Hertog +1quote:
Net een grappig Schots nummer gehoord over iemand die niet veel met hun erfgoed op heeft, zolang ze hun Glens maar mogen houden: Glenlivet, Gle Elgin, Glenkinchie...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Glen
Whisky waarbij whisky van verschillende distilleerderijen in één fles zitten, gemengde whisky dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
+ o.a. Glenfiddich, Glengoyne, Glen Deveron, Glen Grant, Glen Talloch, Glen Ord, Glen Garioch.
Is mijn passie voor whisky toch weer ergens goed voor...
Wat is blended malt whisky?
Geef een zo compleet mogelijk beschrijving...
Het idee was duidelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
+ o.a. Glenfiddich, Glengoyne, Glen Deveron, Glen Grant, Glen Talloch, Glen Ord, Glen Garioch.
Is mijn passie voor whisky toch weer ergens goed voor...
Bijna compleet...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Whisky waarbij whisky van verschillende distilleerderijen in één fles zitten, gemengde whisky dus.
Blended malt heeft juist geen wheat lijkt mequote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
een whiskey die een mix is van 2 of meerdere soorten whiskey vaak een paar van normaal graan (wheat) en ook wat van van ander graan (malt)
Dat is niet juist...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
een whiskey die een mix is van 2 of meerdere soorten whiskey vaak een paar van normaal graan (wheat) en ook wat van van ander graan (malt)
weet de nederlandse naam niet voor de graansoorten
Fuck jah malt is geen graan dus minimaal een graan whiskey en een malt whiskey door elkaar heenquote:
Daarmee geef je al het goede antwoord.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Blended malt heeft juist geen wheat lijkt me
Ahja, dat vond ik eigenlijk al een beetje vanzelf sprekenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee geef je al het goede antwoord.
Het gaat om een mengsel van malt whiskies van verschillende distilleerderijen.
Voorheen heette dit vatted of pure malt...
Prima gokquote:
Stand # 1921:quote:Op maandag 22 maart 2010 17:34 schreef Neleos het volgende:
Cleveland.
Stand # 1921:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:04 schreef Burnett het volgende:
Frank Zappa
Prachtige coverquote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef Neleos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het album Ship arriving too late to save a drowning witch. Van wie is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand # 1921:quote:
Stand # 1921:quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef ScottTracy het volgende:
Vooral die rechtse heeft zo'n typische Volendamse inteeltkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |