check, meteen gedaanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, zadel laag zetten zodat je in elk geval met je voeten bij de grond kan... ik weet eigenlijk niet hoe ik opstap... zal er eens op letten...
Hij heeft niet meer gespuugd, en ligt nu lekker in zijn bedje te slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef mikoxx het volgende:
Knappe Senna!!
Bar hoe is het nu met Roy?
ik zaggum!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef _Bar_ het volgende:
Senna wat knap meid en wat een lieve luierbillen
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
groterderder dan de mijne, met dr tandje en kruipen
Meestal is hij dat ook. Maar hij begint nu af en toe buitjes te vertonen waardoor ik mijn hart vast houd.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
Kobus driftaanvallen? Dat had ik echt nooit achter ‘m gezocht. Rustig ventje.
Heeft ie van z'n vader.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Meestal is hij dat ook. Maar hij begint nu af en toe buitjes te vertonen waardoor ik mijn hart vast houd.
Ben jij mal, wat een geweldige foto! En die pluk haar.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Heel charmant is die foto niet, in pyjama en met dat lekkere dikke pamperkontje boven die veel te korte beentjes, maar toch
Dat is heel fijn om te horen, dat hij ondanks zijn intolerantie geen aversie voor eten heeft gekregen. Het klinkt trouwens heel verstandig om even geen nieuwe dingen te introduceren. Eerst rust in de tent en dan zie je wel weer, heel begrijpelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars vond het wel even erg om te janken, maar was zo gekalmeerd toen hij zijn fruithap zag.
Men, hij is echt geobsedeerd door eten en drinken. Alles wat ik in mijn hand heb wordt er zo ongeveer uit gerukt.
Ze schrijven bij ons CB de namen van alle kindjes ook fonetisch op het dossierquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Nijna het volgende:
Tessie, lijkt me heel irritant als ze de naam verkeerd uit blijven spreken, kan je niet voorop zn boekje een sticker plakken met: zo spreek je het uit
Dan vraag ik me nu helemaal af hoe ze Graeme dan fonetisch heeft geschreven.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze schrijven bij ons CB de namen van alle kindjes ook fonetisch op het dossier![]()
![]()
![]()
sjow heej! Ook zo'n lekkere dikke beer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Memmel het volgende:
BE, ik gaf Anna altijd een theelepeltje olijfolie als het niet wilde lukken. Succes gegarandeerd.
Morris heeft bij elke luier een poepbroek....maar dat zal wel door de ab komen.
Morgen wordt ie geopereerd. Ben wel zenuwachtig, maar het is voor hem ook maar beter.
Gisteren pre-operaitief onderzoek gehad: 10,5 kilo en 77 cm! Sodemieters....
is nie naarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Die olijfolie zal ik ook eens proberen, vind dat een heel naar idee, maar als jullie het allemaal zeggen zal het wel goed zijn he.![]()
![]()
Spannend morgen Memmel.
same als allways... ze lag om half 12 weer in ons bed. Ik leg me er maar bij neer voorlopig...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef mikoxx het volgende:
Peer schijnt ook wel laxerend te werken, of mandarijntjes. Ik ben zelf een beetje voorzichtig met sinaasappel (dat laxeert ook), dat vindt ik nog te scherp. Heb ik zelf nog niet geprobeerd dus, maar mandarijntjes wel en dat werkt
![]()
Vicky, succes met je uitprobeersel vandaaghoe was jullie nacht?
Wij gaan vanmiddag pasfoto's maken, we willen eind april naar sauerland, en dan moeten de heren hun eigen id kaart hebben (of bij ons op de pas, maar da's duurder). Ben heel benieuwd....
Ik heb een moederfiets maar zit ook geregeld klem hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef mikoxx het volgende:dat is er eentje voor in het boekje Vicky!
Ik moet nog even leren hoe ik op en afstap met een kinderzitje voorop. Zat gister gewoon klem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |