Neehoor, zijn er nog 32!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Eigenlijk is ASR je enige optie?
Inderdaad Dunderellaquote:
Ehm, je spreekt jezelf tegen MunRcialo.quote:
Ik zou even wachten met het roepen dat het niet onmogelijk is totdat het je daadwerkelijk gelukt is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welmaar dit wist ik zelf ook wel hoor, mijn punt was dat het niet onmogelijk is. Naja ik ben nog bezig dus..
Eh... wut?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef muRcialo het volgende:.! mocht dat ook niet lukken wordt het van mijn vriendins salaris de helft van het geld
Hij leent het zélf aan jullie?quote:en de andere helft gaan we dan lenen van onze hypotheekadviseur/financieel mannetje! .. dus goed komt het zeker! Whahaha
Dat kan prima.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef muRcialo het volgende:
dat kan toch gewoon
Dus jij tekent niet mee?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:34 schreef muRcialo het volgende:
Nou dat de helft van de lening via de bank gaat, omdat mijn vriendin geen BKR heeft.. en ik wel dus ik neem de andere valt van die gast
Dat is in 2007 geweest.. ik leef niet meer zoals ik dat toen deed.. zulke mensen haat ik echt.. omdat het 1 keer zo is geweest moet het maar altijd zo zijn ? hou gewoon je onzinn praatjes voor je alsjeblieft..quote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Verbal het volgende:
Met alle respect, maar als je al problemen hebt met het op tijd betalen van een rekening van 180 euro, vraag ik mij af of jij het vol gaat houden je hypotheekaflossingen op tijd te doen.
V.
Waar je het geld vandaan haalt, is niet relevant voor de HRA.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan eigelijk met HRA als je halve hypotheken afsluit?
En dat levert geen problemen op? (dat levert bij genoeg verstrekkers problemen op, namelijk)quote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef muRcialo het volgende:
Tuurlijk wel ik teken en mijn vriendin tekent. we moeten de bank dus afbetalen en een deel aan de geldvertrekker.. wij krijgen een onderling contract waarschijnlijk..
Nee komt allemaal goed.... hij kan het niet fout doenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dat levert geen problemen op? (dat levert bij genoeg verstrekkers problemen op, namelijk)
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee komt allemaal goed.... hij kan het niet fout doenanders is hij 1 van zijn grooste inkomens kwijt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |