oke, dat is fucked upquote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als jij mail ophaalt in outlook en daar niet aanvinkt 'Kopie op server achterlaten' haalt hij alle mail binnen en verwijderd het dan bij planet van de server. Wanneer je het dan verliest op je PC ben je het compleet kwijt.
oke, thnx voor de tipquote:Op maandag 22 maart 2010 11:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kneus!!
[..]
Jep en om dat te voorkomen is een gmail account als backup handig.
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
oke, thnx voor de tip
nu m'n zeurende moeder ff uitleggen hoe en wat
ik zeg dat het m'n pa's schuld is, omdat ik de laptop opnieuw moest installeren !
als je het niet zelf hebt ingesteld slaat hij geen kopie op de server op, en download outlook de mails naar je computer en haalt ze van de server van je mail provider af.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
er is niks geback-upt door onszelf, wij hebben van KPN Planet internet, dus volgens jou zou het er nog op moeten staan ?
EDIT: ow wacht, verkeerd gelezen.. volgens mij hebben wij dat niet ingesteld.. of doet ie dat automatisch ?
ik ben echt zwaar noob met dit soort prut
Pwnt door je pa danquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.
hij weet niet eens wat dat betekentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan zegt je pa op zijn beurt 'Je backupt toch altijd voor je opnieuw installeert.
Note +1 ?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop <verwijderd ivm kwetsende content>
Kneus, die kinderserie's van jou zijn leukquote:
Ik heb wel een tip voor je , gegarandeerd succes:quote:
| 1 |
Ooh, dit is de directors editionquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
Maar deze is nieuwe, toppertje in de serie denk ik.
Neu man, erwin heeft keiharde Pixxs op zn pc, Oracle is voor later ,,, je weet!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Luiheid het volgende:
Incidenteel, zou jij niet aan je werk gaan ofzeau?!
KLIK KLAK BRRRRAquote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Mdrop het volgende:
Neu man, erwin heeft keiharde Pixxs op zn pc, Oracle is voor later ,,, je weet!!
Oef ... die kwam hard aan jongúhquote:
Heb je het over de tweelingquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Mdrop het volgende:
Oef ... die kwam hard aan jongúh!!!
Trouwens ... Zie die *Scheldwoord invoeren* Turk achter je met zn Iphone.
De rooie tweeling?quote:
Bas \m/quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
Goeiemoggel![]()
Alweer afgewerkt, band naar bandenboer gebracht en nu lam op de bankhangen
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oef ... die kwam hard aan jongúh!!!
Trouwens ... Zie die *Scheldwoord invoeren* Turk achter je met zn Iphone.
Danku jongenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Luiheid het volgende:
Die had ik nog niet eerder gezien![]()
14.gif voor je fotosoep
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?
In het echt durf ik natuurlijk niet met Gerben te praten, iets met klassen systeem ....quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg... jullie zitten toch niet serieus bij elkaar in de buurt en praten via Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |