oke thanks for the info.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Van MP een gloednieuw setje veren incl. aankoopbonnen. De persoon had ze gekocht voor zijn E30, maar voor montage z'n E30 verkocht. Zonder aankoopbonnen had ik 't niet gedaan, maar alles was nog gloednieuw dus tsjah.
Het hangt er van af wat voor eisen je hebt, welk merk je wilt etc. De H&R veren die ik heb kosten ~235 dacht ik, de Eibach veren (ietwat meer comfort schijnbaar, maar je merkt er weinig van) zitten op ongeveer ~200.
Dan heb je nog:
Apex: zitten op 150 of iets dergelijks, maar die zijn dus wel redelijk stug/hard en als ik 't goed heb niet progressief.
Weitec: redelijk stug maar wat goedkoper. Kwalitatief schijnen ze wel oké te zijn.
KW: zelfde als Weitec (volgens mij is Weitec en kW ongeveer hetzelfde, ook qua leverancier)
Je moet maar een beetje rondkijken naar je eisen en je budget bepalen. Je kunt tot ~35mm verlagen zonder dempers, maar reken er maar op dat je die dempers ooit zult moeten vervangen. Ik had al verkorte dempers door m'n M-Tech set, maar toch zal ik die ook ooit moeten vervangen. Ze slijten nu eenmaal sneller omdat je auto lager op z'n pootjes staat, dus hebben die dempers een kleinere dempings-weg zegmaar.
Dus: wat wil je ermee, hoe stug/comfortabel wil je en wat wil je er aan uitgeven.
Ik heb net een aantal weken geleden m'n oude M-Tech voorveren voor een prikkie verkocht, dan had je wat eerder moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef piekartz87 het volgende:
m-tech zou mooi zijn. maar ik zit een beetje met die apk. als ie daar doorkomt zoals hij dr nu bij staat dan kan ik mooi nog even sparen zegmaar.
jij bent toch studentchauffeur ofniet meharbal?
dat wil ik ookmaar het is niet te vinden. tips?
nouja niet te vinden... ik heb het overal al geprobeerd, laat ik het zo zeggen.
het zou echt wat voor mij zijn
Ik ook niet, maar het zijn goudmijnen (aan onderdelen en informatie)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:38 schreef piekartz87 het volgende:
aah op die fiets, ja kben nu 22 dus ik ben alweer een oude lul voor veel bijbaantjes
en ik zit nog niet zo bijster lang op die e30 fora's dus vandaar dat ik niet eerder fanatiek zocht ernaar.
Om je maar bang te maken:quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:37 schreef Alicey het volgende:
Mijn E34 heeft, zoals veel bij BMW's schijnt voor te komen, last van "dode pixels". Voor de E34 houdt dit in dat het display onleesbaar is. Soms herstelt dat zich plotseling, om dan later weer onleesbaar te worden. Soms lijkt het te maken hebben met weersomstandigheden of hobbelige wegen, maar er is niet echt een peil op te trekken.
Dankzij het wereldwijde internet heb ik een artikel er over gevonden, waar wordt gesteld dat deze problemen te wijten zijn aan de flatcable aan de achterkant van het display. Een setje is te bestellen voor 30 euro (incl. verzendkosten), waar ook een handleiding bij zit.
Nu lijkt het mij nogal een gedoe om het dashboard er uit te slopen, hierin de flatcable te vervangen en - voornamelijk - daarna het dashboard weer te monteren. Is er misschien iemand die dit al eens heeft gedaan en kan vertellen hoe makkelijk of moeilijk dat is en of het verstandig is om dat zelf te doen?
Hmm.. Het ging hier weliswaar dan over een display dat een stuk ingewikkelder is dan die van een E34, maar de techniek zal wel vergelijkbaar zijn... Klinkt alsof het leuker is om het door een garage te laten doen vooralsnog..quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef Maharbal het volgende:
Om je maar bang te maken:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?p=19000853
Ah ja, had even niet gezien dat dat over de E39 ging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Het ging hier weliswaar dan over een display dat een stuk ingewikkelder is dan die van een E34, maar de techniek zal wel vergelijkbaar zijn... Klinkt alsof het leuker is om het door een garage te laten doen vooralsnog..
Even gekeken en de kabel voor de E34 ziet er wel een stuk eenvoudiger uit.. Hmm, ik twijfel nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah ja, had even niet gezien dat dat over de E39 ging.
Chauffeurscentrale, daar kan je ook solliciteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:38 schreef piekartz87 het volgende:
aah op die fiets, ja kben nu 22 dus ik ben alweer een oude lul voor veel bijbaantjes
en ik zit nog niet zo bijster lang op die e30 fora's dus vandaar dat ik niet eerder fanatiek zocht ernaar.
Wij zoeken op dit moment geen chauffeurs in Leeuwarden, probeer het over een paar maanden nog eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Chauffeurscentrale, daar kan je ook solliciteren.
Ik ben daar begonnen op m'n 22ste en werk er nu iets meer dan drie jaar.
Ik verdien ¤9,50 per uur vanaf het moment dat ik thuis vertrek. Als ik met m'n eigen auto naar de klant moet wordt de benzine vergoed (voorkeur voor hen gaat natuurlijk uit voor OV, maar dat gaat niet altijd)quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Klinkt wel als een relaxte baan, maar wat verdient dat nou?
Een lijst waar alle bekende Z8 incl. kenteken opstaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat bedoel je met database?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |