Ze is ook meer een moederfiguur voor me, zoals Liz Taylor dat was voor MJ.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Is ze niet wat te oud voor jou Dentz?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze is ook meer een moederfiguur MILF voor me, zoals Liz Taylor dat was voor MJ.
Paul Rabberingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Waarom? Ga je ervoor zorgen dat hij voorlopig geen enkele plaat meer kan draaien?
Robijn1948quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een huisbezoekje brengen samen met Robijn1948. Even wat respect bijbrengen.
lol >_>quote:Op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:04 schreef Odieus het volgende:
Conrad Murray The Pedokiller
Nah, ik vind het ergens gewoon té slecht gevondenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef gifkwal het volgende:
Best vet! Het is dat ik al een portable harddisk heb, anders kocht ik hem misschien wel.
Dan verandert mijn harde schijf toch niet ineens in een harde schijf met MJ plaatje eropquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Zet je toch gewoon This Is It op je eigen harde schijf.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 03:28 schreef DrDentz het volgende:
De 'pinguin' beweging (om iets aan te geven ofzo?) die hij maakt in This Is It tijdens Human Nature is nu een hippe nieuwe dansmove geworden. De Smoove.
Dat is precies wat ik me ook afvroegquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, hoe komt het dat jij vrijwillig naar videoclips van die Ralf zit te kijken?![]()
Omdat ik de Smoove onder de knie wil krijgen natuurlijk. Kijk naar 0:50 dan zie je ze allemaal pinguinnen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, hoe komt het dat jij vrijwillig naar videoclips van die Ralf zit te kijken?![]()
Jaja, nou ik vind het nogal dubieus van je hoor Dentzquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik de Smoove onder de knie wil krijgen natuurlijk. Kijk naar 0:50 dan zie je ze allemaal pinguinnen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef Rnnz het volgende:
Wat een afgrijselijk vervelend kind is die Ralf zeg.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Door figuren als Inge de Bruijn komt dat juist. Die heeft meegedaan aan een dansshow als MJ en heel Nederland denkt opeens dat ze de ultieme kenner is. "Ja dat zou de nieuwe move worden van Michael, echt helemaal toppiejoppie gewoon een soort nieuwe moonwalk het heet de pinguin ja echt super"
Perfecte imitatiequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Door figuren als Inge de Bruijn komt dat juist. Die heeft meegedaan aan een dansshow als MJ en heel Nederland denkt opeens dat ze de ultieme kenner is. "Ja dat zou de nieuwe move worden van Michael, echt helemaal toppiejoppie gewoon een soort nieuwe moonwalk het heet de pinguin ja echt super"
Het topic behoefde een kwalitatieve kickquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik ben altijd een beetje in de minderheid als ik dat nummer aanbid.. maar gelukkig, Zapato, je bent de man
Helemaal mee eensquote:
Niet toch? Ik vind het helemaal geen verkeerd nummer hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:39 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik ben altijd een beetje in de minderheid als ik dat nummer aanbid.. maar gelukkig, Zapato, je bent de man
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat zeg je hiervan Rnnz:
We are the world for Haïti
En Quincy heeft nog wel meegeproduceerdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Gadverdamme joh, wat zitten er allemaal voor rare effecten in die stemmen. Helemaal niet echt
Had hij een grote rol dan of was hij er alleen maar voor nostalgie en verkoopcijfers?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
En Quincy heeft nog wel meegeproduceerd
quote:Sony bemachtigt rechten voor Michael Jackson-game
Uitgegeven: 26 maart 2010 11:42
Laatst gewijzigd: 26 maart 2010 11:42
HOOFDDORP - Sony heeft de rechten voor het maken van een game over Michael Jackson bemachtigd. Sony heeft de rechten van Michael Jackson's nalatenschap voor tweehonderd miljoen dollar opgekocht.
Het is voor Sony nu onder meer mogelijk een videogame of film te maken van Michael Jackson met gebruik van zowel uitgebracht als achtergehouden materiaal van de artiest. Sony heeft ook het recht om tussen nu en 2017 tien nieuwe Michael Jackson albums, games en dvd's uit te brengen.
Hoewel het uitbrengen van een Michael Jackson Singstar-game in de lijn der verwachtingen ligt, is het ook mogelijk dat de PlayStation Move wordt gebruikt voor unieke concepten.
Moonwalker
In de jaren '90 hielp Michael Jackson Sega met het maken van Moonwalker, een game gebaseerd op de gelijknamige film met Jackson in de hoofdrol. De game werd uitgebracht als arcadekast en op de MegaDrive en Master System. Er zaten grote verschillen tussen de versie van Moonwalker die op de consoles uitkwam en die in de arcadehallen verscheen. Zo waren de consoleversies side-scrollers gebaseerd op een geëvolueerde Shinobi-engine en was de arcadeversie van de game een shooter gemengd met vechtelementen.
Nu.nl
Ja jammer he, maar ja, je kan moeilijk een Michael Jackson shooter gaan maken (En platform games zijn zó 1985).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Singstar en move-games lijken me niks, maar een soort Moonwalker HD remake wel. Al vraag ik me af of het publiek daar op zit te wachten.. dus zal wel zo'n fun for the whole family zang en dansspelletje worden.
quote:Sony heeft ook het recht om tussen nu en 2017 tien nieuwe Michael Jackson albums, games en dvd's uit te brengen.
Naja, hopelijk wat nieuwe footage/muziek en ik ben blij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:45 schreef Rnnz het volgende:
Het wordt weer allemaal lekker uitgemelkt hoor.
Triestheid ten top.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel opeens een Bad 25 met gastoptredens van will.i.am, Fergie en Akon aankomen.
Dat zouquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:52 schreef gifkwal het volgende:
Ach, als minstens de helft van die 10 concertDVDs zijn dan zeg ik
De 3 laatsten lijken me erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:40 schreef Zapato het volgende:
Een Best of the New Millenium zit er wil in ja.
Maar ik gok ook een concertje van de Bad Tour en misschien zelfs Victory/Triumph/Destiny.
Kan jij daar niet even wat aan gaan doen, aangezien je sinds kort bij de FP redactie zit?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef Zapato het volgende:
Megavoorraad huidbleekmiddel in huis Michael Jackson
FP-bagger van Djeez..
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan jij daar niet even wat aan gaan doen, aangezien je sinds kort bij de FP redactie zit?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef Zapato het volgende:
Megavoorraad huidbleekmiddel in huis Michael Jackson
FP-bagger van Djeez..
Ik merk dat dat er gelukkig wel steeds minder worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
Ja ik word zo moe van dit soort berichten, omdat er vast weer tig mensen zijn die het niet goed lezen of niet nadenken over wat ze lezen en die dan weer voor zoete koek gaan aannemen dat Michael zijn huid bleekte.
Sja, heb eigenlijk dezelfde beweegreden als Gif. Heb sowieso de neiging om hem te verdedigen, hij heeft al zoveel over zich heen gehad, en heeft nu geen stem meer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Dynd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt alles wijst op vitiligo, zelfs het autopsierapport.
Edit: Lees nu de reacties op de FP, goede verdediging Robijn en Gifkwal!![]()
![]()
Nu even in wat minder sarcastische taal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Moet je nagaan wat ze hem allemaal hebben aangedaan. Al die gezichtsoperaties die hij niet wilde, al die slechte remixen van z'n levenswerk door nitwits als will.i.am en Kanye West, al die drugs waar hij niets van moest hebben.. misschien wilde hij al die dingen ook wel maar dan hadden ze hem maar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:18 schreef Dynd het volgende:
[..]
OF IN HET BLEEKMIDDEL!!_!!!11!
!! EINZ!
![]()
Oh ik zat nog bij Tabloid Junkie en Privacy.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
![]()
Nee echt, ik begrijp niet goed wat je met je post wil. Je weet dat we het over zijn Vitiligo hadden, en over de mening van paparazzi en sommig volk dat hij bewust zijn huid bleekte omdat hij wit wilde zijn.
Slaat nergens op, je zal idd. weer aan het trollen zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh ik zat nog bij Tabloid Junkie en Privacy.
Deze post van jou op waar jullie het over hadden wat betreft Tabloid Junkie en Privacyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Moet je nagaan wat ze hem allemaal hebben aangedaan. Al die gezichtsoperaties die hij niet wilde, al die slechte remixen van z'n levenswerk door nitwits als will.i.am en Kanye West, al die drugs waar hij niets van moest hebben.. misschien wilde hij al die dingen ook wel maar dan hadden ze hem maar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Tot morgen, Gif, en slaap lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:03 schreef gifkwal het volgende:
Nou ja, het zal wel. Ik taai af, het is gvd zaterdagavondAdieu, tot morgen lieve vrinden!
Het is inmiddels zondagochtendquote:Op zondag 28 maart 2010 00:03 schreef gifkwal het volgende:
Nou ja, het zal wel. Ik taai af, het is gvd zaterdagavondAdieu, tot morgen lieve vrinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |