heb geen zenuwen, gewoon vertrouwen in mooie wedstrijden komende wekenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Maadie het volgende:
4 punten voorsprong nog. al zenuwen. als je nog naar Breda en Alkmaar moet en Feyenoord op bezoek krijgt? en Ajax blijft scoren en winnen.
lief van mij hè?!quote:
ja, dat is dus niet lief!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen zenuwen, gewoon vertrouwen in mooie wedstrijden komende wekenen ook wel vertrouwen in een goede afloop, maar ben nog niet helemaal zeker
[..]
lief van mij hè?!
[..]
ja, dat is dus niet lief!
gecondoleerdquote:
Best wel bedonderdquote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef haakon het volgende:
san
de laptop van m'n ouders is opnieuw geïnstalleerd, maar er was geen backup gemaakt van de mail. let op: krijg ík straks gezeik met m'n ma omdat m'n pa de laptop opnieuw geïnstalleerd wou hebben
Outlookmail? Is dat niet op de mailserver van je provider terug te vinden? Dat hebben mijn ouders nl. wel in Hulst (bij Zeelandnet)quote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef haakon het volgende:
san
de laptop van m'n ouders is opnieuw geïnstalleerd, maar er was geen backup gemaakt van de mail. let op: krijg ík straks gezeik met m'n ma omdat m'n pa de laptop opnieuw geïnstalleerd wou hebben
Dat ligt er aan of je een kopie op de server acherlaat en hoelang, bij planet stel ik altijd 4 weken in voor dit soort gevallen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Outlookmail? Is dat niet op de mailserver van je provider terug te vinden? Dat hebben mijn ouders nl. wel in Hulst (bij Zeelandnet)
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je een kopie op de server acherlaat en hoelang, bij planet stel ik altijd 4 weken in voor dit soort gevallen.
TIP: Maak ze een gmail account aan en laat deze elke dag ook mails op halen vanaf het bestaande mail adres + kopie op server. Zo heb je een backup van al je berichten terwijl ze er niets van zien en je kunt de mails zo weer terug zetten.
Als jij mail ophaalt in outlook en daar niet aanvinkt 'Kopie op server achterlaten' haalt hij alle mail binnen en verwijderd het dan bij planet van de server. Wanneer je het dan verliest op je PC ben je het compleet kwijt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |