abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:37:20 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79483962
Ik las iets op internet over een moederstuur, dat schijnt wel praktisch te zijn. Maar goed, wel 60 euri

Jij hebt Tess voorop en tegelijk Amber achterop? is dat niet erg zwaar trappen?
pi_79484020
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef mikoxx het volgende:
Ik las iets op internet over een moederstuur, dat schijnt wel praktisch te zijn. Maar goed, wel 60 euri

Jij hebt Tess voorop en tegelijk Amber achterop? is dat niet erg zwaar trappen?
yep, 2 kinders op de fiets.
Nee hoor, valt wel mee met trappen, gewoon een versnellinkje lichter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:41:04 #103
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79484106
Zo doe ik dat met de fietskar ook!
Geef jij Tess al ander drinken dan melk, diksap of thee?
pi_79484148
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef mikoxx het volgende:
Zo doe ik dat met de fietskar ook!
Geef jij Tess al ander drinken dan melk, diksap of thee?
ja af en toe een flesje water of water met een druppie diksap.
Thee moet ze niet.. althans, niet de rooibosversie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79484422
Oh Leander vind thee heerlijk. Als ie niet meer krijgt word ie toch boos
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79487932
Mikoxx, je moet niet tussen het zadel en het fietsstoeltje gaan staan en dan opstappen.
Je moet je ene voet (in mijn geval links, maar ik ben ook links) op de trapper zetten, step step step, en dan opstappen tussen zadel en stoeltje door. als je begrijpt wat ik bedoel.....

Lars is vanmorgen in de speeltuin in de ligschommel geweest, vond ie leuk joh!
Lekker op het dekje uit de wandelwagen. Hij lag er zo relaxt! Duimpje ging mooi erbij in de mond, en "koikoikoi" zeggen, dat zegt ie altijd als het het oke vindt zeg maar. Ik hoor het hem ook vaak zeggen als hij net wakker is, of vlak voor hij gaat slapen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79488553
Ahw Lars

Wij hebben vanmorgen gewandeld, lekker hoor!
Fake it till you make it...
pi_79490215
Senna wat knap!

Lars dat klinkt fijn

En wandelen met dit weer klinkt ook heel fijn!

Wij hebben vanmorgen gezwommen, doen we nu iedere week en Timo vindt het elke keer leuker
En zojuist samen geluncht was echt zó gezellig, hij wordt er helemaal blij van als we samen aan tafel zitten
pi_79490445
Ahw dat is echt gezellig Chan, en wat eet Timo netjes!!!
Zwemmen hebben we met Lars nog nooit gedaan, zal binnenkort eens een zwembroekje voor hem kopen.
Tis idd heerlijk weer, lekker naar buiten!

Memmel, wat is er met Morris dattie moet worden geopereerd?
Wat een reusje heb je trouwens! groeien gaat in ieder geval goed dus!

[ Bericht 37% gewijzigd door XXXKarinXXX op 23-03-2010 14:48:25 ]
pi_79492547
Ohhh Chan dat filmpje, wat lief!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:06:24 #111
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79494638
Karin, dat pást dus niet. Ik moet echt al op mijn zadel zitten voor ik kan gaan fietsen zeg maar. Of ik doe iets niet goed. We gaan snel in de herkansing....
Lief heeft mijn zadel ietsje naar achteren gezet, nu lukt het wel

Lars in de schommel koikoikoi

Chan gezellig hoor!

[ Bericht 14% gewijzigd door mikoxx op 23-03-2010 19:34:17 ]
pi_79495492
Chan wat gezellig
Fake it till you make it...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:41:35 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79501003
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Senna, knappe dame!

Oscar zit best wel een beetje vestopt sinds hij fruit en groente krijgt.
Heeft iemand nog tips om dat te verhelpen? Ik probeerde gisteren wat (20cc) ofzo roosvicee laxo te geven, maar hij vond het leuker om met het flesje te spelen dan om het op te drinken.
Hier ook een lastige poeper sinds fruit en groente.

Wij kregen het advies zowiezo een druppeltje olijfolie door het eten en de flessen.
en anders eventueel jbpm 2 schepjes op 180 cc melk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:08:01 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79502082
Chan wat gezellig ziet dat eruit!

Memmel sterkte met Morris morgen. Was toch voor amandelen of buisjes?

Esmee heeft ook voor het eerst aan tafel gezeten toen we gingen eten. We hadden worteltjes dus ze kon mooi mee prakken smikkelen. Nou er is 1x een vierkante milimeter wortel ingegaan, toen begon ze te rillen en daarna heeft ze 5 minuten met haar mond open gezeten in de hoop dat de wortel op wonderbaarlijke wijze zou verdwijnen Overigens kan ze de wortel wel heel goed op de grond gooien

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 23-03-2010 20:06:47 ]
pi_79504338
Heb je daar geen foto's van?
Lotte!
Noah!
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 20:02:29 #116
5428 crew  miss_sly
pi_79504544
Lars lekker aan het genieten fijn he Karin!

Chan, wat een heerlijk filmpje Wat is Timo toch een geweldig kereltje!

Memmel succes morgen. Lijkt me naar, zo'n kleintje, ook al weet je dat het goed is voor hem.

haha Stiemie, dat moet een mooi gezicht geweest zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:47:21 #117
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79509647
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar geen foto's van?
Nee geen foto's gemaakt. Was te druk bezig met voorkomen dat Linde ook stiekem al haar worteltjes aan Esmee zou geven. Laten we zeggen dat wortels niet Linde's lievelingseten zijn. De vissticks daarentegen kwamen echt niet in aanmerking om af te staan
pi_79511952
Lars in de schommel! Wij hebben er ook zo een in de buurt, gaan we ook eens proberen. Wat een leuk idee!

Memmel, sterkte morgen. Spannend hoor.

Timo, wat zit je heerlijk te smikkelen. Knappe jongen ben je ook!

Tjee, ik vind het nu toch wat moeilijk worden. Ko is zo driftig ineens. Hij huilt enorm veel en als het niet gaat zoals hij wil, is hij echt intens boos en hard aan het huilen.
Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Elk tegenslagje is er een teveel.
Als hij wil drinken en ik reageer niet meteen is het mis. Als hij wakker wordt en ik haal hem niet meteen uit bed is het mis. Als hij 5 minuten alleen heeft gespeeld...
Het enige wat hij echt fijn vindt is in de doek of op de arm.
Hij slaapt overdag steeds meer en 's nachts steeds minder.

Nou, ik hoop dat het gewoon een fase is, want ik wil mijn vrolijke jochie terug.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:37:14 #119
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79512238
Oeke, dat lijkt me duidelijk een fase.... Hoop dat je snel weer je leuke vrolijke Ko in huis hebt!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79512449
He, Oeke, wat een nare periode zo....hopelijk zit Ko snel weer lekkerder in zijn velletje....
pi_79512608
Kan er iets zijn wat 'm dwars zit Oeke? Of misschien wil hij meer dan hij kan? Sterkte, lijkt me niet gezellg zo
Lotte!
Noah!
pi_79512789
Ik weet het niet, ik zoek allerlei oorzaken, honger, oorpijn, tandjespijn, willen kruipen maar het lukt niet, moeite met poepen, eenkennigheid, zich niet thuisvoelen in ons ritme...

Ik kan me echt zo'n slechte moeder vinden, die maar wat aanrommelt. Vooral die boosheid daar word ik zo verdrietig van.
pi_79513361
Hangt hij misschien tegen een nieuwe ontwikkeling aan?
Hoe lang gaat dit al zo dan?
Vervelend hoor.....maar onthou goed dat jij er alles aan doet om het het mannetje zo leuk mogelijk te maken.....slechte mama no way!
pi_79513441
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef oeke het volgende:
Ik weet het niet, ik zoek allerlei oorzaken, honger, oorpijn, tandjespijn, willen kruipen maar het lukt niet, moeite met poepen, eenkennigheid, zich niet thuisvoelen in ons ritme...

Ik kan me echt zo'n slechte moeder vinden, die maar wat aanrommelt. Vooral die boosheid daar word ik zo verdrietig van.
Misschien een combi van een paar? Maar je bent geen slechte moeder hoor, volgens mij kijk je altijd heel erg naar Ko's behoeftes en pas je je daaraan aan. Hij zit gewoon zichzelf een beetje in de weg, dat kan ook wel eens
Lotte!
Noah!
pi_79513608
Stom eigenlijk dat het je zo onzeker kan maken. Dat komt vooral omdat je er maar naar moet raden wat er nu precies aan de hand is.
Het is denk ik, 4-5 dagen zo dat hij driftbuien heeft. Echt boos en gieren en schreeuwen. Gewoon omdat hij niet aangekleed wil worden. Je zou denken dat ik hem aan het martelen ben ofzo.

Ik heb wel al een week het gevoel dat hij elk moment kan gaan kruipen. Hij wordt trouwens ook zo boos als hij op de grond zit en naar me toe wil. Dat lukt niet en dan gaan de sirenes weer af.

Jullie zijn lief trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')