abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79463181
Senna netjes hoor!

Mikoxx, zadel laag zetten zodat je in elk geval met je voeten bij de grond kan ... ik weet eigenlijk niet hoe ik opstap... zal er eens op letten...

Bar, lekkerrrr warm eten over je heen.

Sssserpente, haaaaaai

Iris "klom" vanmiddag op het opstapje. Buikschuivend ernaartoe, je handjes erop leggen, op je knietjes zitten, dichterbij schuiven en dan met je teentjes je nog net wat verder omhoog duwen tot je er met je buik op kan gaan liggen .
Fake it till you make it...
  maandag 22 maart 2010 @ 20:39:38 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463232
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef Nijna het volgende:

Mikoxx, zadel laag zetten zodat je in elk geval met je voeten bij de grond kan ... ik weet eigenlijk niet hoe ik opstap... zal er eens op letten...

check, meteen gedaan

Iris, dat duurt niet lang meer!!!
  maandag 22 maart 2010 @ 20:39:58 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79463247
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef mikoxx het volgende:
Knappe Senna!!

Bar hoe is het nu met Roy?
Hij heeft niet meer gespuugd, en ligt nu lekker in zijn bedje te slapen.
verwacht roy nu pas morgenochtend weer.

wat ik me nu afvraag, want dit hebben wij best vaak.

na een fruithap of de warmemaaltijd duurd het echt maar 1/ 1,5 uur en dan heeft Roy alweer echt honger.
is dat bij jullie zoons of dochters ook?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79463282
Ja die assistente zegt nog steeds Griem, en dan zegt die arts, oh, Graeme. En dan zegt ze, ja eh Griem.

Mikoxx Het is Lucy the Slut van Avenue Q

Ik heb mijn fietszadel idd ook heel laag staan, vind het wel een veilig gevoel om stevig met mn voeten op de grond te kunnen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 22 maart 2010 @ 20:41:35 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79463343
Senna wat knap meid en wat een lieve luierbillen

[ Bericht 2% gewijzigd door _Bar_ op 22-03-2010 20:42:34 (naamvergissing) ]
  maandag 22 maart 2010 @ 20:42:11 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463373
Wij geven na de warme maaltijd nog yoghurt, dat vult mss ook nog ietsje extra? Warm eten trouwens hier om 17u en een fles om 19u, dus qua tussentijd is dat ongeveer gelijk aan die 1,5 uur van jullie. Na de fruithap (om 10u ongeveer) krijgen ze om 12u ook weer brood, dus ook daar klopt het wel ongeveer. Herkenbaar dus
  maandag 22 maart 2010 @ 20:43:22 #57
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463428
de assistente van het cb van tessie hoe moeilijk kan het zijn?
  maandag 22 maart 2010 @ 20:43:40 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463445
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef _Bar_ het volgende:
Senna wat knap meid en wat een lieve luierbillen

ik zaggum!
pi_79463450
MissSly, trekt Senna niet steeds die boeken uit de onderste vakjes van de boekenkast? Dat was echt Graeme zn grootste hobby! We hebben nu een soort mandjes op de onderste rij
  maandag 22 maart 2010 @ 20:44:49 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79463515
yoghurt en danoontje hebben wij niet zulke fijne ervaringen mee.
(lees als in nog meer spugen) al vind Roy het wel erg lekker.

wij doen nu;

opstaan, fles rond 7.00 uur
tegen 10 uur fruit
vanmorgen rond half 11 fles
rond 3 uur warme hap
4 uur fles
en half 8 fles.
pi_79463529
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
groterderder dan de mijne, met dr tandje en kruipen

Thanks, Karin! Afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen (van 2200 tot 0430)! Ben heel benieuwd!

Over grote baby’s gesproken… Senna! Wat knap! Nog ff, Miss, dan scharrelt ze door de kamer. Mooie box trouwens. Hebben wij ook.

Kobus driftaanvallen? Dat had ik echt nooit achter ‘m gezocht. Rustig ventje.
pi_79463550
Duh, Tessie. Dat gaat niet meer goed komen zo te horen
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 22 maart 2010 @ 20:46:07 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79463576
Is Lente ook alweer bijna 6 maand sjonge wat gaat het snel zeg.

ben trouwens a.s zaterdag in Goes overdag.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 20:47:07 #64
5428 crew  miss_sly
pi_79463626
Dat probeert ze idd telkens, tessie ze heeft nog niet voldoende kracht om ze eruit te krijgen, maar ze kruipt er wel telkens heen. En dan zeg ik: Senna, nee, en dan kijkt ze me met een hele lieve ondeugende lach aan...en probeert het toch nog een keer

Griem...je zou zo'n assistente toch!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79463631
oeh Tessie, dat zou mij echt pissed maken, als ze de naam zelfs niet goed zeggen als het voorgekauwd wordt....
We hebben het met Meike ook heel vaak dat ze Maaike zeggen.....hoe moeilijk kan het zijn? Erg moeilijk blijkbaar.

Wat zijn de babietjes allemaal actief bezig zeg! Lente die al kruipt, Senna die zelf gaat staan, Iris die halve push-ups doet....tjonge!

Lars heeft vandaag zijn vingertje tussen het klikding van de wipstoel gehad....oma was erbij, en ze vond het zooooo erg! Lars vond het wel even erg om te janken, maar was zo gekalmeerd toen hij zijn fruithap zag.
Men, hij is echt geobsedeerd door eten en drinken. Alles wat ik in mijn hand heb wordt er zo ongeveer uit gerukt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79463812
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
Kobus driftaanvallen? Dat had ik echt nooit achter ‘m gezocht. Rustig ventje.
Meestal is hij dat ook. Maar hij begint nu af en toe buitjes te vertonen waardoor ik mijn hart vast houd.
pi_79463830
Ja ik zeg elke keer gewoon 1 keer, nee, Graeme heet hij. En daarna laat ik het maar gaan. Ze is blijkbaar niet zo slim.
Miss, zo ging dat hier ook, lachen en dan toch doen. Alleen lukte het hem meestal ook wel om er iets uit te trekken.

Arme Lars! GElukkig dat het fruithapje het weer goedmaakte. Hier is dat idd ook meestal wel zo, Graeme houdt ook erg van zijn eten

En Lente ook alweer een half jaar! Welkom hier Ssserpente en Lente!
pi_79463936
Oh vanmiddag was Graeme echt boos, omdat hij van mij niet steeds de luiertas mocht omtrekken die hier nog stond. Ik had al een paar keer nee gezegd, maar hij ging toch steeds weer door, dus ik haalde hem er weg en legde hem met zn hoofd de andere kant op, En toen kroop ie echt al grommend/mopperend de andere kant op. Het was zooo cute!
pi_79466389
Lars, auw voor je vinger, gelukkig was je verdriet gauw over.

Tessie, lijkt me heel irritant als ze de naam verkeerd uit blijven spreken, kan je niet voorop zn boekje een sticker plakken met: zo spreek je het uit .

Miss, dat lachje is herkenbaar! Hahaha. Iris trekt nog niks uit de kast, maar het buurmeisje vanmorgen wel...

Bar, hier was het vandaag:
7.15 fles melk
9.30 fruit
11.30 rijstewafeltje en 30 cc (ik denk dat ze te moe was of ze had echt nog geen trek), meestal probeer ik brood te geven rond deze tijd.
15.00 150 cc melk
15.30 koekje
17.45 warm eten
19.00 fles melk

Dat laatste zit dicht op elkaar hier, maar lukt niet zo erg anders omdat we nogal laat eten.
Ik geef de yoghurt wel eens 's middags (ze krijgt maar een beetje), maar soms ook na het warm eten.
pi_79466453
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:50 schreef oeke het volgende:

[..]

Meestal is hij dat ook. Maar hij begint nu af en toe buitjes te vertonen waardoor ik mijn hart vast houd.
Heeft ie van z'n vader.
pi_79467738
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Heel charmant is die foto niet, in pyjama en met dat lekkere dikke pamperkontje boven die veel te korte beentjes, maar toch
Ben jij mal, wat een geweldige foto! En die pluk haar.

Het enige wat ik jammer vind is dat je niet een foto hebt van het moment dat ze zich omdraait en breeduit naar je teruggrijnst.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79467956
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars vond het wel even erg om te janken, maar was zo gekalmeerd toen hij zijn fruithap zag.
Men, hij is echt geobsedeerd door eten en drinken. Alles wat ik in mijn hand heb wordt er zo ongeveer uit gerukt.
Dat is heel fijn om te horen, dat hij ondanks zijn intolerantie geen aversie voor eten heeft gekregen. Het klinkt trouwens heel verstandig om even geen nieuwe dingen te introduceren. Eerst rust in de tent en dan zie je wel weer, heel begrijpelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79469067
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Nijna het volgende:

Tessie, lijkt me heel irritant als ze de naam verkeerd uit blijven spreken, kan je niet voorop zn boekje een sticker plakken met: zo spreek je het uit
Ze schrijven bij ons CB de namen van alle kindjes ook fonetisch op het dossier
pi_79469321
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef tessie het volgende:

[..]

Ze schrijven bij ons CB de namen van alle kindjes ook fonetisch op het dossier
Dan vraag ik me nu helemaal af hoe ze Graeme dan fonetisch heeft geschreven.

Ik geef toe, ik zou ook niet weten hoe ik het uit moest spreken als ik z'n naam zag staan, maar als je het notabene fonetisch hebt opgeschreven...
pi_79469922
Ja die artsen en verpleegkundigen kunnen het steeds wel in één keer goed, dus het ligt ook echt aan haar...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:44:21 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79478576
Senna, knappe dame!

Oscar zit best wel een beetje vestopt sinds hij fruit en groente krijgt.
Heeft iemand nog tips om dat te verhelpen? Ik probeerde gisteren wat (20cc) ofzo roosvicee laxo te geven, maar hij vond het leuker om met het flesje te spelen dan om het op te drinken.

Sowieso drinkt hij slecht de laatste dagen terwijl de fruithap en het avondeten + yoghurt er heel goed in gaan.
Vlgs mij had Sasha ook zo'n periode, dus het zal wel weer bij trekken, maar lastig is het wel.
pi_79478693
Hoe verstopt is verstopt BE? Lotte zat na het beginnen met vast eten helemaal vast. Ze had 3-4 weken niet gepoept en werd er onwijs chaggo van, incl buikpijn enzo. Bij de dokter hebben we toen Microlax gekregen (klysma), dat kan je ook bij het kruitvat ofzo halen. Kost ongeveer 4,50 voor 4 stuks. Dat maakt de ontlasting wat zachter, waardoor het er makkelijker uitkomt. Als ik merkte dat ze probeerde te poepen, gaf ik zo'n klysma en dan binnen een kwartiertje poepte ze. Het heeft anderhalve week gekost om alle harde stukken eruit te krijgen en vanaf nu gaat het weer super! We hebben eerst een tijdje een lepeltje olijfolie gegeven en wat extra water en nu het allemaal weer op gang is, leng ik dr fruithapje aan met 1 a 2 eetlepels water. Gaat super Hopelijk is Oscar er snel vanaf, want het is echt heel sneu als ze er last van hebben

Edit: Ik geef nu ook tijdelijk geen verstoppende dingen meer, zoals brood, rijstwafel en banaan. Eerst kijken of ze blijft poepen van de andere dingetjes en dan daarna weer voorzichtig daarmee beginnen
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:52:58 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79478730
Voorheen had hij wel 2-3 keer op een dag een poepluier en nu is het 1-2 keer per dag 1 donkergroene vrij harde keutel. Dus er komt nog wel wat uit, maar het is niet van harte zeg maar.
Ik zal het nog wel even in de gaten houden, dat klysma gebeuren is vlgs mij nog niet echt nodig nu.
pi_79478750
Als Leander een paar dagen niet lekker kan poepen krijgt ie vaak een flesje met nutriton er door. Daar kan ie goed van poepen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:17:34 #80
5428 crew  miss_sly
pi_79479255
BE, ik zag dat er ook potjes zijn met peer, pruim, rozenbottels en nog iets geloof ik, allemaal fruit dat ze met 6 maanden al mogen hebben. Allemaal dus min of meer laxerend fruit, dus misschien dat dat wat helpt? Ze zijn van Olvarit die ik heb gezien, maar misschien andere merken ze ook wel hebben.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:24:53 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79479422
Senna je staat gewoon Wat goed zeg!

En Lente welkom! Wat gaat het snel zeg

Volgens mij heeft Esmee het RS virus. Ze klinkt als een aangespoeld zeehondje, hoest veel en ze drinkt slecht Gelukkig heeft ze vannacht wel van 0.30 tot 6.15 geslapen dus dat ging goed. Fruithap is nog steeds een ramp. Heb potjes met fruithap peer gekocht omdat ze zo tegen die stukjes aanhikt. Die potjes zijn bijna vloeibare drab, maar ook dat is dus geen succes. En mengen met melk durf ik niet want ik ben zo bang dat ze straks ook geen gewone flessen meer wil. Vanmiddag maar eens kijken of ze wel een broodkorstje wil.
pi_79479553
Stiemie, misschien eens mengen met een beetje yoghurt. Volgens mij vinden kindjes dat heel lekker, het lijkt op melk maar is het niet. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat wij laatst maakten was magere yoghurt met mango in de blender. Dan wordt het een soort shake. maar wel dun.
Ik hoop dat er iets lukt want dit is ook zo sneu. En beterschap!

Ko is ook al zo'n slechter poeper, 1 keer per week ofzo. En ineens bedenk ik me dat dat misschien de reden van zijn driftbuien is op het moment.
Vandaag maar weer eens wat peer geven. Hopelijk lukt het dan.
En gaat het bij Oscar ook snel beter.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:39:30 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79479786
Die met pruim had ik idd gisteren gehaald miss_Sly!

Ik vind het ook zo wat om hem nu al op gedroogde pruimen te laten sabbelen.
Mss vanavond beetje roosvicee laxo door de yoghurt roeren. Kijken wat dat doet.
pi_79479889
Senna, wat goed!!!

Kun je dat Thijs ook leren (te beginnen met zitten )
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:44:12 #85
5428 crew  miss_sly
pi_79479911
Wij hebben het echt zo getroffen met Senna: die produceert iedere ochtend voor 12 uur een goede poepluier. Wat ze ook eet verder, dat gaat echt prima. Bij de overgang naar bijvoeding is het een paar keer geweest dat er een paar dagen tussen zat, maar inmiddels zit ze weer netjes op 1 ochtendpoepluier per dag!

Het is helaas nog geen goed moment voor verse pruimen, anders zou je die nog kunnen geven. Die er nu liggen zijn nog hard en helemaal niet zo lekker van smaak. Maar het lekkere zomerfruit gaat er nu ook binnenkort aan komen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:46:34 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79479996
Ja, en ik moet even uitkijken, grijp snel naar een banaan als fruit, lekker makkelijk en snel, maar dat is nu natuurlijk nie thandig.
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:47:17 #87
5428 crew  miss_sly
pi_79480022
Ik geef ook niet te vaak banaan, ondanks dat ze goed poept, maar dat vindt ze toch lekker dat is echt de favoriet hier!
pi_79480038
Stiemie, wat sneu dat geblaf. Iris heeft ook behoorlijk gehoest de afgelopen week en ook een paar dagen slecht gedronken. Gaat nu weer een stuk beter, ik ben van dat bisolvon voor kinderen gaan geven, lijkt best te helpen. Kan je het fruit niet gewoon even laten tot ze in elk geval weer wat uitgeziekt is? Volgens mij bestaan er ook smoothies vanaf 6 mnd. Ik dacht van Friso, misschien kan je dat proberen. Dat kan ze echt drinken.
Maar als ze niet helemaal lekker is dan zou ik het misschien even laten rusten. Succes ermee in elk geval .

ALle moeilijk poepende kindjes . Iris ook al 2 dagen maar een minimaal drolletje... vandaag maar even een peerhapje doen ofzo...
pi_79480053
Het is goed dat je het zegt. Volgens mij heeft Ko de afgelopen dagen ook steeds banaan gehad.

Wauw Senna, wat een nette innerlijke klok.
pi_79480148
Banaan doe het hier ook goed, maar peer en appel gaan er ook goed in.
BE, je kan ook eventueel een druppie olijfolie door zijn groente doen.

Tess produceert ook dagelijks voor 12.00 uur minstens 1 luier. Over het algemeen 2 a 3x per dag.

Volgens mij komen er 3 tanden tegelijkertijd door bij mijn guppie. Ik zie iig de bovenste voortanden duidelijk zitten. Gister had ze ook weer hele vieze dunne poep.

Senna wat knap!

Stiemie, beterschap voor je zeehondje!

Welkom Lente!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:44:04 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_79481991
BE, ik gaf Anna altijd een theelepeltje olijfolie als het niet wilde lukken. Succes gegarandeerd.
Morris heeft bij elke luier een poepbroek....maar dat zal wel door de ab komen.

Morgen wordt ie geopereerd. Ben wel zenuwachtig, maar het is voor hem ook maar beter.
Gisteren pre-operaitief onderzoek gehad: 10,5 kilo en 77 cm! Sodemieters....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:45:10 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79482036
Die olijfolie zal ik ook eens proberen, vind dat een heel naar idee, maar als jullie het allemaal zeggen zal het wel goed zijn he.

Spannend morgen Memmel.
pi_79482042
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Memmel het volgende:
BE, ik gaf Anna altijd een theelepeltje olijfolie als het niet wilde lukken. Succes gegarandeerd.
Morris heeft bij elke luier een poepbroek....maar dat zal wel door de ab komen.

Morgen wordt ie geopereerd. Ben wel zenuwachtig, maar het is voor hem ook maar beter.
Gisteren pre-operaitief onderzoek gehad: 10,5 kilo en 77 cm! Sodemieters....
sjow heej! Ook zo'n lekkere dikke beer!

Ik ga heel hard duimen voor jullie morgen!! Alvast eenhele dikke knuffel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79482081
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Die olijfolie zal ik ook eens proberen, vind dat een heel naar idee, maar als jullie het allemaal zeggen zal het wel goed zijn he.

Spannend morgen Memmel.
is nie naar Zowel Amber als Tess hebben het gehad.
het werkt als een tierelier

ik ga vandaag een sproberen of Tess met en fles minder kan. Gister dronk ze die van 16.00 uur niet eens voor de helft leeg. Ik ga 'm vervangen door een flesje diksap of lauwe thee. Ben benieuwd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:27:35 #95
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79483617
Peer schijnt ook wel laxerend te werken , of mandarijntjes. Ik ben zelf een beetje voorzichtig met sinaasappel (dat laxeert ook), dat vindt ik nog te scherp. Heb ik zelf nog niet geprobeerd dus, maar mandarijntjes wel en dat werkt

Vicky, succes met je uitprobeersel vandaag hoe was jullie nacht?

Wij gaan vanmiddag pasfoto's maken, we willen eind april naar sauerland, en dan moeten de heren hun eigen id kaart hebben (of bij ons op de pas, maar da's duurder). Ben heel benieuwd....
pi_79483691
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef mikoxx het volgende:
Peer schijnt ook wel laxerend te werken , of mandarijntjes. Ik ben zelf een beetje voorzichtig met sinaasappel (dat laxeert ook), dat vindt ik nog te scherp. Heb ik zelf nog niet geprobeerd dus, maar mandarijntjes wel en dat werkt

Vicky, succes met je uitprobeersel vandaag hoe was jullie nacht?

Wij gaan vanmiddag pasfoto's maken, we willen eind april naar sauerland, en dan moeten de heren hun eigen id kaart hebben (of bij ons op de pas, maar da's duurder). Ben heel benieuwd....
same als allways... ze lag om half 12 weer in ons bed. Ik leg me er maar bij neer voorlopig...

Oehh ik moet ook nog een pasfoto van Tess laten maken... NGoed dat je het zegt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:31:36 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79483757
idd, erbij neerleggen werkt dan het allerbeste denk ik. Wat is dat toch met die slechte slapers he? Getsie. Ik heb me er ook maar bij neergelegd hoor, al die negatieve energie .

Ooohwww... ik heb zo'n zin om te gaan fietsen, maar ja, ben alleen, dus tja.... vanmiddag maar eventjes met de fietskar naar de stad. Ook leuk!
pi_79483796
Ik heb vanmorgen weer een ritje op de fiets gemaakt. Tess zat lekker te "zingen"

Het lijt ook of ze steeds gerichter papa en mama gaat zeggen.. of misschien wil ik dat te graag..
Als je vraagt waar is papa, kijkt ze wel naar M
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:34:01 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79483835
dat is er eentje voor in het boekje Vicky!

Ik moet nog even leren hoe ik op en afstap met een kinderzitje voorop. Zat gister gewoon klem
pi_79483867
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef mikoxx het volgende:
dat is er eentje voor in het boekje Vicky!

Ik moet nog even leren hoe ik op en afstap met een kinderzitje voorop. Zat gister gewoon klem
Ik heb een moederfiets maar zit ook geregeld klem hoor
Ik moet mijn zadel weer naar achter laten zetten alleen zit Amber dan weer in de verdrukking. Volgens mij heb ik voor Amber sowieso een ander zitje nodig, ze wordt te groot voor de Bobike.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')