Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Noh dan komen we daar
Wat een tyfus TT trouwens.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze TT, maar dat zijn we wel gewend van Remcoooo
wat heb je er mee dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:29 schreef Fems het volgende:
Bah, als het zo doorgaat met mijn voet loop ik denk ik volgende week weer op krukken. Rot ding
wees gerust, dat houdt wel opquote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Maadie het volgende:
4 punten voorsprong nog. al zenuwen. als je nog naar Breda en Alkmaar moet en Feyenoord op bezoek krijgt? en Ajax blijft scoren en winnen.
Klopt. PSV komt er vaak mee weg. maar als Ajax blijft winnen. wat eigelijk moet. en het is afwachten hoe Twente met deze situatie om gaat. we will seequote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ajax heeft ook een behoorlijk grote bek, ze moeten het eerst maar eens waar maken en vergeet PSV ook niet. Zij zijn het meest ervaren in deze situaties. Maar goed het zou erg mooi zijn als Twente thuis tegen feyenoord kampioen zou kunnen worden.
Kunnen ze niet vinden. Moet 7 april op onderzoek. Maar de pijn neemt de laatste dagen steeds meer aan.quote:
Klopt ooit wel ....quote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Maadie het volgende:
[..]
Klopt. PSV komt er vaak mee weg. maar als Ajax blijft winnen. wat eigelijk moet. en het is afwachten hoe Twente met deze situatie om gaat. we will see
Welke Mac?quote:Op maandag 22 maart 2010 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan er niks aan doenMorgen weer van 7 tot sluit en dinsdag van 5 tot sluit. Zie maar wanneer je zin hebt
Oké, maar door sport gekregen dan ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Kunnen ze niet vinden. Moet 7 april op onderzoek. Maar de pijn neemt de laatste dagen steeds meer aan.
Jup. Sporten is toch niet goed voor je lichaamquote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, maar door sport gekregen dan ofzo?
laat maarquote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Sporten is toch niet goed voor je lichaam
heb geen zenuwen, gewoon vertrouwen in mooie wedstrijden komende wekenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Maadie het volgende:
4 punten voorsprong nog. al zenuwen. als je nog naar Breda en Alkmaar moet en Feyenoord op bezoek krijgt? en Ajax blijft scoren en winnen.
lief van mij hè?!quote:
ja, dat is dus niet lief!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen zenuwen, gewoon vertrouwen in mooie wedstrijden komende wekenen ook wel vertrouwen in een goede afloop, maar ben nog niet helemaal zeker
[..]
lief van mij hè?!
[..]
ja, dat is dus niet lief!
gecondoleerdquote:
Best wel bedonderdquote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef haakon het volgende:
san
de laptop van m'n ouders is opnieuw geïnstalleerd, maar er was geen backup gemaakt van de mail. let op: krijg ík straks gezeik met m'n ma omdat m'n pa de laptop opnieuw geïnstalleerd wou hebben
Outlookmail? Is dat niet op de mailserver van je provider terug te vinden? Dat hebben mijn ouders nl. wel in Hulst (bij Zeelandnet)quote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef haakon het volgende:
san
de laptop van m'n ouders is opnieuw geïnstalleerd, maar er was geen backup gemaakt van de mail. let op: krijg ík straks gezeik met m'n ma omdat m'n pa de laptop opnieuw geïnstalleerd wou hebben
Dat ligt er aan of je een kopie op de server acherlaat en hoelang, bij planet stel ik altijd 4 weken in voor dit soort gevallen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Outlookmail? Is dat niet op de mailserver van je provider terug te vinden? Dat hebben mijn ouders nl. wel in Hulst (bij Zeelandnet)
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je een kopie op de server acherlaat en hoelang, bij planet stel ik altijd 4 weken in voor dit soort gevallen.
TIP: Maak ze een gmail account aan en laat deze elke dag ook mails op halen vanaf het bestaande mail adres + kopie op server. Zo heb je een backup van al je berichten terwijl ze er niets van zien en je kunt de mails zo weer terug zetten.
Als jij mail ophaalt in outlook en daar niet aanvinkt 'Kopie op server achterlaten' haalt hij alle mail binnen en verwijderd het dan bij planet van de server. Wanneer je het dan verliest op je PC ben je het compleet kwijt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?
oke, dat is fucked upquote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als jij mail ophaalt in outlook en daar niet aanvinkt 'Kopie op server achterlaten' haalt hij alle mail binnen en verwijderd het dan bij planet van de server. Wanneer je het dan verliest op je PC ben je het compleet kwijt.
oke, thnx voor de tipquote:Op maandag 22 maart 2010 11:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kneus!!
[..]
Jep en om dat te voorkomen is een gmail account als backup handig.
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
oke, thnx voor de tip
nu m'n zeurende moeder ff uitleggen hoe en wat
ik zeg dat het m'n pa's schuld is, omdat ik de laptop opnieuw moest installeren !
als je het niet zelf hebt ingesteld slaat hij geen kopie op de server op, en download outlook de mails naar je computer en haalt ze van de server van je mail provider af.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?
EDIT: ow wacht, verkeerd gelezen.. volgens mij hebben wij dat niet ingesteld.. of doet ie dat automatisch ?
ik ben echt zwaar noob met dit soort prut
Pwnt door je pa danquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.
hij weet niet eens wat dat betekentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.
Note +1 ?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop <verwijderd ivm kwetsende content>
Kneus, die kinderserie's van jou zijn leukquote:
Ik heb wel een tip voor je , gegarandeerd succes:quote:
1 |
Ooh, dit is de directors editionquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
Maar deze is nieuwe, toppertje in de serie denk ik.
Neu man, erwin heeft keiharde Pixxs op zn pc, Oracle is voor later ,,, je weet!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Luiheid het volgende:
Incidenteel, zou jij niet aan je werk gaan ofzeau?!
KLIK KLAK BRRRRAquote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Mdrop het volgende:
Neu man, erwin heeft keiharde Pixxs op zn pc, Oracle is voor later ,,, je weet!!
Oef ... die kwam hard aan jongúhquote:
Heb je het over de tweelingquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Mdrop het volgende:
Oef ... die kwam hard aan jongúh!!!
Trouwens ... Zie die *Scheldwoord invoeren* Turk achter je met zn Iphone.
De rooie tweeling?quote:
Bas \m/quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
Goeiemoggel![]()
Alweer afgewerkt, band naar bandenboer gebracht en nu lam op de bankhangen
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oef ... die kwam hard aan jongúh!!!
Trouwens ... Zie die *Scheldwoord invoeren* Turk achter je met zn Iphone.
Danku jongenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Luiheid het volgende:
Die had ik nog niet eerder gezien![]()
14.gif voor je fotosoep
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?
In het echt durf ik natuurlijk niet met Gerben te praten, iets met klassen systeem ....quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?
Ik zal vandaag ook eens alle dooie dieren onder mn bed weg halenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Voorjaarsschoonmaak en zolder opgeruimd weekend was het
Het kastensysteem is iets van India, dat bestaat hier niet meerquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In het echt durf ik natuurlijk niet met Gerben te praten, iets met klassen systeem ....
Wat goed van jequote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voorjaarsschoonmaak en zolder opgeruimd weekend was het
In onze klas duidelijk wel, als ik met hem zou praten zou dat direct afbraak doen aan mn reputatie....quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kastensysteem is iets van India, dat bestaat hier niet meer
ook die uit je bedquote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ik zal vandaag ook eens alle dooie dieren onder mn bed weg halen
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In onze klas duidelijk wel, als ik met hem zou praten zou dat direct afbraak doen aan mn reputatie....
J/K!
Cool!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat goed van jeIk deed een Lord of the Rings marathon
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In onze klas duidelijk wel, als ik met hem zou praten zou dat direct afbraak doen aan mn reputatie....
J/K!
Mwa, weer eens matig geslapen. Hoe was familiedag?quote:
Jij...Jij... Cultuurbarbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cool!![]()
Dan ben je wel ff bezig
![]()
Laatst had ik hem gedownload, bleek het Lady of the Rings te zijn, dan heb je toch net wat anders
Binnenkort een FinalDestination Marathon als deel V uitkomt
Uiteindelijk wel leuk, Bier maakte een hoop goedquote:Op maandag 22 maart 2010 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, weer eens matig geslapen. Hoe was familiedag?
Jij blijkbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op de basisschool of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
Braaf leren hequote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt , heb zo taal dus moet weg, tot de volgende keer Samzz![]()
.
Maan Roos Vis?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt , heb zo taal dus moet weg, tot de volgende keer Samzz![]()
.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef Luiheid het volgende:
KINDEREN KINDEREN KINDEREN
ZULLEN WE DEZE DISCUSSIE MAAR EVEN ACHTER ONS LATEN
DANKUTegen wie zijn die brabbeltjes gericht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Voel je je niet aangesproken dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen wie zijn die brabbeltjes gericht?
met de banjooooquote:
Door iemand van de basisschool? Nee, sorry.quote:
Had em al ge-ninja-editquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met een quote was deze post vele malen duidelijker !
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lord of the Strings is meer wat voor jou denk ik
Waar was jij dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ha boer, had ik je zaterdag kunnen ontmoeten was jij naar twente
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moest vlaggen bij BWOa2 - Fleringen a1
Nee geen geld voorquote:
[..]
[..]
Nee las hier daj naar twente wasquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Robinhoo het volgende:
Bas had je nog gevraagd of ik er was dan?
gewoon lief ja knikken. dan komt het vast wel goedquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef haakon het volgende:
hoi
er komt vanmiddag een leraar langs voor een tussenbeoordeling voor m'n stage
en hij is een doooonderse klootzak
We zullen voor je duimen jochie.....quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef haakon het volgende:
hoi
er komt vanmiddag een leraar langs voor een tussenbeoordeling voor m'n stage
en hij is een doooonderse klootzak
Mwa, ene dag gaat t beter dan de anderequote:
Hee, een noobiequote:Op maandag 22 maart 2010 12:41 schreef Maadie het volgende:
[..]
gewoon lief ja knikken. dan komt het vast wel goed
Maar niet meer ziek toch hoop ik?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, ene dag gaat t beter dan de andere
Basquote:Op maandag 22 maart 2010 12:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een hele goede middag mevrouw![]()
Morgen fitnix?
Als ik niet hoef te werken doe ik meequote:Op maandag 22 maart 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
BasGa je mee dan? Ik ga 's ochtends. Een uurtje of 10/11.
Jawel, maar de ene dag minder dan de anderequote:
hmm tis maar wat je verstaat onder ziek danquote:Op maandag 22 maart 2010 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar de ene dag minder dan de andere
Nou, de slechtere dagen lig ik echt ziek in bed. De betere dagen kan ik nog gewoon gaan werken enzoquote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm tis maar wat je verstaat onder ziek dan![]()
beterschap voor de slechte dagen
ik ben net weer van de pauze, dus ik probeer weer wat aan m'n verslag te doenquote:
geband?quote:
Amsterdam Football Club Ajax ofzo ietsquote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef haakon het volgende:
Maadie, waar kom je vandaan dan ?
PS: en waarom heb je die 4 verschrikkelijke letters onder je username staan ?
Omdat het mijn club is. Amsterdamsche Football Club AJAXquote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef haakon het volgende:
Maadie, waar kom je vandaan dan ?
PS: en waarom heb je die 4 verschrikkelijke letters onder je username staan ?
Nee, want die letters worden over een aantal weken al genoeg genoemd. als Ajax de titel gaat pakken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al ga ik maar niet beginnen over die letters
Opeens heb je het, je wordt grappenmakerquote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Maadie het volgende:
[..]
Nee, want die letters worden over een aantal weken al genoeg genoemd. als Ajax de titel gaat pakken.
-1 voor matige humor...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Maadie het volgende:
[..]
Nee, want die letters worden over een aantal weken al genoeg genoemd. als Ajax de titel gaat pakken.
volgens mij zijn de meesten die in dit topic posten tukker.quote:
+1 voor je sjaalquote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Fems het volgende:
Altijd dat gevoetbal! Hier in Groningen ben ik helemaal niet geliefd als Twent. Best vaak commentaar over mijn Twente sjaal die in de gang hangt hier. Huisgenootje heeft er maar een Groningensjaal onder gehangen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt grappenmaker
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Fems het volgende:
Altijd dat gevoetbal! Hier in Groningen ben ik helemaal niet geliefd als Twent. Best vaak commentaar over mijn Twente sjaal die in de gang hangt hier. Huisgenootje heeft er maar een Groningensjaal onder gehangen
dondersquote:Op maandag 22 maart 2010 14:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de meesten die in dit topic posten tukker.![]()
![]()
![]()
dat is inderdaad wel heel slechte humorquote:
FEYENOORD!!!!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
*wordt
enne, dat Ajax kampioen gaat worden is inderdaad humor![]()
ja, maar met jou praat ik nietquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef Maadie het volgende:
[..]
ik ben er nog. waar wil je het over hebben
over ajax..kampioenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef Maadie het volgende:
[..]
ik ben er nog. waar wil je het over hebben
Waar gaan we het eens over hebben?quote:
Wacht dacht je over voetbalquote:Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar gaan we het eens over hebben?En niet over voetbal aub.
over de lente? over buitenfestivals?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar gaan we het eens over hebben?En niet over voetbal aub.
Dankje, 4 banen. 7,00 euro p.pquote:Op maandag 22 maart 2010 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ Marko: mooi werk dat je gereserveerd hebt voor 10 april![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima! voor die tijd ff lekker eten
en nog evenvoor mama appelsap
dan is waarschijnlijk wel zo handig jahquote:Op maandag 22 maart 2010 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Eten reserveer ik vanavond, en dan gelijk ff melden van apart afrekenen
8 uur, en dan om 10 uur bowlenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is waarschijnlijk wel zo handig jahhoelaat reserveer je daar eigenlijk?
14.gifquote:
bowlen mag je wel een dag of 2 dagen van tevoren reserveren, das ALTIJD vol op zaterdagquote:
Marko heeft afgelopen zaterdag al gereserveerdquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef haakon het volgende:
[..]
bowlen mag je wel een dag of 2 dagen van tevoren reserveren, das ALTIJD vol op zaterdag
ooooooh noh !quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marko heeft afgelopen zaterdag al gereserveerd
4 !?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi op tijd dus4 van de 16 banen zijn op 10 april voor ToF
ik wil niet zeuren, vind het al lang mooi dat je het zo geregeld hebt hoorquote:
je hebt maar een uurtje hè!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wil niet zeuren, vind het al lang mooi dat je het zo geregeld hebt hoor
maar dat is best veel, dan ben je maar met 4 man op 1 baan ?
nja, ik vind het ook wel best zo hoor
dat hej mooi doan
oooo 1 uur maar, ik dacht 2quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt maar een uurtje hè!dus als je 3 banen doet, zit je met 5/6 personen op 1 baan; en dan kun je niet heel vaak gooien...
wie gaat het om het bowlen dan ?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt maar een uurtje hè!dus als je 3 banen doet, zit je met 5/6 personen op 1 baan; en dan kun je niet heel vaak gooien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
nee, maar 1; dus vandaar 4 banenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
wie gaat het om het bowlen dan ?hihi, ik wil best graag bowlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef haakon het volgende:
[..]
wie gaat het om het bowlen dan ?Ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
moeten ze bij mij niet mee aan komen zettenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef IkWilbert het volgende:
gadver, duitse slager muziek hier op kantoor. Waarom kan die collega niet in zijn eigen hok gaan zitten...
pfff... gelukkig kan ik zo naar huisquote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef haakon het volgende:
[..]
moeten ze bij mij niet mee aan komen zetten
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
weet je al waar we het over gaan hebben?
het begin van de lente, de zomerfeesten en buitenfestival staan voor de deur en we kunnen met zonder jas naar buiten toequote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lente is wel een goed onderwerp.
voor Haaksbergen geeft hij aan: 14, 16, 20, 19 en 17quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop denkt voor Woensdag alvast aan een terrasje:
[ afbeelding ]
Als het verschil 10 was geweest was ik daar naar toe gereden, maar voor 1 graad blijf ik wel in Albergenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor Haaksbergen geeft hij aan: 14, 16, 20, 19 en 17
ben woensdagmiddag om half 3 vrij trouwensquote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als het verschil 10 was geweest was ik daar naar toe gereden, maar voor 1 graad blijf ik wel in Albergen.
wuuuut die temperaturen!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Na bekerfinale van vorig jaar hoef ik geen kuip meer te zienquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben woensdagmiddag om half 3 vrij trouwensmaar zit vanaf half 5 in de trein richting De Kuip
wat een vertrouwenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Na bekerfinale van vorig jaar hoef ik geen kuip meer te zien, of er moet natuurlijk weer een finale komen
.
Vertrouwen wel maar dat klote stadionquote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een vertrouwen![]()
ik was er in 2001 bij, vorig jaar ook... en ondanks het verlies ga ik dit jaar gewoon weer naar de halve finale (en finale, als we daar in komen)
wil je er over praten?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vertrouwen wel maar dat klote stadion.
Neu ik ga gewoon nietquote:
ook niet als ze de finale halen? en denk dat het woensdag iets strenger gaat dan vorig jaar, toen liepen de supporters van FCT en Heerenveen gewoon dwars door elkaarquote:Op maandag 22 maart 2010 16:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu ik ga gewoon niet.
* Mdrop haat de webwinkel van Gsus, alle fatsoenlijke t-shirts alleen tot maat 164.
Ja dan wel dat zei ik , ja vorig jaar alleen zo'n 'Anwb Bord' met zon pijlquote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook niet als ze de finale halen? en denk dat het woensdag iets strenger gaat dan vorig jaar, toen liepen de supporters van FCT en Heerenveen gewoon dwars door elkaar
ik ben gewoon in de meute meegelopen vorig jaar, die ging maar 1 kant op (de goede), dus wat dat betreft geen problemenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dan wel dat zei ik , ja vorig jaar alleen zo'n 'Anwb Bord' met zon pijl+ Fucking onduidelijk dat je voor achterste ingang langs die weg moest lopen
.
ja ach dat van vorig jaar was gewoon 1 grote tyfuszooi met die finale. Gaan ze allemaal combi's in stellen (treincombi en buscombi). Combi's zijn er om geweld / trammelant te voorkomen bij het stadion. Kom je bij het stadion loop je gewoon tussen het heerenveen volk?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook niet als ze de finale halen? en denk dat het woensdag iets strenger gaat dan vorig jaar, toen liepen de supporters van FCT en Heerenveen gewoon dwars door elkaar
Alleen van die lui die dachten dat ze het konden winnen van zon politie paardquote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel paar grappige dingen gezien trouwens
2 Turken die het nodig vonden om de meute in te rijden werden wel even hard aangepaktquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen van die lui die dachten dat ze het konden winnen van zon politie paard.
Met een auto?, meer dan terecht dan...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
2 Turken die het nodig vonden om de meute in te rijden werden wel even hard aangepakt
Vrijdag hele dag bruiloft, hopen op een beetje weerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes hoor, cijfer zelf al ingevuld neem ik aanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
jow
leraar is nog steeds op stage, ligt ergens boven met een blauw gezicht in een hoekje
Lekker makkelijk, ik maak me er soms ook schuldig aanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, eindelijk thuis en eten besteld. Heb geen zin om nu nog te koken
NIks mis metquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, ik maak me er soms ook schuldig aan
Turk maar weer een keerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Welke is t vandaag? de turk, aziaat of pizzaboer
quote:EINDHOVEN/ENSCHEDE - Zo zou het altijd moeten zijn... Eindhovenaar Frank van de Kerkhof (39) krijgt er weer kippenvel van. Zaterdag, na de meeslepende wedstrijd tussen PSV en FC Twente, dreigde een PSV-supporter te sterven aan een hartaanval. In het vak er naast, bomvol met Twente-fans, bleef het tijdens de reanimatiepogingen respectvol muisstil. Om - toen bleek dat de man het zou overleven - in een daverend applaus uit te barsten voor de EHBO’ers.
Frank van de Kerkhof was er één van. Hij staat sinds 2004 als hulpverlener in het PSV-vak Oost, bij de ‘harde kern’. „We hadden er kippenvel van. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Eigenlijk worden we altijd uitgescholden. Maar wat was dit mooi.” Van de Kerkhof heeft in het weekeinde meteen de telefoon gegrepen om de supportersvereniging Vak P te bedanken.
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat scheldenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
[..]
![]()
Mix Grillquote:
Zijn genoeg paupers die dat doen hoor... weet er alles van helaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat schelden
Ben jij ook zo'n pauper?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Zijn genoeg paupers die dat doen hoor... weet er alles van helaas.
En toch gebeurd dat te vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat schelden
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En toch gebeurd dat te vaak, zelfs Twente supporters naar Stewards/EHBO van Twente zelf, die mensen staan er ook lang niet altijd voor het plezier
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |