Over the edgequote:
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n waterquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n water
Geeft niksquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Achgossie arm wagentje toch!quote:
Ja, hoor! Keeeeeurigquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
24 aprilquote:
oh ik dacht dat het remmen lapo-vermijdend wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
goed kijken he.quote:
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.
Hoe oud word je?quote:
quote:
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben? [ afbeelding ]
Schurenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Tjing! Dom blondje dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest zelfs even denken wat de laatste dag van april is
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Ja, jij krijgt rode billetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletje
Mens, je doet alsof je vijftig wordtquote:
quote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tjing! Dom blondje dus.
Jij kijkt ook naar je handen als je wil weten wat links of rechts is.
quote:
Het gaat mij nooit meer lukken he.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen
Maar dat naar mijn handen kijken hoeft nietrechts heeft tussen de deur gezeten dus weet prima wat rechts is
Vooral je grenzen blijven verleggenquote:
Trusten Tombolaaaaquote:
Truste Tombolalaquote:
Uhuhquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral je grenzen blijven verleggen
Truste Tombolalala!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oh meis? vergeet je me niet te pm-en als je die blokjes gebruikt hebt?quote:
Nee, vergeet ik niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh meis? vergeet je me niet te pm-en als je die blokjes gebruikt hebt?
Eetse! en trustequote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vergeet ik niet!
Morgen de eerste!
Ah tsja Dirkh, gladde rug gekregenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al zou ik boven op jouw pijnpuntje stampen, dan boeit het je toch niks. Dat wat.
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah tsja Dirkh, gladde rug gekregen
En wat zou je ermee bereiken als het me wel boeit?
Hier doet ie het nog welquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Waarom deed Google streetview het net wel en nu niet meer bij mij?
Oei, truste!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapenWekker gaat al weer om 06.15.
![]()
Ach, bij spuiten en slikken gleden er ook twee dames over elkaar heen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
Zit ik lekker wat te zappen, kom ik op spartacus waar iemand muurduwt met 30 toeschouwers
truste!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapenWekker gaat al weer om 06.15.
![]()
Ja, goedzo! Wanneer ga je?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:restaurantje geboekt
Goed geluisterd naar Goodbye
Waanzin zeg ik je, losbandige bendequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, bij spuiten en slikken gleden er ook twee dames over elkaar heen.
WAAR GAAT HET NAARTOE MET DEZE WERELD!!!1111EINZ!!!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier doet ie het nog wel![]()
Bij ons zijn de foto's op vrijdag gemaakt, want overal staan grijze containers![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, goedzo! Wanneer ga je?
Dit lees ik morgenochtend wel ff terug
Ja hé, wij zagen de buuf voor het raam staanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Trusten GB!
Oh streetview doet het weer.
Bizar eigenlijk, dat mensen dan zo dichtbij je kunnen gluren
Ik kan echt bijna door mijn eigen raam naar binnen kijken
He bij mij niet omdat het huis niet aan de weg staatquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Trusten GB!
Oh streetview doet het weer.
Bizar eigenlijk, dat mensen dan zo dichtbij je kunnen gluren
Ik kan echt bijna door mijn eigen raam naar binnen kijken
Ter ere van iets of voor de leuk?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zaterdag, wel met vrienden hoorje zou tenslotte met z'n 2-en aan tafel zitten
![]()
Nee vanmiddag nog even een hapje gedaan samen
Voor de leukquote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ter ere van iets of voor de leuk?![]()
Cat, ik ben ook blij dat maandag mijn vrije dag is
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, wij zagen de buuf voor het raam staan
Ik vind de vrijdag vrijaf toch ook wel lekker hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ter ere van iets of voor de leuk?![]()
Cat, ik ben ook blij dat maandag mijn vrije dag is
In de grote stad waar ik woon zijn alle winkels (quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de leuk
Hmm maandag vrij is niet lekker lijkt me met in de ochtend dichte winkels.
Hihi moet wel als wij er zelfs op staanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.
Ik hoop wel dat we er nog opkomen
Hoe heten die ook alweer?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
De bloemen die ik in de keuken heb
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de grote stad waar ik woon zijn alle winkels () gewoon open op maandagochtend
Ons huis staat er ook nog maar een paar weken op, ook vrij recent.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.
Ik hoop wel dat we er nog opkomen
Oh dan kun je het laten zienquote:Op zondag 21 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ons huis staat er ook nog maar een paar weken op, ook vrij recent.
Is best wel geinig
quote:
Een heel klein beetje (en dan ook een heel klein beetje speurder) kan in no-time mijn volledige adres ophalen.quote:
Het is de zonkant en daar blijft echt niks in leven.quote:
Daar begin ik dus gewoon niet aanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een heel klein beetje (en dan ook een heel klein beetje speurder) kan in no-time mijn volledige adres ophalen.
Sterker nog, met twee clicks zie je de streetview als je op de juiste icon klikt.
Ja JIJ daar. Ik heb een reactie van ElisaB. Zij heeft iets heel anders gezegd! Ha, ze heeft wel gelijk.quote:
Egwelquote:Op zondag 21 maart 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
Ja JIJ daar. Ik heb een reactie van ElisaB. Zij heeft iets heel anders gezegd! Ha, ze heeft wel gelijk.
Eliesquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Je zal net stiekem je scharrel thuis hebben en vergeten zijn de gordijnen dicht te doen
Sta je de rest van je leven te kijk op Streetview. Hoezee!
* uit bed springt *quote:
Da's minder. Recht voor mijn huis staat het straatnaambordje.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat ze van mijn auto het nummerbord automatisch gescrambled hebben, maar dat werkt bij niet-gele nummerborden dus niet. Want dat blauwe nummerbord van de VW411 staat er gewoon pontificaal op.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Je zal net stiekem je scharrel thuis hebben en vergeten zijn de gordijnen dicht te doen
Sta je de rest van je leven te kijk op Streetview. Hoezee!
Foeiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dikke gordijnen heb
Zo, plaats weet.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSS
Ben ik allemaal nuttige () dingen aan het doen in dat overzichttopic, komt Elies gewoon langs!
Nou Erik, ik neem ff pauze hoor
Watch and Learnquote:
Omdat ze voor me zingt.quote:
Je zal ze vergeten dicht te doen!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dikke gordijnen heb
Omdat we stiekeme geliefden zijn.quote:
ElisaB is gewoon een leuke meid en een ouwe rot op FOK! in de meest positieve zin van het woord.quote:
Nou eh...quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zal ze vergeten dicht te doen!
En dan net ff naar buiten kijken als die lui van Streetview langskomen, zodat je dan op die foto kijkt als een hert in de koplampen terwijl je je scharrel achter de bank gooit.
*ziet het voor zich*
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zal ze vergeten dicht te doen!
En dan net ff naar buiten kijken als die lui van Streetview langskomen, zodat je dan op die foto kijkt als een hert in de koplampen terwijl je je scharrel achter de bank gooit.
*ziet het voor zich*
Ja, dat achter de bank gooien helpt dus niet, het is ook echt mn slaapkamer die je zietquote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eh...
mijn slaapkamer ligt vrijwel aan de weg... dus ALS ik die gordijnen zou vergeten kijk je ook meteen mn slaapkamer in
En zo is het!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ElisaB is gewoon een leuke meid en een ouwe rot op FOK! in de meest positieve zin van het woord.
Zowel voor de schermen als achter de schermen heeft ze veel betekent voor een ander zonder er zelf ook maar enig belang in te zoeken. Dat levert respect en bewondering op.
Dat mag niet van mn scharrel denk ikquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ElisaB is gewoon een leuke meid en een ouwe rot op FOK! in de meest positieve zin van het woord.
Zowel voor de schermen als achter de schermen heeft ze veel betekent voor een ander zonder er zelf ook maar enig belang in te zoeken. Dat levert respect en bewondering op.
Ga je mond spoelen, gékquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Omdat we stiekeme geliefden zijn.
Maar dat mag haar Beeb niet weten. Ssssht.
Ik bén jouw scharrel!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag niet van mn scharrel denk ik
Eliesje!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, gék
Ik verrek van de pijn, dus het gaat nog niet echt beter. Maar er is wel iets aan het veranderen, dus ik hoop op beterschap. In elk geval mag ik morgen weer naar knijpmans, dus morgenavond is mijn arm waarschijnlijk weer blauw, dik en warm.
Mooi [piep], maar het is nou eenmaal zo
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
Dan heb je mn adres toch?quote:
Ochquote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, gék
Ik verrek van de pijn, dus het gaat nog niet echt beter. Maar er is wel iets aan het veranderen, dus ik hoop op beterschap. In elk geval mag ik morgen weer naar knijpmans, dus morgenavond is mijn arm waarschijnlijk weer blauw, dik en warm.
Mooi [piep], maar het is nou eenmaal zo
Die zijn beantwoord inmiddelsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eliesje!![]()
![]()
Dirk heeft je veel vragen te stellen gleuf ik.
Oeh die zijn leukquote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik blijf toch blij met mijn drive in woning. Woonkamer op de 1e etage.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Dirkh het volgende:
Die zijn beantwoord inmiddels![]()
Ik heb een lekkere kont zegt ze!
Ik ga morgen de voortuin ook maar ff van onkruid ontdoen....je zult net zien dat ze langskomenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik blijf toch blij met mijn drive in woning. Woonkamer op de 1e etage.
Nee, ik kijk elke dag in mijn mailquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, Elies....hebben jullie al es iets gehoord over die nieuwe DTH-site?
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was, maar gelukkig heb ik een wiki. WIKI
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik kijk elke dag in mijn mail
En ik denk dat het ook wel op hun eigen site zal staan als het er is.
Wat is dat met X-factor eigenlijk dat ze er zo op hameren dat die ene mooie ALLLLL 36 is?
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen de voortuin ook maar ff van onkruid ontdoen....je zult net zien dat ze langskomen![]()
En de kont van de auto wassen en voorlopig niet meer achteruit inparkeren![]()
Glazenwassert bellen voor en extra wasbeurt.
Lamellen op de pjoeterkamert van meneer I. rechthangen.
Iik heb het er maar druk mee
Wat? Is het niet zo danquote:
In m'n MSN-jasje en m'n haar hermetisch vastgezet, want ik kan niet tegen losse plukjes als ik bezig ben.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sta je daar helemaal in het zweet met hoagrode koontjes als ze langs komen
Niet? Hoowmoow zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat? Is het niet zo dan?
En ik kén je gewoon niet dus ik weet niet waarom. Alle kans dat als ik je wel ken ik je net zo hard aanbid (altaar, steikeme foto's en haarlokken incluis).
Dat maak ik over 2 maanden zelf wel uit.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die zijn beantwoord inmiddels![]()
Ik heb een lekkere kont zegt ze!
Een mandje is voldoende.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maak ik over 2 maanden zelf wel uit.
Even maar?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet vooral en zeker even goed voelen
*noteert in ESF meet schriftjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je maakt helaas geen kans.quote:
Ga vooral zo door.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee dagen vooraf! (of 363 dagen erna) Voor extra verrassingseffect.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies? Ga je voor mijn verjaardag ook zingen?
Shit, heb ik weer. Ontmoet ik eens een leuke nieuwe man, maak ik geen schijn van kans.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je maakt helaas geen kans.
Jij anders ook niet bij haar...quote:
* popcorn pakt *quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Pssst.. Elies, ik heb jouw ervaring met een huisjesmeet nog niet hier gedeeld.
Nee?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga vooral zo door.Ik ben verdomme geen lustobject!
Ja, neem een pyjamabroek met een stevig touwtje!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
*noteert in ESF meet schriftje
Verder nog tips Elies?
Niet willen zoenen maar wel bipsebapsen betasten?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*noteert in ESF meet schriftje
Verder nog tips Elies?
*schriftje weer opzoektquote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Als mijn beeb zo vriendelijk is me er twee dagen van tevoren aan te herinnerenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies? Ga je voor mijn verjaardag ook zingen?
voor mij niet meer iigquote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga vooral zo door.Ik ben verdomme geen lustobject!
Dat merk ikquote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet willen zoenen maar wel bipsebapsen betasten?
Ehm... let op hoor -->
Hou 'm voor jezelf; ben jij tenminste voorbereidquote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Vertel!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, neem een pyjamabroek met een stevig touwtje!
PM?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou 'm voor jezelf; ben jij tenminste voorbereid
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en het komt goedquote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat merk iklet je ook op je pm box?
Die stroomt vast al over
Lijkt me verstandiger ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou 'm voor jezelf; ben jij tenminste voorbereid
Heb geen Pj'squote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihi dat had ik al tegen TM geroepenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en het komt goed
Maar ik was even driftig met tong uit het hoekje van de mond in het overzicht in ESF aan het knutselen
En x-factor aan het kijken. Multitasken FTW!
Hou je handen dan boven tafelquote:Op zondag 21 maart 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie gaan te snel, ik kan dat allemaal niet zo goed als ik tegelijk andere dingen doe!
Trusten wikiquote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
okee, sorry Elies, maar ik ga nu echt slapen
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
Een stevig touwtje volstaat in dat geval
Bwoehahahahahaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Pyamabroeken zijn![]()
Ik werd vroegah altijd wakker met die dingen compleet op standje lederhosen en ik zat er helemaal in vastgedraaid.
Trauma's heb ik er van
Je mist ons he?quote:
Ben je dan ook dol op lakens?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Pyamabroeken zijn![]()
Ik werd vroegah altijd wakker met die dingen compleet op standje lederhosen en ik zat er helemaal in vastgedraaid.
Trauma's heb ik er van
Weet je het zeker?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoehahahahaha
Gooi 'm er maar in Cat; het gaat anders helemaal uit de hand lopen
Jij mag bellen voor de tipsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
okee, sorry Elies, maar ik ga nu echt slapen
![]()
Dan wacht ik natuurlijk nog evenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoehahahahaha
Gooi 'm er maar in Cat; het gaat anders helemaal uit de hand lopen
Komop, de Mr hier doet de lampen al uitquote:
Nope, die trap ik eerst altijd los aan de achterkant.quote:
Ej, ik had toch duidelijk gezegd dat mijn toenmalige lief en ik nét op tijd naar huis waren gegaan?!quote:
Ik kan touwtjes prima handelen. Alleen in de was wurmen ze zich altijd uit de broek.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Pyamabroeken zijn![]()
Trauma's heb ik er van
Ik wacht nog wel heeeeeeeeeeeeel even tot Cat het zegtquote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag bellen voor de tips
Welterusten
Kom op...als je nou 21 was...maar je bent 27 en dan kun je best wat laterder op bedquote:
Oké, iedereen deze disclaimer gelezen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ej, ik had toch duidelijk gezegd dat mijn toenmalige lief en ik nét op tijd naar huis waren gegaan?!
Als dat maar helder is: gooi er maar in
Demonstratief weer aan doen en "trustuuuuh!" zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Komop, de Mr hier doet de lampen al uit
Checkquote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, iedereen deze disclaimer gelezen?
*kijkt streng rond*
Ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, die trap ik eerst altijd los aan de achterkant.
* mompelt dat om 6.00 de wekker gaat *quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom op...als je nou 21 was...maar je bent 27 en dan kun je best wat laterder op bed
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, iedereen deze disclaimer gelezen?
*kijkt streng rond*
Beelden heeft...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Pyamabroeken zijn![]()
Trauma's heb ik er van
Da's over 6,5 uurquote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* mompelt dat om 6.00 de wekker gaat *
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Nou, dusch....
Tante Elies en haar toenmalige beeb hadden ook een weekendje. Met wat collega's. In een huisje.
Er waren wat matrassen in de woonkamer gegooid zodat iedereen daar kon overnachten.
Maandag op de koffie bij het werk bleek dat het merendeel het wel errug gezellig met elkaar had gehad.![]()
De enige die alle fun had gemist was iemand die in een aparte kamer had geslapen.
Kijk, en dat gaat op de meet helemaal veranderen. Je al verrast zijn, het kan namelijk ook zonder de was gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan touwtjes prima handelen. Alleen in de was wurmen ze zich altijd uit de broek.
dat is waar jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's over 6,5 uur![]()
Maar aan de andere kant; nu kun je zo tevreden gaan slapen en niet de halve nacht piekeren over de Elies-tips
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En tante Elies was dus net op tijd naar huis gegaan he (voor de duidelijkheid)
Gelukkig welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
En tante Elies was dus net op tijd naar huis gegaan he (voor de duidelijkheid)
*pakt pyjama in waar het touwtje vastgezet is aan de broeksband*quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, en dat gaat op de meet helemaal veranderen. Je al verrast zijn, het kan namelijk ook zonder de was gebeuren.
Ik vind dat altijd wel gezelligquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe geen oog dicht als er massaal in de woonkamer met iedereen geslapen wordt (als in: slapen, niet orgiën). Doe mij maar een kamertje apart
.
Zul je zien dat Dirk bij je kruipt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe geen oog dicht als er massaal in de woonkamer met iedereen geslapen wordt (als in: slapen, niet orgiën). Doe mij maar een kamertje apart
.
Nietjes en dubbelzijdig plakband. Voor de zekerheid, zeg maarquote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
*pakt pyjama in waar het touwtje vastgezet is aan de broeksband*
Kamertje apart Opritquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja ik vind het ook prima om gezellig wakker te blijven hoor, maar het wordt errug saai als je de enige bent die heel de nacht wakker licht (en dan tussen andere mensen in zodat je niet eens fatsoenlijk op kan staan of weg kan gaan ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel gezellig
Dan maar niet slapen, dat komt de volgende dag dan wel weer
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nietjes en dubbelzijdig plakband. Voor de zekerheid, zeg maar
Zie je het voor je, die maandag?quote:
Best wel genant, zo maandag bij de koffiequote:
Dan wordt er ook niet geslapen...quote:
Ja ik zie het helemaal voor me *rolt lachend door bedquote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je het voor je, die maandag?
'En, wat heb jij dit weekend gedaan?'
'Uhm...'
Reserveer je een hoekplaats.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook prima om gezellig wakker te blijven hoor, maar het wordt errug saai als je de enige bent die heel de nacht wakker licht (en dan tussen andere mensen in zodat je niet eens fatsoenlijk op kan staan of weg kan gaan ofzo).
Oh, het was vorig jaarquote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best wel genant, zo maandag bij de koffie
Best spannend hoor, als je net 20 geworden bent. Maar ik was toch best blij dat ik naar huis was gegaan
Ik voorzie bonje om slaapkamersquote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reserveer je een hoekplaats.![]()
En als het goed is hebben we drie slaapkamers dus daar is er altijd eentje vrij van.
* Cat22 vindt eigen slaapkamer stiekum misschien ook wel prettig*
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Schiet me ineens nog een ander weekend te binnen
Ja, vastquote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Oh, het was vorig jaar
Bijna niet meer te geloven dat ik best heel onschuldig grootgeworden benquote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En de manier waarop je aan je nick voor hier bent gekomen vind ik ook hilarisch!
Ik wil best met iemand met XX chromosomen delen, maar als ik dat hier zeg wordt dat ongetwijfeld weer uit zijn verband gerukt.quote:
Tha_Erik, ik voel een matchquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil best met iemand met XX chromosomen delen, maar als ik dat hier zeg wordt dat ongetwijfeld weer uit zijn verband gerukt.
Bijna, zeg je?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna niet meer te geloven dat ik best heel onschuldig grootgeworden ben
Onze band begint al bij Eindhoven.quote:
Get used to it; ik kon je moeder zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
Sorry, ben het niet gewend dat iemand ouder dan mij hier post.
Truste!quote:
Nou ja, en weer deed ik niet mee. Maar ik lag er wel naast (als in: het zelfde bed) & mee te schuddenquote:
En ik dacht nog: "Zou dat altijd zo lang duren, of komt het door de alcohol?!"quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, en weer deed ik niet mee. Maar ik lag er wel naast (als in: het zelfde bed) & mee te schudden
En daar zeg je niks van?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, en weer deed ik niet mee. Maar ik lag er wel naast (als in: het zelfde bed) & mee te schudden
Nee!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, was dat een hint? Moet ik nog een extra kamert gaan opruimen?
Whutwhutwhut?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je denkenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Dirkh het volgende:
Als je ElisaB niet was geweest... dan had hier andere tekst gestaan.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik dacht nog: "Zou dat altijd zo lang duren, of komt het door de alcohol?!"
Echt, de jeugd. En de naieviteit
Ik zou al zeggen; de zolder heeft me al m'n halve vakantie gekostquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!
Zoals ik daarna al zei: als ik zeg dat ik het geen probleem vind een kamer met iemand te delen dan wordt dat vast verkeerd uitgelegd.![]()
[..]
Whutwhutwhut?![]()
En als het teveel typen is mag je me nog wel een keer bellen hoor.
Die mist alle funquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou al zeggen; de zolder heeft me al m'n halve vakantie gekost
Wel de handjes op het dashbord houden he? Dan houd ik ze op het stuur.quote:
Tis toch al donker als jullie komenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Nu de buitenboel nog op orde en je kunt ons ontvangen.
Ik was te verbouwereedquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar zeg je niks van?
Ik had ze het bed uitgetrapt (lees: ik was met hoogrode koontjes de kamert uitgegaan)
Ik kan het zonder handenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel de handjes op het dashbord houden he? Dan houd ik ze op het stuur.![]()
Het begint te komenquote:En, aanbid je ons Eliesje al?
Ff teruglezen.quote:
Oh, bij mij is ie ook sticky en kloppend.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff teruglezen.
Ik hoef nog maar twee linkjes te wijzigen en dan is het hele ESF overzicht in de sticky compleet en kloppend
Oh, wat ergquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was te verbouwereedWant ze zegt tegen me: "Hij is me aan het [piep]." Dus ik denk: "No shit Sherlock... dat had ik zelf ook wel begrepen
"
We hadden wat gedronken. Komt er nog een vierde dronkenlap naar ons toe, en die zegt: "Ik wil ook meedoen!" Zeg ik nog heel behulpzaam: "Moet je aan de andere kant van het bed zijn!"
Dat dacht ik de volgende dag ook... Maar goed; twintig jaar geleden en met wat drank op. Dan krijg je dat soort dingenquote:
OMGquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was te verbouwereedWant ze zegt tegen me: "Hij is me aan het [piep]." Dus ik denk: "No shit Sherlock... dat had ik zelf ook wel begrepen
"
We hadden wat gedronken. Komt er nog een vierde dronkenlap naar ons toe, en die zegt: "Ik wil ook meedoen!" Zeg ik nog heel behulpzaam: "Moet je aan de andere kant van het bed zijn!"
En toen werd jij van de XX chromosoompjes?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
"
Snel rekensommetje maakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dacht ik de volgende dag ook... Maar goed; twintig jaar geleden en met wat drank op. Dan krijg je dat soort dingen
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, bij mij is ie ook sticky en kloppend.
Zullen we samen iets doen?
Wat apartquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
"
Ja, ik zou dan ook kwaad worden, dat kan in 5 minuten ook wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat apart...
Bijna net zo erg als die keer dat ik een vriendin naar huis zou brengen na het stappen (achterop de fiets) en dat ze me vroeg om even te wachten, waarna ze 20 minuten een steegje indook met een jongen om zich te laten likken en hem te pijpen.
Toen was ik wel kwaad geworden.
Mijn regel: ik rij veilig. Of ik rij niet.quote:
Ja he? Ze is gewoon onweerstaanbaar.quote:[..]
Het begint te komen.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat apart...
Bijna net zo erg als die keer dat ik een vriendin naar huis zou brengen na het stappen (achterop de fiets) en dat ze me vroeg om even te wachten, waarna ze 20 minuten een steegje indook met een jongen om zich te laten likken en hem te pijpen.
Dat hoorde je pas achteraf neem ik aan?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat apart...
Je bent mijn liefste heldinquote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Erik, check this and kiss me![]()
ESF Overzicht deelnemers van A tot Z
Sex is nou eenmaal vies!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hoorde je pas achteraf neem ik aan?
Zoooo ranzig...de hele avond stappen = de hele avond zuipen = een strippenkaart voor het toilet = goor om dan een steegje in te duiken voor dat soort activiteiten![]()
Dat daggik!quote:
Dus jij zou dat zo doen?quote:
Ja ik dacht dat ze even afscheid gingen nemen in de vorm van zoenen en zich daarom discreet afzonderdequote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hoorde je pas achteraf neem ik aan?
Zoooo ranzig...de hele avond stappen = de hele avond zuipen = een strippenkaart voor het toilet = goor om dan een steegje in te duiken voor dat soort activiteiten![]()
Ja die doe ik morgen wel. Beloofd.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat daggik!
We doen morgen wel ff dat andere ding dat we nog achterliepen
Nu geen zin meer in.
Wauw! Wat een werk.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Erik, check this and kiss me![]()
ESF Overzicht deelnemers van A tot Z
Nou ehm... dat zei ik nietquote:
Dettol, alcohol, lactacyd, wattenstijfjesquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ehm... dat zei ik niet
Maar sex is nou eenmaal niet al te spik en span enzo.
Of heb jij de poetsdoeken en de glassex er altijd naast staan?
Ik help je wel hoorquote:
Erik had er al een hoop gedaan hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Wat een werk.![]()
Misschien dat ik ze zelfs allemaal ga langsklikken.
Gheyl!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dettol, alcohol, lactacyd, wattenstijfjes
Slijpschijfquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dettol, alcohol, lactacyd, wattenstijfjes
Ik was waarschijnlijk gewoon weggefietstquote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat apart...
Ik las eerst net iets andersquote:
Als je die nodig hebt is er ergens daarvoor al iets mis gegaan met de hygiëne heurquote:
Kijk, dat is nou ranzig. Welke zieke geest neemt er nou een plamuurmes mee naar bed?quote:
Ik wil er niets van missenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Kijk, dat is nou ranzig. Welke zieke geest neemt er nou een plamuurmes mee naar bed?
ElisaB, stiekemerd. Lees je wel even mee. Het kan dus erger.
Dat zou ik nu ook gedaan hebben, maar toen was ik 16 ofzo (zij 18) en veel te bang dat ze me dan stom zou vinden en boos op mij zou zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk gewoon weggefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |