Ik heb een moederfiets maar zit ook geregeld klem hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef mikoxx het volgende:dat is er eentje voor in het boekje Vicky!
Ik moet nog even leren hoe ik op en afstap met een kinderzitje voorop. Zat gister gewoon klem![]()
yep, 2 kinders op de fiets.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef mikoxx het volgende:
Ik las iets op internet over een moederstuur, dat schijnt wel praktisch te zijn. Maar goed, wel 60 euri![]()
Jij hebt Tess voorop en tegelijk Amber achterop?is dat niet erg zwaar trappen?
![]()
ja af en toe een flesje water of water met een druppie diksap.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef mikoxx het volgende:
Zo doe ik dat met de fietskar ook!![]()
Geef jij Tess al ander drinken dan melk, diksap of thee?
Hier ook een lastige poeper sinds fruit en groente.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Senna, knappe dame!![]()
![]()
Oscar zit best wel een beetje vestopt sinds hij fruit en groente krijgt.
Heeft iemand nog tips om dat te verhelpen? Ik probeerde gisteren wat (20cc) ofzo roosvicee laxo te geven, maar hij vond het leuker om met het flesje te spelen dan om het op te drinken.
Nee geen foto's gemaakt. Was te druk bezig met voorkomen dat Linde ook stiekem al haar worteltjes aan Esmee zou geven. Laten we zeggen dat wortels niet Linde's lievelingseten zijn. De vissticks daarentegen kwamen echt niet in aanmerking om af te staanquote:
Misschien een combi van een paar? Maar je bent geen slechte moeder hoor, volgens mij kijk je altijd heel erg naar Ko's behoeftes en pas je je daaraan aan. Hij zit gewoon zichzelf een beetje in de weg, dat kan ook wel eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef oeke het volgende:
Ik weet het niet, ik zoek allerlei oorzaken, honger, oorpijn, tandjespijn, willen kruipen maar het lukt niet, moeite met poepen, eenkennigheid, zich niet thuisvoelen in ons ritme...
Ik kan me echt zo'n slechte moeder vinden, die maar wat aanrommelt. Vooral die boosheid daar word ik zo verdrietig van.
Ik heb even nauwelijks bijgelezen want net terug uit Duitsland enzo, maar D is naar het cb geweest en we hebben een doorverwijzing naar de kinderarts gekregen, kennelijk vonden ze het toch wel eng. Maar op de doorverwijzing vd huisarts staat dan weer "ter geruststelling van ouders"quote:Op maandag 22 maart 2010 16:52 schreef Nijna het volgende:
Innepin, hebben ze nog wat gezegd op het bureau nav jullie filmpje? Was ik wel even nieuwsgierig naar...
ah daar ben je!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Memmel het volgende:
Ik meld me ook even. Operatie is goed gegaan. Hij was met een half uurtje weer terug. Na twee uurtjes geslapen te hebben had ie dorrrrrrssssst. Dus bijna 400cc aarbeienlmonade op! Toen had ik toch ook wel honger en nu ben ik effe een blokje om om te eten en wat frisse lucht te hebben. Maar nu knaagt het weer en vind ik het zielig dat ie nu alleen is.....
ja dat is de melk en al het andere vocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef mikoxx het volgende:
Memmel, die 600cc, mag je dan alles qua vocht meerekenen? En aanmaaklimo, mogen ze dat nu al? Wist ik heul niet. Hoe is het nu met hem?
Stiemie, gewoon zelf assertief zijn nu hoor! Als jij het niet vertrouwt, dan moet je gewoon bellen en erop staan dat ze naar haar kijkt hoor. Je moedergevoel heb je niet voor niets...
Dan zal hij vast en zeker cadeaupapier van bol.com leuk vinden. Mijn 7 maanden dochter vind reclame folders ook leuk en helemaal leuk om ze te verscheuren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:44 schreef Kersjes het volgende:
En hij is dol op papier, vooral reclame-folders want die knisperen zo lekker.
Ja hoor, vandaag kan ze zelfstandig staan in de box. Ze is zelfstandig omhoog gekomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:20 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dan zal hij vast en zeker cadeaupapier van bol.com leuk vinden. Mijn 7 maanden dochter vind reclame folders ook leuk en helemaal leuk om ze te verscheuren.
Het gaat nu echt snel. Ze kon 2,5 week geleden kruipen, vorige week al uit zich zelf zitten. Zal niet lang duren voordat er weer wat spannends gaat gebeuren hier![]()
Tandjes komen er alleen doorheen, dat is wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |