Over the edgequote:
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n waterquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n water
Geeft niksquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Achgossie arm wagentje toch!quote:
Ja, hoor! Keeeeeurigquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
24 aprilquote:
oh ik dacht dat het remmen lapo-vermijdend wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
goed kijken he.quote:
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.
Hoe oud word je?quote:
quote:
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben? [ afbeelding ]
Schurenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Tjing! Dom blondje dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest zelfs even denken wat de laatste dag van april is
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Ja, jij krijgt rode billetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletje
Mens, je doet alsof je vijftig wordtquote:
quote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tjing! Dom blondje dus.
Jij kijkt ook naar je handen als je wil weten wat links of rechts is.
quote:
Het gaat mij nooit meer lukken he.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen
Maar dat naar mijn handen kijken hoeft nietrechts heeft tussen de deur gezeten dus weet prima wat rechts is
Vooral je grenzen blijven verleggenquote:
Trusten Tombolaaaaquote:
Truste Tombolalaquote:
Uhuhquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral je grenzen blijven verleggen
Truste Tombolalala!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oh meis? vergeet je me niet te pm-en als je die blokjes gebruikt hebt?quote:
Nee, vergeet ik niet!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh meis? vergeet je me niet te pm-en als je die blokjes gebruikt hebt?
Eetse! en trustequote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vergeet ik niet!
Morgen de eerste!
Ah tsja Dirkh, gladde rug gekregenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al zou ik boven op jouw pijnpuntje stampen, dan boeit het je toch niks. Dat wat.
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah tsja Dirkh, gladde rug gekregen
En wat zou je ermee bereiken als het me wel boeit?
Hier doet ie het nog welquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Waarom deed Google streetview het net wel en nu niet meer bij mij?
Oei, truste!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapenWekker gaat al weer om 06.15.
![]()
Ach, bij spuiten en slikken gleden er ook twee dames over elkaar heen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
Zit ik lekker wat te zappen, kom ik op spartacus waar iemand muurduwt met 30 toeschouwers
truste!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapenWekker gaat al weer om 06.15.
![]()
Ja, goedzo! Wanneer ga je?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:restaurantje geboekt
Goed geluisterd naar Goodbye
Waanzin zeg ik je, losbandige bendequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, bij spuiten en slikken gleden er ook twee dames over elkaar heen.
WAAR GAAT HET NAARTOE MET DEZE WERELD!!!1111EINZ!!!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier doet ie het nog wel![]()
Bij ons zijn de foto's op vrijdag gemaakt, want overal staan grijze containers![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, goedzo! Wanneer ga je?
Dit lees ik morgenochtend wel ff terug
Ja hé, wij zagen de buuf voor het raam staanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Trusten GB!
Oh streetview doet het weer.
Bizar eigenlijk, dat mensen dan zo dichtbij je kunnen gluren
Ik kan echt bijna door mijn eigen raam naar binnen kijken
He bij mij niet omdat het huis niet aan de weg staatquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Trusten GB!
Oh streetview doet het weer.
Bizar eigenlijk, dat mensen dan zo dichtbij je kunnen gluren
Ik kan echt bijna door mijn eigen raam naar binnen kijken
Ter ere van iets of voor de leuk?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zaterdag, wel met vrienden hoorje zou tenslotte met z'n 2-en aan tafel zitten
![]()
Nee vanmiddag nog even een hapje gedaan samen
Voor de leukquote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ter ere van iets of voor de leuk?![]()
Cat, ik ben ook blij dat maandag mijn vrije dag is
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, wij zagen de buuf voor het raam staan
Ik vind de vrijdag vrijaf toch ook wel lekker hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ter ere van iets of voor de leuk?![]()
Cat, ik ben ook blij dat maandag mijn vrije dag is
In de grote stad waar ik woon zijn alle winkels (quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de leuk
Hmm maandag vrij is niet lekker lijkt me met in de ochtend dichte winkels.
Hihi moet wel als wij er zelfs op staanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.
Ik hoop wel dat we er nog opkomen
Hoe heten die ook alweer?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
De bloemen die ik in de keuken heb
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de grote stad waar ik woon zijn alle winkels () gewoon open op maandagochtend
Ons huis staat er ook nog maar een paar weken op, ook vrij recent.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons is het wijkje nog niet gedaan, alleen de hoofdstraat die er naar toe loopt.
Ik hoop wel dat we er nog opkomen
Oh dan kun je het laten zienquote:Op zondag 21 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ons huis staat er ook nog maar een paar weken op, ook vrij recent.
Is best wel geinig
quote:
Een heel klein beetje (en dan ook een heel klein beetje speurder) kan in no-time mijn volledige adres ophalen.quote:
Het is de zonkant en daar blijft echt niks in leven.quote:
Daar begin ik dus gewoon niet aanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een heel klein beetje (en dan ook een heel klein beetje speurder) kan in no-time mijn volledige adres ophalen.
Sterker nog, met twee clicks zie je de streetview als je op de juiste icon klikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |