings vind ik ook niks en Harry Potter valt onder dezelfde categorie.
Hou niet van die sci-fi/fantasy troep...
Ik lees geen enkel religieus boek...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan moet je richteren lezen dat is pure geschiedschrijving alleen maar stambomen
Dat is natuurlijk subjectief.quote:harry potter hou ik me ver van maar dat zijn wel betere vragenalgemene kennis die niet voor de hand ligt
Dat is waar daarom ben ik ook vaak slecht in familie triviant en beter in oude kaartjes uit begin jaren 90quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees geen enkel religieus boek...
[..]
Dat is natuurlijk subjectief.
Wat de één als z'n broekzak kent, zegt de ander helemaal niets...
Juistquote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Rucebo het volgende:
Order of the Phoenix
Misschien helpt je icon een beetjequote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |