Over the edgequote:
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n waterquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat. En meestal helpt een schop in mijn ballen ook vrij goed (inkoppertje voor MI-etje)
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent wel een zoenerd, toch? Jaaaa, dat voel ik aan m'n water
Geeft niksquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Achgossie arm wagentje toch!quote:
Ja, hoor! Keeeeeurigquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
24 aprilquote:
oh ik dacht dat het remmen lapo-vermijdend wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik was toch gewoon de laatste post?
goed kijken he.quote:
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, had net iets knuffellerigs geschreven, iets over mensen inmiddels een beetje "kennen" hier en zo, maar dat niet iedereen daar op zit te wachten.
Maar dat typ ik maar niet.
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan steek je je hand maar heel ver naar voren uit. Hoor.
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je nou wel, als ik iets aardigs schrijf dan heb je van die ^$&^$#@@@!** wijven die het weer verkeerd lezen.
Hoe oud word je?quote:
quote:
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar je wist toch al dat ik een zoenerd ben? [ afbeelding ]
Schurenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Tjing! Dom blondje dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moest zelfs even denken wat de laatste dag van april is
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, ik heb een eendagsbaardje, dus we gaan prikken!
Ja, jij krijgt rode billetjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik prik niet hoor, ik heb een baby velletje
Mens, je doet alsof je vijftig wordtquote:
quote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tjing! Dom blondje dus.
Jij kijkt ook naar je handen als je wil weten wat links of rechts is.
quote:
Het gaat mij nooit meer lukken he.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen
Maar dat naar mijn handen kijken hoeft nietrechts heeft tussen de deur gezeten dus weet prima wat rechts is
Vooral je grenzen blijven verleggenquote:
Trusten Tombolaaaaquote:
Truste Tombolalaquote:
Uhuhquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral je grenzen blijven verleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |