Geen database gevonden, maar de auto die ik zocht stond op autogespotquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef metallicattim het volgende:
Fijn, dat je het ook met ons deelt........
Ik word per privejet vervoerd, daar kunnen al jullie BMW's bij elkaar niet tegenopquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah ok not bad, ik zie inderdaad die salarissen vanaf 23 jaar 9.50. Klinkt wel als een leuk baantje voor erbij, maar ik zou liever een baan nemen waarbij je vervoert wordt ipv dat je zelf achter het stuur zit
Voor berijden voorbereidenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Een wijf berijden kan, een wijf bereiden lijkt me niet maharbal.
quote:
Nope, ik rij een Charade 1.3 16v met 92 PKtjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Daarbij, gezien je sig, trek ik de conclusie dat jij ook helemaal niet in een BMW rijdt
Tja, zoals ik al zei, da's geen rijdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, ik rij een Charade 1.3 16v met 92 PKtjes![]()
Maar bezit wel 2 BMW's
Nee jij rijd nu ook geen Porsche of wel?quote:
Nee, ik zit nu achter mijn pc.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee jij rijd nu ook geen Porsche of wel?
quote:
Ja dus?quote:
Woow.. ik d8 al, waar komen die berichten toch vandaan?quote:
Nee. Voor een ton zal ik er over nadenken, maar dat zien we wel als het zover isquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Zou jij voor 1000 euro een stukje hondenpoep eten, 10x kauwen?
Ik had ook met mijn iPhone in de auto kunnen zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Woow.. ik d8 al, waar komen die berichten toch vandaan?
Dat had gekund ja. Maar dat is nuniet het gevalquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook met mijn iPhone in de auto kunnen zitten
Voor 10.000 zal je toch zeker erover gaan nadenken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Voor een ton zal ik er over nadenken, maar dat zien we wel als het zover is
Hoezo? Heb jij het dan voor 1000 gedaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Voor 10.000 zal je toch zeker erover gaan nadenken?
kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Maar dat is nuniet het geval
Nee. Te weinig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Voor 10.000 zal je toch zeker erover gaan nadenken?
Ik blijf nu zitten, want ik heb vanmiddag al 'gecrost'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ga Nu opstaan en zometeen met mijn charade crossen..
Doei D.
Ik mag laat opblijven van mijn mamaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Bowny het volgende:
Gaan jullie eens naar bed ofzo!
Tuurlijk kan dat wel. Beetje zout er bij, peper enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Een wijf berijden kan, een wijf bereiden lijkt me niet maharbal.
Ik wil geen lekker wijf klaarmakenquote:
Zodra ik vandaag thuis was van tentamen...ben ik in de auto gesprongen, schuifdakje helemaal open en rondgereden. Heerlijk weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil geen lekker wijf klaarmaken
Wel klaar laten komen, maar dat is iets anders
Had ik 't hier trouwens al vermeld dat ik het echt mis om in m'n 5je te rijden?
Lulquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zodra ik vandaag thuis was van tentamen...ben ik in de auto gesprongen, schuifdakje helemaal open en rondgereden. Heerlijk weer
Ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zodra ik vandaag thuis was van tentamen...ben ik in de auto gesprongen, schuifdakje helemaal open en rondgereden. Heerlijk weer
Haha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul
Ik rijd nu rond in een 107, automaat.
Te weinig vermogen, te weinig respect, te oncomfortabel.
Ben wel blij dat ik tenminste vervoer heb, dat dan weer wel.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha.
Ik krijg (als ik al reacties krijg) afwisselende reacties als ik voorbij kom jagen met een hoog zingende 6cyl. Soms zie je mensen kijken van "waar is je petje?"en soms heb ik gewoon mensen die een gebaar maken dat ik NOG meer gas moeten geven / lawaai moet maken
.
Het is zo verslavend![]()
Haha ja mooi man, inderdaad aan de pomp. "6 cyl?!?!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of gewoon lachende gezichten als je mensen inhaalt, of als je ergens staat (benzinepomp oid) dat wildvreemde mensen op je afkomen "Dat is toch een 5-serie?"
Herkenbaar, ik sta dan ook vol trost te vertellen over m'n autoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha ja mooi man, inderdaad aan de pomp. "6 cyl?!?!?![]()
"
Fantastisch. Dan vertel ik uiteraard trots als een pauw dat het inderdaad de 2.5L cyl is!
Petje is voornamelijk als ik 'm doortrek, want tsjah..hij brult nou eenmaal en kennelijk is dat petje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |