bij skoll is het ook 1 Aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ander leuk nieuws:
http://www.skoll.nl/index.php?option=content&task=view&Itemid=1&id=4903
Welke?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef bwLaw het volgende:
Maar het is geen slechte grap...
Ja inderdaadquote:
een doosje thee is ook goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik zondag win krijgt iedereen uit dit topic een kratje bier van me.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2465.html
En de volgende 1 April grap
quote:De stap naar het coachen bleek toen niet ver. Bovendien wordt Blink in de roeiwereld unaniem geprezen vanwege zijn omgang met vrouwen. Het enige wat de Olympiër daar over kwijt wil is dat hij “inderdaad wel weet hoe hij vrouwen kan laten pieken”.
Ik moest hardop gniffelen..quote:Op de foto’s van NLroei heb ik gezien dat een aantal dames toch te veel op Olivier Siegelaar gaat lijken. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik doe niet aan doosjes thee maar wel aan het langsbrengen van ontbijtquote:Op donderdag 1 april 2010 09:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
een doosje thee is ook goed!
Oja en ik heb geloof ik een taart gewonnen bij de lente intro 250 metertjes.. maar ik heb nog niks ontvangen dus misschien ook wel niet
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe niet aan doosjes thee maar wel aan het langsbrengen van ontbijt
Overigens ben ik vregeten mijn bladen te schilderen waardoor ik zondag waarschijnlijk met andere riemen moet roeien![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ze toch nog wel verven voor zondag?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe niet aan doosjes thee maar wel aan het langsbrengen van ontbijt
Overigens ben ik vregeten mijn bladen te schilderen waardoor ik zondag waarschijnlijk met andere riemen moet roeien![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar, ik heb er over zitten denken. Maar aan de andere kant, denk dat iedereen het nu wel gelezen heeft.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Virmes het volgende:
Hij is mooi wan.
Kun je die comments over 1 april grap niet ff verwijderen, staat mooier voor vandaag.
Moet ze 2x verven, denk niet dat dat op tijd klaar is voor zondag. Overigens kan ik wel een goed paar reserveriemen gebruiken waar ik net ook mee geroeid heb, doen niet onder voor die andere.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
je kan ze toch nog wel verven voor zondag?
Ik wilde mijn coach bellen om te vertellen dat een medium me geadviseerd had om het trainingsschema voortaan af stellen op mijn astrologische piekmomenten, maar dat leek me toch te doorzichtigquote:Op donderdag 1 april 2010 17:05 schreef Thrawn het volgende:
Ik had echt afgelopen maandag ipv vanochtend moeten verzinnen dat het NOOC-bestuur vandaag langs zou komen om bonificatieseconden uit te delen aan de beste taartbakker onder de sjaars...
Ha ik ga 'm starten!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
Jeej ik ga op de commentaarpositie zitten tijdens de Skoll Cup
Iedereen die hem gaat starten steek je arm in de lucht
Yessir, Heeren B4+ van de ASR Nereusquote:Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
Jeej ik ga op de commentaarpositie zitten tijdens de Skoll Cup
Iedereen die hem gaat starten steek je arm in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |