abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 13:56:18 #201
16715 Mylene
*schatje*
pi_79446210
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
ken ook wel meiden die hun wenkbrauwen tekenen
Lelijke wenkbrauwen
pi_79446555
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Leandra het volgende:
Nee hoor, omdat ik er gewoon beduidend beter uitzie met mascara dan zonder.....
Het is een kleinigheidje wat een groot verschil maakt.
Dit kan je natuurlijk ook lezen als 'omdat ik er gewoon beduidend slechter uitzie zonder dan met' .
  maandag 22 maart 2010 @ 14:06:16 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79446610
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit kan je natuurlijk ook lezen als 'omdat ik er gewoon beduidend slechter uitzie zonder dan met' .
Dat zou kunnen, maar als je mijn andere post had gelezen, dan had je al kunnen lezen dat ik geen slechte huid heb en dus geen halve drogist nodig heb om er een beetje fatsoenlijk uit te zien.

Het gebruik van mascara verandert echter wel mijn oogopslag dusdanig dat het een enorm verschil is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 maart 2010 @ 14:09:31 #204
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_79446733
Eventjes als reactie op al die vrouwen die zeggen 'ik doe het niet voor anderen, ik doe het voor mezelf!!'

Zou je, als je op een onbewoond eiland zou wonen waar 100% zeker geen mensen wonen en of zullen komen, ook nog steeds elke dag make-up aanbrengen en hoge hakken aan doen?

Nee dus. Je gaat geen pijn aan je voeten kweken als daar niet iets tegenover staat (aandacht). Simpel. Je zegt je 'zekerder' te voelen met een masker op je gezicht. Dat is toch ziek?
Je voelt je dus ONzeker(der) om door het leven te gaan hoe je er ECHT uit ziet...

Het probleem zit dus in je hoofd. Je probeert je onzekerheden te verschuilen achter een opgebracht masker (in welke mate dan ook). De ironie is, dat je er alleen maar onzekerder van wordt:
Je moet nu namelijk regelmatig controleren of de make-up nog goed zit en zo en niet is uitgelopen. Daarom dragen de meeste vrouwen ook een tasje bij met make-up spullen en een klein spiegeltje. Het versterkt de onzekerheden alleen maar want nu wordt elke spiegel / ruit gebruikt om je masker te controleren...

Vergelijk het met een toupet. Als je kaal wordt (gaat bij mij ook vast een keer gebeuren), dan kun je 2 dingen doen.
OF je accepteert het en doet niks aan je kapsel of scheert het kaal.
OF je gaat proberen het te verbergen door nephaar te dragen enzo. Maar ook dan vererger je je onzekerheid met factor 50. Want dan kun je niet meer door de wind fietsen zonder continu in je hoofd met je haar bezig te zijn. 10 keer per dag voelen of het nog goed zit, want misschien zien mensen het anders!!

De kern van dit hele probleem is dus simpelweg acceptatie. De acceptatie van je uiterlijk zoals je er echt uit ziet. DAT is pas gezond en neemt al je onzekerheden weg.
Helaas is make-up voor veel vrouwen nu ook een gewoonte geworden omdat mama het ook deed, en alle vriendinnen. Eemaal gewend aan het masker en je komt er moeilijk van af.

Wanneer je al 10 jaar een toupet draagt is het veel moeilijker om die ineens af te zetten dan dat je de kaalheid direct accepteerde.
Maar dat maakt het allemaal niet minder ziek, alleen geaccepteerd.

Ik hoop dat mensen zich eens gaan verdiepen in materie om van je ego af te komen. Dan zou de wereld ineens een stuk gezonder worden.
pi_79446757
Ik gebruik dagelijks mascara oogpotlood en een lichte kleurtje lippenstift.
Foundation dat is echt smerige troep dat smeer ik in geen eeuwigheid op mijn face.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 14:15:57 #206
187254 Giertje
lets all make believe
pi_79446959
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Lelijke wenkbrauwen
mijn god wat een zooi bagger zit daar tussen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  maandag 22 maart 2010 @ 14:28:05 #207
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79447416
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:09 schreef spermanent het volgende:
Eventjes als reactie op al die vrouwen die zeggen 'ik doe het niet voor anderen, ik doe het voor mezelf!!'

Zou je, als je op een onbewoond eiland zou wonen waar 100% zeker geen mensen wonen en of zullen komen, ook nog steeds elke dag make-up aanbrengen en hoge hakken aan doen?

Nee dus. Je gaat geen pijn aan je voeten kweken als daar niet iets tegenover staat (aandacht). Simpel. Je zegt je 'zekerder' te voelen met een masker op je gezicht. Dat is toch ziek?
Je voelt je dus ONzeker(der) om door het leven te gaan hoe je er ECHT uit ziet...

Het probleem zit dus in je hoofd. Je probeert je onzekerheden te verschuilen achter een opgebracht masker (in welke mate dan ook). De ironie is, dat je er alleen maar onzekerder van wordt:
Je moet nu namelijk regelmatig controleren of de make-up nog goed zit en zo en niet is uitgelopen. Daarom dragen de meeste vrouwen ook een tasje bij met make-up spullen en een klein spiegeltje. Het versterkt de onzekerheden alleen maar want nu wordt elke spiegel / ruit gebruikt om je masker te controleren...

Vergelijk het met een toupet. Als je kaal wordt (gaat bij mij ook vast een keer gebeuren), dan kun je 2 dingen doen.
OF je gaat proberen het te verbergen door nephaar te dragen enzo. Maar ook dan vererger je je onzekerheid met factor 50. Want dan kun je niet meer door de wind fietsen zonder continu in je hoofd met je haar bezig te zijn. 10 keer per dag voelen of het nog goed zit, want misschien zien mensen het anders!!

De kern van dit hele probleem is dus simpelweg acceptatie. De acceptatie van je uiterlijk zoals je er echt uit ziet. DAT is pas gezond en neemt al je onzekerheden weg.
Helaas is make-up voor veel vrouwen nu ook een gewoonte geworden omdat mama het ook deed, en alle vriendinnen. Eemaal gewend aan het masker en je komt er moeilijk van af.

Wanneer je al 10 jaar een toupet draagt is het veel moeilijker om die ineens af te zetten dan dat je de kaalheid direct accepteerde.

Ik hoop dat mensen zich eens gaan verdiepen in materie om van je ego af te komen. Dan zou de wereld ineens een stuk gezonder worden.
pijn aan mn voeten?
jongen ik loop JUIST op hoge hakken, zodat ik mijn bekken kantel en geen last heb van die 2 vergroeide wervels in mn rug. Vrouwen die pijn aan de voeten krijgen moeten betere schoenen kopen

en die gozers die zich kaal scheren na het kaler worden van het hoofd verbergen het ook hoor, want helemaal kaal is "hip"

maar ja, ik zou dus op een (verhard!) onbewoond eiland nog steeds mn hoge pinnen aandoen.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 22 maart 2010 @ 14:29:14 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79447453
verschrikkelijk die wenkbrauwen, ik doe eigenlijk nooit iets aan mijn wenkbrauwen, maar ben ook wel blij met de vorm en kleur.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79447553
quote:

quoted for f*cking truth!
There are only 151 Pokémon.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:32:13 #210
281863 essacee
beetje jammer
pi_79447578
Pff, wat een gejank. "Make-up doe je niet voor jezelf maar voor anderen blablabla"

Datzelfde geld voor benen scheren, je bikinilijn bijhouden en regelmatig naar de kapper gaan. Alles wat meer verzorging is dan alleen hygiëne. Ongeschoren vrouwenbenen =

En nee, tuurlijk ga ik geen make-up opdoen als ik op een onbewoond eiland zit zonder mensen. Maar dan zou ik ook niet m'n benen scheren of m'n bikinilijn bijhouden of naar de kapper kunnen/gaan. Het gaat erom dat ik geen verloren hippie wil zijn die "puur natuur" door het leven wil.

En daarbij heb ik in de zomer (dus ook op een warm bewoond eiland) nooit make-up op aangezien ik dan m'n wimpers laat verven. Foundation en poeder op je gezicht in de zomer is nogal goor, voor je het weet zit je kleding of handdoek eronder. En je kan je gezicht niet eens makkelijk insmeren met zonnebrand/aftersun. Waar blijft de zomer? Ik ben eraan toe.

Wat vinden alle "GEEN MAKEUP!!"-mannen eigenlijk van ongeschoren vrouwenbenen? Is toch hardstikke mooi Puur natuur.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:34:06 #211
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79447644
quote:

Jij beweerd dat je nooit iets doet om aantrekkelijker over te komen? een lekker luchtje, je haren in een leuk modelletje enz.?
En vind je het ok als je vriendin haar okselhaar laat staan of een hele bush beneden heeft?

Kaal koppie is overigens
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 22 maart 2010 @ 14:34:10 #212
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79447648
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef essacee het volgende:
Pff, wat een gejank. "Make-up doe je niet voor jezelf maar voor anderen blablabla"

Datzelfde geld voor benen scheren, je bikinilijn bijhouden en regelmatig naar de kapper gaan. Alles wat meer verzorging is dan alleen hygiëne. Ongeschoren vrouwenbenen =

En nee, tuurlijk ga ik geen make-up opdoen als ik op een onbewoond eiland zit zonder mensen. Maar dan zou ik ook niet m'n benen scheren of m'n bikinilijn bijhouden of naar de kapper kunnen/gaan. Het gaat erom dat ik geen verloren hippie wil zijn die "puur natuur" door het leven wil.

En daarbij heb ik in de zomer (dus ook op een warm bewoond eiland) nooit make-up op aangezien ik dan m'n wimpers laat verven. Foundation en poeder op je gezicht in de zomer is nogal goor, voor je het weet zit je kleding of handdoek eronder. En je kan je gezicht niet eens makkelijk insmeren met zonnebrand/aftersun. Waar blijft de zomer? Ik ben eraan toe.

Wat vinden alle "GEEN MAKEUP!!"-mannen eigenlijk van ongeschoren vrouwenbenen? Is toch hardstikke mooi Puur natuur.
Het is dat op een strand geen hakken kunnen (die zakken weg) maar anders zou ik die dus echt wel dragen
maar met bovengenoemde reden

voor de rest geef ik je gelijk...
we mogen geen makeup dragen, want dan zijn we geplamuurd, maar we moeten wel onze oksels en benen en poes scheren anders kunnen we een (lik)beurt wel vergeten
Maar zelf wel met de rugharen langslopen he
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 14:35:18 #213
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79447693
quote:

[..]

Lelijke wenkbrauwen
Ik heb me kapot gelachen
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 22 maart 2010 @ 14:37:02 #214
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79447761
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik heb me kapot gelachen
mooi he
Lid van de MamaSquad
  maandag 22 maart 2010 @ 14:37:02 #215
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_79447762
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:

[..]

pijn aan mn voeten?
jongen ik loop JUIST op hoge hakken, zodat ik mijn bekken kantel en geen last heb van die 2 vergroeide wervels in mn rug. Vrouwen die pijn aan de voeten krijgen moeten betere schoenen kopen

en die gozers die zich kaal scheren na het kaler worden van het hoofd verbergen het ook hoor, want helemaal kaal is "hip"

maar ja, ik zou dus op een (verhard!) onbewoond eiland nog steeds mn hoge pinnen aandoen.
Loop maar eens op het strand, jungle en rotsen op hakken. Dan zul je zien dat het niet comfortabeler is.
Die mannen die zich kaal scheren verbergen het helemaal niet want je ziet het nog steeds. Maar op die manier ontneem je jezelf gewoon veel onzekerheden want je hoeft niet meer continu bezig te zijn met 'hoe ziet mijn haar eruit?', 'zijn mijn inhammen de zien?' of 'zit mijn toupet nog goed?'

Overigens krijgen de meeste vrouwen na langdurig lopen op hoge hakken wel degelijk pijn aan hun voeten, omdat de stand gewoon onnatuurlijk is. Dat jij daar een van de uitzonderingen in bent, oke dat kan.
Maar je hebt mijn vraag over make-up (waarschijnlijk bewust) niet beantwoord.

Maar ik zal je vast mijn eventuele reactie geven. Als je namelijk make-up zou dragen op een onbewoond eiland en dat elke dag weer bij zou werken, terwijl je beesten moet gaan slachten en bessen moet gaan plukken tussen de insecten, dan ben je geschift.
Aangezien de meeste vrouwen dat dan nog net niet zijn, draag je dus make-up wel degelijk voor de mening van anderen. Anders zou je je ook niet 'zekerder' voelen op plekken waar mogelijk (!) andere mensen komen.

En trouwens nog 1 wanargument wat hier regelmatig wordt gegeven, is de term 'verzorging'
Het heeft niks met verzorging te maken. Verzorging is het schoon en gezond houden van je lichaam. Daar hoort jezelf wassen en tanden poetsen, schone kleren etc bij.
Zonder oogschaduw of lippenstift zie je er nog steeds verzorgd uit. Of zien alle mannen en kleine meisjes er onverzorgd uit?
  maandag 22 maart 2010 @ 14:39:23 #216
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79447846
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:37 schreef spermanent het volgende:

[..]

Loop maar eens op het strand, jungle en rotsen op hakken. Dan zul je zien dat het niet comfortabeler is.
Die mannen die zich kaal scheren verbergen het helemaal niet want je ziet het nog steeds. Maar op die manier ontneem je jezelf gewoon veel onzekerheden want je hoeft niet meer continu bezig te zijn met 'hoe ziet mijn haar eruit?', 'zijn mijn inhammen de zien?' of 'zit mijn toupet nog goed?'

Overigens krijgen de meeste vrouwen na langdurig lopen op hoge hakken wel degelijk pijn aan hun voeten, omdat de stand gewoon onnatuurlijk is. Dat jij daar een van de uitzonderingen in bent, oke dat kan.
Maar je hebt mijn vraag over make-up (waarschijnlijk bewust) niet beantwoord.

Maar ik zal je vast mijn eventuele reactie geven. Als je namelijk make-up zou dragen op een onbewoond eiland en dat elke dag weer bij zou werken, terwijl je beesten moet gaan slachten en bessen moet gaan plukken tussen de insecten, dan ben je geschift.
Aangezien de meeste vrouwen dat dan nog net niet zijn, draag je dus make-up wel degelijk voor de mening van anderen. Anders zou je je ook niet 'zekerder' voelen op plekken waar mogelijk (!) andere mensen komen.

En trouwens nog 1 wanargument wat hier regelmatig wordt gegeven, is de term 'verzorging'
Het heeft niks met verzorging te maken. Verzorging is het schoon en gezond houden van je lichaam. Daar hoort jezelf wassen en tanden poetsen, schone kleren etc bij.
Zonder oogschaduw of lippenstift zie je er nog steeds verzorgd uit. Of zien alle mannen en kleine meisjes er onverzorgd uit?
pardon, het was niet de bedoeling om die makeup vraag te negeren (ik draag trouwens nu op het werk ook geen makeup) maar kan het eigenlijk niet beter verwoorden als het vetgedrukte in onderstaande quote
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef essacee het volgende:

Lid van de MamaSquad
  maandag 22 maart 2010 @ 14:39:40 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79447857
Maar wat is er nou mis mee dat je er goed uit wil zien voor anderen en jezelf?
Kop op zeg, dat doen we toch allemaal in meer of mindere mate?

En je oksels, benen, schaamhaar enz scheren hoort ook niet bij verzorging, gewassen haar is immers niet vies, maar vind het wel verzorgder staan!
  maandag 22 maart 2010 @ 14:42:04 #218
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79447925
nevermind, verkeerd gelezen
Lid van de MamaSquad
pi_79447970
Jonge vrouwen overdrijven het, maar sommige wat oudere vrouwen hebben het gewoon nodig. Inderdaad om zich zekerder te voelen, net als mensen met merkkleding, mensen met een Porche, mensen met gouden kettingen aan hun nek en noem maar op. Precies hetzelfde.

Overdreven voorbeeld:

I rest my case.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:48:16 #220
281863 essacee
beetje jammer
pi_79448139
Zoals ik al aangaf valt bij mij onder verzorging ook beharing bijhouden en kapsel.

Bij mannen vooral kapsel en baardgroei. Zodat ze er niet bijlopen als hippie-jezus met gigantische teennagels en vingernagels. Zo iemand kan best hygiënisch zijn. Maar ziet er absoluut NIET verzorgd uit. Heb je nog nooit een zwerver gezien ofzo?

Kinderen zien er niet snel onverzorgd uit, tenzij ouders ECHT het kind met knuppen in het haar en gewoon aftands naar school/buiten sturen.

Een goed "verzorgde" man ruikt niet alleen schoon maar ook lekker. Heeft z'n haar in een leuk model en heeft kleren aan die bij hem passen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.

Ik snap niet dat een beetje mascara en eyeliner ineens EEN MASKER zijn. Niet meer een "masker" dan een kapsel en leuke kleren... Iedereen ziet er van "nature" uit als een zwerver/onbewoond eiland bewoner. Het is gewoon wat je er zelf van wilt maken.
pi_79448428
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
Jonge vrouwen overdrijven het, maar sommige wat oudere vrouwen hebben het gewoon nodig. Inderdaad om zich zekerder te voelen, net als mensen met merkkleding, mensen met een Porche, mensen met gouden kettingen aan hun nek en noem maar op. Precies hetzelfde.

Overdreven voorbeeld:

[ afbeelding ]

I rest my case.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar goede bijdrage

Nu kan er een slot op
Whatever you're about to discover we off that.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:30:21 #222
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_79449628
SPREEK VOOR JEZELF

echter, een teveel aan makeup is wel weer FffuuuuuuuuUUUUUUuu
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:40:50 #223
293028 Poostema
I'm a frayed knot.
pi_79450016
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

[..]

Dus de mate van jouw zelfvertrouwen wordt mede bepaald door het al dan niet dragen van make-up ? Want dat staat er namelijk wel degelijk ....
Yup.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:44:26 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79450160
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:30 schreef poqpoq het volgende:
SPREEK VOOR JEZELF

echter, een teveel aan makeup is wel weer FffuuuuuuuuUUUUUUuu
Een fluitketel??

En hoe gebruik je dat in een zin?? Als je een meisje ziet lopen met een half Max Factor schap op haar gezicht, dan zeg je tegen je vrienden "Moet je die fluitketel zien...." ???
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79450269
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef essacee het volgende:
Ik snap niet dat een beetje mascara en eyeliner ineens EEN MASKER zijn. Niet meer een "masker" dan een kapsel en leuke kleren... Iedereen ziet er van "nature" uit als een zwerver/onbewoond eiland bewoner. Het is gewoon wat je er zelf van wilt maken.
Het gaat er allemaal om dat je het met mate moet doen.

Het is hetzelfde als gespierd zijn als man: een beetje gespierd vinden de meeste vrouwen wel sexy, maar op een echte bodybuilder knappen de meesten toch wel af.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:50:03 #226
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79450384
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een fluitketel??

En hoe gebruik je dat in een zin?? Als je een meisje ziet lopen met een half Max Factor schap op haar gezicht, dan zeg je tegen je vrienden "Moet je die fluitketel zien...." ???
ben jij nieuw op fok ofzo?

Lid van de MamaSquad
pi_79450450
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zit al 10 jaar op FOK! en snap nog steeds geen fuck van dat plaatje.
Waarom zegt ie Fuuuuu dan?
  maandag 22 maart 2010 @ 15:52:24 #228
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_79450474
quote:

[..]

Lelijke wenkbrauwen
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_79450500
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk altijd de andere persoon in het stripje.
pi_79450527
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Erwtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:53:58 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79450538
quote:
[..]

[ afbeelding ]
Ongeveer 2½ maand nieuwer dan jij....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 maart 2010 @ 15:54:55 #232
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79450583
quote:

[..]

ben jij nieuw op fok internet ofzo?

[ afbeelding ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_79450656
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk altijd het andere persoon in het stripje.
Nee, ik ben God.
Dus Fuuu is niet in al denken jullie van wel.
Net als de smiley...

Dat is voor de FOK!-kern enkel een van tevoren opgezette manier om de puistkopjes te herkennen, wist je dat niet?
  maandag 22 maart 2010 @ 15:57:24 #234
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79450698
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ongeveer 2½ maand nieuwer dan jij....
dan zou je er wel bekend mee moeten zijn lijkt me zo.. tenminste als je in ONZ of KLB post
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Lamon. het volgende:

[..]

fuuuu werd al 15 jaar geleden gebruikt, alleen nog niet op het net, toen hingen we nog buien
of de fuuuu van fok het zelfde is, is mij ontgaan, komt iig wel op het zelfde neer, het is iig een kreet van frustratie blijkbaar.
Het begin van Fuuu op fok heb ik ook gemist en geen behoefte om dat uit te zoeken.
Lid van de MamaSquad
pi_79450714
Ga huilen ofzo flikker
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_79450749
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, ik ben God.
Dus Fuuu is niet in al denken jullie van wel.
Net als de smiley...

Dat is voor de FOK!-kern enkel een van tevoren opgezette manier om de puistkopjes te herkennen, wist je dat niet?
Dat wist ik niet.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:58:27 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79450755
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
dan zou je er wel bekend mee moeten zijn lijkt me zo.. tenminste als je in ONZ of KLB post
Amper
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79450801
quote:
fuuuu werd al 15 jaar geleden gebruikt, alleen nog niet op het net, toen hingen we nog buien
of de fuuuu van fok het zelfde is, is mij ontgaan, komt iig wel op het zelfde neer, het is iig een kreet van frustratie blijkbaar.
Het begin van Fuuu op fok heb ik ook gemist en geen behoefte om dat uit te zoeken.
Bedankt voor de uitleg, Ladylike, daar heb ik tenminste iets aan.
pi_79450820
quote:

Kwam waarschijnlijk ook overwaaien van 4chan.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:00:00 #240
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_79450829
sarcasm detected

fuuuu staat gewoon voor FUUUUUU ck

fuck dus.
pi_79450867
quote:

[..]

[..]

Psst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, spoiler was niet nodig zie ik.
pi_79451004
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef poqpoq het volgende:
sarcasm detected

fuuuu staat gewoon voor FUUUUUU ck

fuck dus.
faal
  maandag 22 maart 2010 @ 16:03:40 #243
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_79451035
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

faal
nou meneer de internetspecialist,

hoe zit het dan volgens jou?
  maandag 22 maart 2010 @ 16:04:30 #244
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79451071
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Psst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, spoiler was niet nodig zie ik.
dus idd frustratie
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg, Ladylike, daar heb ik tenminste iets aan.
Ik kan best serieus zijn en niet sarcastisch doen
Lid van de MamaSquad
  maandag 22 maart 2010 @ 16:05:43 #245
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79451127
Idd, make-up.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_79451248
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik kan best serieus zijn en niet sarcastisch doen
Ik ook.
Ik kan alleen slecht on-topic blijven.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:08:37 #247
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79451279
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik kan alleen slecht on-topic blijven.
joh dat valt niemand op zo
Lid van de MamaSquad
pi_79451796
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, ik ben God.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:35:48 #249
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79459649
TS heeft liever zo iets, zo lekker puur natuur

lekker, hé TS!!

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_79461057
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef poqpoq het volgende:

[..]

nou meneer de internetspecialist,

hoe zit het dan volgens jou?
fuuuuu komt van fuck you (u) daarom zeg(typ) je het altijd bijna altijd tegen mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')