BABS en Snakelady hebben dus echt gelijkquote:
we merken het welquote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zo schattig, hij doet ook totaal niet zn best om inhoudelijk te reageren.
Dat pubergedrag.. Ach, vroeger waren we allemaal zo moeten we maar denken![]()
Ik gok deze week nog enkeltje prullenbak voor deze meneer
Honestly, do you really care?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef essacee het volgende:
Hoe denkt TS over het verven van wimpers/wenkbrauwen?...
Good point.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Honestly, do you really care?
Geloof je dat allemaal zelf ? Ik geloof namelijk niet dat je het voor jezelf doet. Zou ook waanzin zijn vanuit psychologisch oogpunt. Je doet dat voor anderen.. PUNT. Omdat je het belangrijk vind wat anderen van jou vinden. Je referentiekader maakt het dat je jezelf een blotebillenhoofd hebt.... niets anders.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef essacee het volgende:
Hoe denkt TS over het verven van wimpers/wenkbrauwen?...
Ik ben van nature een beetje rossig, en om niet als een gigantische blotekontenhoofd rond te rennen verf ik (meestal 1x per jaar vlak voor de zomer) mijn wimpers en wenkbrauwen zodat ik geen mascara meer nodig heb...![]()
Nu gebruik ik eyeliner EN mascara (oh noes!) en niet voor de MANNEN of voor iemand anders, maar puur voor mezelf. Exact dezelfde reden waarom ik douche, m'n haar borstel en schone sokken aantrek. Omdat ik ZELF ervoor KIES om er zo uit te zien. Verzorging mensen.
TS valt dus op behaarde boomknuffelaars?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef essacee het volgende:
[..]
Good point.![]()
Waarschijnlijk komt er alleen een "PUUR NATUUR ALL THE WAY!!"-achtig antwoord uit...
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
ken ook wel meiden die hun wenkbrauwen tekenen
of hun schaamhaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
nee hoor, ik ververs mijn ondergoed en sokken omdat IK het goor vind, zelfde geldt voor douchenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geloof je dat allemaal zelf ? Ik geloof namelijk niet dat je het voor jezelf doet. Zou ook waanzin zijn vanuit psychologisch oogpunt. Je doet dat voor anderen.. PUNT. Omdat je het belangrijk vind wat anderen van jou vinden. Je referentiekader maakt het dat je jezelf een blotebillenhoofd hebt.... niets anders.
Dus als ik het goed begrijp doe je make-up op omdat je je hoofd anders goor vindt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, ik ververs mijn ondergoed en sokken omdat IK het goor vind, zelfde geldt voor douchen
denk dat de persoon die je quote ook zo denkt.
nee, dat doe ik als (en dus daarom ook echt niet iedere dagquote:Op maandag 22 maart 2010 12:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp doe je make-up op omdat je je hoofd anders goor vindt?
Ik ken twee meiden (een tweeling) die hebben hun wenkbrauwen getattoeerdquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
Nah, ik niet, als we weggaan zegt mijn Lief zelfs soms "doe je even mascara op?!" omdat ik dat gewoon kan vergetenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef frame-saw het volgende:
Ik doe ook mascara op als ik thuis zit hoor.
Ik doe het ook niet altijd. Maar voor mij maakt het niet uit of ik naar buiten ga of niet, dat wilde ik er mee aangeven. Ik weet niet waarom hoor, maar gewoon soms als ik moe ben dan zie je dat zonder mascara heel goed en als ik dan in de spiegel kijk wil ik er wel wat mooier uitzien.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik niet, als we weggaan zegt mijn Lief zelfs soms "doe je even mascara op?!" omdat ik dat gewoon kan vergeten![]()
En eerlijk gezegd doe ik mascara op omdat ik niet "flets" wil overkomen, dus doe ik dat op momenten dat ik het van belang vind, en ja, over het algemeen vind ik dat van belang als ik buiten de deur kom, maar als ik alleen even naar de bakker moet vind ik het weer niet belangrijk genoeg.
waarom wilt jouw lief dan dat je mascara opdoet? schaamt ie zich om zijn vriendin zonder make up te tonen?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik niet, als we weggaan zegt mijn Lief zelfs soms "doe je even mascara op?!" omdat ik dat gewoon kan vergeten![]()
En eerlijk gezegd doe ik mascara op omdat ik niet "flets" wil overkomen, dus doe ik dat op momenten dat ik het van belang vind, en ja, over het algemeen vind ik dat van belang als ik buiten de deur kom, maar als ik alleen even naar de bakker moet vind ik het weer niet belangrijk genoeg.
Nee hoor, omdat ik er gewoon beduidend beter uitzie met mascara dan zonder.....quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom wilt jouw lief dan dat je mascara opdoet? schaamt ie zich om zijn vriendin zonder make up te tonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |