Gast, het origineel is een klassieker, geniaal in zn aard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Remake van 'een briljant nummer'? Aahahaha. Loop naar de pomp!
Dat het een klassieker is - dat is Never Gonna Give You Up ook. Geniaal in zijn aard - dat kan een mongooltje ook zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, het origineel is een klassieker, geniaal in zn aard.
Tegenwoordig verzinnen ze niks origineels meer, en gebruiken ze zelf een autotune![]()
Je bevestigd mijn punt dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat het een klassieker is - dat is Never Gonna Give You Up ook. Geniaal in zijn aard - dat kan een mongooltje ook zijn.
Ik ontrafel je drogredenering. Rest de vraag, wat maakt die doodgekookte geplastificeerde zooi nu zo bijzonder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn punt dus
Wat probeer je nou te bereiken?
Wat the fuck lul je nou allemaal manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ontrafel je drogredenering. Rest de vraag, wat maakt die doodgekookte geplastificeerde zooi nu zo bijzonder?
Ik geef wat tegengas tegen de stelling dat We Are The World zo briljant is. Dat is het niet. Ik ervaar het als een zagerig onoprecht nummer gespeend van enige muzikale relevantie. Hoogstens een leuk statement voor bedaagde schoonmoers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat the fuck lul je nou allemaal man
Ok.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik geef wat tegengas tegen de stelling dat We Are The World zo briljant is. Dat is het niet. Ik ervaar het als een zagerig onoprecht nummer gespeend van enige muzikale relevantie. Hoogstens een leuk statement voor bedaagde schoonmoers.
Toch leuk nog eens een discussie te winnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
Now move along.
Welke discussie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch leuk nog eens een discussie te winnen.
Dat vind ik juist het beste van de hele clip/nummer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:01 schreef Sneaf het volgende:
In het origineel staan ze ook gewoon allemaal bij elkaar. Bij de remake is elke stem in een aparte opnamen studie opgenomen om vervolgens alles aan elkaar te plakken. En dan zetten ze iedereen weer in koor bij elkaar? Vind bij origineel toch beter gedaan. in 1x opgenomen. Stemmen lopen ook niet altijd even lekker over.
Het ergste is nog wel dat ze gewoon oude beelden van MJ er tussen hebben geplakt
Maar dat doet niks af aan de triestheid van de remake.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik geef wat tegengas tegen de stelling dat We Are The World zo briljant is. Dat is het niet. Ik ervaar het als een zagerig onoprecht nummer gespeend van enige muzikale relevantie. Hoogstens een leuk statement voor bedaagde schoonmoers.
Yah right, alleen Rnnz nog en de Jackson Three is completequote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Ho ho even rustig Hoogstaande. Fan is een te groot woord.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yah right, alleen Rnnz nog en de Jackson Three is complete
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |