Piet Edofiel.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:53 schreef Leverworst het volgende:
Wat een lul is die Patrick Wiendels zeg, volgens mij was hij nog bij netwerk in de uitzending?.Die vent en zijn ouders maken hiermee echt mensen kapot. Wat een stel misselijke mensen zeg.
En die zogenaamde pedofiele leraar met zijn met winkel is gewoon niet goed in zijn hoofd. En volgende week weer Vincent Dietvors, het begint nu wel lachwekkend te worden, voor de derde keer in de uitzending
Weet iemand hoe die maagdendokter trouwens heet?![]()
Reportagequote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu dat wazige programma
Lol.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
't is dat we al in KLB zitten anders had ik er een topic over geopend.
Die maagdendokter staat ergens bij film en tv met naam en adres gepost.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:53 schreef Leverworst het volgende:
Wat een lul is die Patrick Wiendels zeg, volgens mij was hij nog bij netwerk in de uitzending?.Die vent en zijn ouders maken hiermee echt mensen kapot. Wat een stel misselijke mensen zeg.
En die zogenaamde pedofiele leraar met zijn met winkel is gewoon niet goed in zijn hoofd. En volgende week weer Vincent Dietvors, het begint nu wel lachwekkend te worden, voor de derde keer in de uitzending
Weet iemand hoe die maagdendokter trouwens heet?![]()
Ja dat is in Rotterdamquote:Op maandag 22 maart 2010 02:03 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Die maagdendokter staat ergens bij film en tv met naam en adres gepost.
Fight : Penisbaard vs: AdvancedPower. Wie gaat er winnen? je kunt inzetten via de PM bij mij.quote:
Post van de dag.quote:
Natuurlijk welquote:Op maandag 22 maart 2010 07:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Deze tellen we toch niet meer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |