Netjes hoor, cijfer zelf al ingevuld neem ik aanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
jow
leraar is nog steeds op stage, ligt ergens boven met een blauw gezicht in een hoekje
Lekker makkelijk, ik maak me er soms ook schuldig aanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, eindelijk thuis en eten besteld. Heb geen zin om nu nog te koken
NIks mis metquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, ik maak me er soms ook schuldig aan
Turk maar weer een keerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Welke is t vandaag? de turk, aziaat of pizzaboer
quote:EINDHOVEN/ENSCHEDE - Zo zou het altijd moeten zijn... Eindhovenaar Frank van de Kerkhof (39) krijgt er weer kippenvel van. Zaterdag, na de meeslepende wedstrijd tussen PSV en FC Twente, dreigde een PSV-supporter te sterven aan een hartaanval. In het vak er naast, bomvol met Twente-fans, bleef het tijdens de reanimatiepogingen respectvol muisstil. Om - toen bleek dat de man het zou overleven - in een daverend applaus uit te barsten voor de EHBO’ers.
Frank van de Kerkhof was er één van. Hij staat sinds 2004 als hulpverlener in het PSV-vak Oost, bij de ‘harde kern’. „We hadden er kippenvel van. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Eigenlijk worden we altijd uitgescholden. Maar wat was dit mooi.” Van de Kerkhof heeft in het weekeinde meteen de telefoon gegrepen om de supportersvereniging Vak P te bedanken.
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat scheldenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
[..]
![]()
Mix Grillquote:
Zijn genoeg paupers die dat doen hoor... weet er alles van helaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat schelden
Ben jij ook zo'n pauper?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Zijn genoeg paupers die dat doen hoor... weet er alles van helaas.
En toch gebeurd dat te vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lame ben je wel niet als je hulpverleners verrot gaat schelden
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En toch gebeurd dat te vaak, zelfs Twente supporters naar Stewards/EHBO van Twente zelf, die mensen staan er ook lang niet altijd voor het plezier
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |