Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze doet mij aan de moeder van mijn vader denken, toen die al zo dement als een kraai in een verzorgingshuis woonde. Dat is zo'n beetje mijn vroegste herinnering. Mijn ouders waren met mij op bezoek bij dat mens en zetten mij op het bed bij haar. Zij krijste alleen maar: "Wie is dat kind?" Dat maakte wel indruk op me
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. You're to funny Piet.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand zin heeft om een apart topic te maken over 't nieuwe programma dan is dat natuurlijk prima. Misschien volgen er in de loop van de week wat updates over wie er zoal gaan verschijnen daar.
wil ik wel doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iemand zin heeft om een apart topic te maken over 't nieuwe programma dan is dat natuurlijk prima. Misschien volgen er in de loop van de week wat updates over wie er zoal gaan verschijnen daar.
Doe maar niet totdat de eerste uitzending is geweest. Ik denk dat er niemand komt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien wordt 't wel wat, sta je toch te kijken zonder topicquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. You're to funny Piet.
You've made my day. Lig hier bijna onder mijn bureau.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien wordt 't wel wat, sta je toch te kijken zonder topic.
Misschien is dat vandaag met Spirianne afgesproken vandaag maar laten we het maar weer op domheid gooienquote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lies is overwerkt, kun je zo zien. Zelfs de programmagids klopt (alweer) niet.![]()
Presentator: Johan Vlemmix.
We wachten met smacht op jouw komst in In the picturequote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er dit keer zelf een plaatje bij geplaktquote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan haalt Pietje maar de uitroeptekens weg, maar waarom jammerquote:
Ja dat onderstreept de belangrijkheidquote:
Omdat ze niet nodig zijn en niet serieus staan. Aan de andere kant, Pietje koestert veel hoop omtrent dit nu al spraakmakende programmaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan haalt Pietje maar de uitroeptekens weg, maar waarom jammer
Als ik boze mailtjes op mijn werk kreeg met allemaal uitroeptekens stuurde ik het terug met de opmerking: "het gebruik van meer dan één uitroepteken duidt op een instabiele persoonlijkheid." Dan hoorde je daar nooit meer wat vanquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze niet nodig zijn en niet serieus staan. Aan de andere kant, Pietje koestert veel hoop omtrent dit nu al spraakmakende programma
Ouch.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik boze mailtjes op mijn werk kreeg met allemaal uitroeptekens stuurde ik het terug met de opmerking: "het gebruik van meer dan één uitroepteken duidt op een instabiele persoonlijkheid." Dan hoorde je daar nooit meer wat van
ja hallo!!!!!!!!!!! ik ben niet instabiel what ever wat is hetquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik boze mailtjes op mijn werk kreeg met allemaal uitroeptekens stuurde ik het terug met de opmerking: "het gebruik van meer dan één uitroepteken duidt op een instabiele persoonlijkheid." Dan hoorde je daar nooit meer wat van
Ik had het ook niet over jou, Toverheks.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo!!!!!!!!!!! ik ben niet instabiel what ever wat is heten een persoonlijkheid ben ik al helemaal niet, pppfftttttt jullie kennen wel moeilijk doen hoor over een uitroepteken meer of minder.
Geloof nu in dit nieuwe programma, wees eens entosjast ( hahha kutwoord wordt er helemaal nerveus van)
Wees eens dankbaar dat ik deze zware nieuwe taak op mijn frele schoudertjes neem om jullie straks te voorzien van het aller aller aller aller laatste nieuws.
Om een topic over SV een 'elegant' uiterlijk te geven gaat ook wat ver, niet?quote:
Oh ik schrok al.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou, Toverheks.
Ik heb maar weinig woorden nodig om mensen te raken waar het pijn doetquote:
Elegant zou als een vlag op een modderschuit staan ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om een topic over SV een 'elegant' uiterlijk te geven gaat ook wat ver, niet?
Het zijn maar uitroeptekens....je kan het ook sarcastisch lezenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ik schrok al.gelukkig.
Pietjeeeeeeeeee haal die !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er ff achter vandaan, iedereen tevree
Ik vind dat knap van je, daarvoor moet je afstand kunnen nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig woorden nodig om mensen te raken waar het pijn doet![]()
Een baasje die vooral veel schreeuwde naar z'n mensen heb ik ooit eens getrakteerd op een spreuk aan de wand: "als je schreeuwt word je gehoord, als je normaal spreekt wordt er naar je geluisterd".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |