Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ome Buzzzzzzz krijg ook een babbie binnenn een week of 2!
is een verrassing! (jouw berichtje ook!) gefeiliciteerd!!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:43 schreef Xenia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Jongetje of meisje? Of verrassing?
Tante Xeen heeft er 5,5 maand geleden eentje gekregen.![]()
Dus ik sluip dit topic weer even uit om me over een week weer te melden.
Staat er toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Oh ik was het topic even kwijt, dit is toch het grote babietjes topic, niet het grote kleine babietjes topic?
oh moet je een keer halen bij je groenteboer! Het zijn van die grote knollen met een beetje paarsige schil. (je hebt ze ook met meer oranjeschil maar de meeste hebben paarse liggen.) Ik vind het echt zooo lekker.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef mikoxx het volgende:
Amélie, lekker smullen!!! Zoete aardappeldat ken ik niet??
Ze hoeven niet te GAAN zitten. En wat ik begreep: zolang als ze zelf kunnen blijven zitten mag je fietsenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef mikoxx het volgende:
Wanneer is t mee op de fiets? Ik weet dat zelf zitten voorwaarde is, maar hoe lang moeten ze zelf kunnen zitten? En moeten ze ook zelf kunnen GAAN zitten?
Klinkt goed! Heb je een receptje? PM?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh moet je een keer halen bij je groenteboer! Het zijn van die grote knollen met een beetje paarsige schil. (je hebt ze ook met meer oranjeschil maar de meeste hebben paarse liggen.) Ik vind het echt zooo lekker.
Door de roti of in een stoofschotel of tajine, maar je kunt er ook puree van maken met (als je het lekker vindt) een klein beetje kokospoeder erdoor.
En ik ben heel benieuwd ja wat ze ervan vindt haha, het zal wel flink fijnknijpen worden enzo
Oh echt?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te GAAN zitten. En wat ik begreep: zolang als ze zelf kunnen blijven zitten mag je fietsen
ik heb zat receptenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je een receptje? PM?
groterderder dan de mijne, met dr tandje en kruipenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Ssserpente het volgende:
O, dan ga ik weer weg. Geen probleem hoor, mijn baby is toch nog laaaang niet groot!
Jemig, ik ben echt niet dik (zeg, 58 kilo en ruim 1.70 m) en ik kom er dus niet tussen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef _Bar_ het volgende:
je moet jezelf ertussen frutten, soms best wel lastig Mikoxx
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef oeke het volgende:
Mikoxx, goh, ik ben benieuwd hoe dat op mijn fiets gaat. Tot nu toe heeft allen P. nog met Ko gefietst, 2 keer. Dus ik heb nog geen ervaring met op en af stappen. Ik ga het morgen eens proberen. En check: geen rokje dus.![]()
Wel fijn dat hij het leuk vond! Met wie was je fietsen? En zat je andere zoon bij je man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |