quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ach, chatroulette is ook 18+ en daar ga jij ook zonder problemen naartoe...quote:
16+ hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, chatroulette is ook 18+ en daar ga jij ook zonder problemen naartoe...
ik heb dus helemaal geen naakte mannen gezien.. al die mensen leken zo gewoon.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn naakte mannen 16+?
Oh da's beter!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:32 schreef Rookert het volgende:
Ga terug je bed in en probeer het nog eens
Goed geslapen, het lijkt erop dat mijn verkoudheid na een paar weken eindelijk weggaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij zit je altijd op FOK! als je een PO eco moet maken
Sommige mensen zijn zoooo wereldvreemd.quote:Op maandag 22 maart 2010 @ 11:28 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Ik spreek er bijna nooit één, maar ik woon dan ook in een klein boerendorpje en studeer aan een universiteit dus dan wordt het ook moeilijk hè. Daarbij worden Moslima's zwaar sociaal gecontroleerd en is het derhalve behoorlijk lastig om als ongelovige Nederlandse man een 1 op 1 gesprek te voeren met een Moslima, ik zou ook niet willen dat ik zo'n meisje in de problemen breng. De gevallen die ik ken daar wéét ik van dat de hoofddoek opgelegd is, niet zo zeer onder expliciete dreiging maar met de implicatie dat het op twee manieren kan: de vervelende manier of de gemakkelijke manier. Er zit meestal ook helemaal geen vuur meer in die meiden, ze hebben zich neergelegd bij de onderdrukking. Daarom is een verbod van buiten af ook zo cruciaal, je kan niet van Moslima's zèlf vragen om het op te lossen.
Helaas heb je dan ook nog zo'n linkse Hollandse trien die zich laat bekeren. Haar eigen moeder heeft misschien nog haar BH verbrandt in de strijd om gelijke rechten en dan gaat zo'n huppelkut doodleuk vrijwillig de onderdrukking in. Als ze maar niet denkt dat ik sympathie voor haar kan opbrengen als ze over 5 jaar bij Paul de Leeuw staat te janken dat haar kinderen in Syrië zitten.
Nonnen worden onderdrukt door de kerk, dat lijkt me evident. Net zo min als dat ik mijn kinderen onderwezen zal laten worden door een hoofddoekdragende Moslima zal ik ook niet toestaan dat ze een non als lerares hebben.
Bovendien is het uw antwoord, als je dan toch de hautaine zak wil uithangen doe het dan goed.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zoooo wereldvreemd.
Die gozer moet eens op de universiteit in Rotterdam of Leiden gaan kijken, sukkelquote:Ik spreek er bijna nooit één, maar ik woon dan ook in een klein boerendorpje en studeer aan een universiteit dus dan wordt het ook moeilijk hè.
quote:Daarbij worden Moslima's zwaar sociaal gecontroleerd en is het derhalve behoorlijk lastig om als ongelovige Nederlandse man een 1 op 1 gesprek te voeren met een Moslima, ik zou ook niet willen dat ik zo'n meisje in de problemen breng.
Maar moslima´s ontploffen toch spontaan als je ze onder vier ogen spreekt? Een soort ingebouwd anti-ongelovigensysteem.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Ik heb echt medelijden met mensen die zo'n wereldbeeld van moslims hebben, zelfs meer dan de echt onderdrukte moslim meisjes.
Ja, jij hebt het door. Daarom spreek ik ook alleen met ongelovige op internet en nooit irl.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar moslima´s ontploffen toch spontaan als je ze onder vier ogen spreekt? Een soort ingebouwd anti-ongelovigensysteem.
Gedurfd van je, hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het door. Daarom spreek ik ook alleen met ongelovige op internet en nooit irl.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar als je reageert, dan zijn de rapen zeker gaar!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom ontplof je ook als je met een ongelovige onder 4 ogen praat
Sla eropquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn printer doet het niet deeeeeeeeeeeeeeeeeeeejmmmn.
Er gaat niks boven een gezonde Hollandsche boterham met kaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wilde pannenkoeken als lunch maar we hebben geen melk thuis. Nu moet ik het doen met een saaie boterham.
Altijd maar die negativiteitquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ja blabla, nu moet ik naar dorp om een nieuwe catridge te kopen om mijn werkstuk uit te printen. Uffff.
Doei. Smakelijk eten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Altijd maar die negativiteit![]()
Ik ga nu wel tosti's eten en naar college, ik zie jullie later, eet smakelijk enzo![]()
Ik rijd liever naar de winkelquote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik fiets liever even naar 't dorp.
Niks geen ja ja blabla, nu ik in Egypte zit mis ik al meteen het Nederlandse broodbelegquote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ja blabla, nu moet ik naar dorp om een nieuwe catridge te kopen om mijn werkstuk uit te printen. Uffff.
Had gewoon wat meegenomen van heir. Mijn opa die voorgoed naar Turkije is verhuist vraag altijd van ons om kilo's Nederlandse kaas en van die drop anti-flu snoepjes mee te nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks geen ja ja blabla, nu ik in Egypte zit mis ik al meteen het Nederlandse broodbeleg.
Raampje open, zonnebril op en je hebt hetzelfde gevoel, alleen zit je wat comfortabelerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is super mooi weer buiten, fietsen is leuker.
Dat hebben we hier ook, hagelslag, veel kaas, curry, etc. maar toch...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had gewoon wat meegenomen van heir. Mijn opa die voorgoed naar Turkije is verhuist vraag altijd van ons om kilo's Nederlandse kaas en van die drop anti-flu snoepjes mee te nemen.
Waarom zou je nog HW maken als je toch niet meer overgaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Ayca het volgende:
Hallo ik ben weer thuislaatste uur viel uit, dus dan kan ik een uur extra aan mijn huiswerk! yes
![]()
Hier is de lijn waaronder Ayça komend uur NIET gaat posten, omdat ze netjes aan haar huiswerk zit.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Ayca het volgende:
Hallo ik ben weer thuislaatste uur viel uit, dus dan kan ik een uur extra aan mijn huiswerk! yes
![]()
Maar is er nog een kans dat je overgaat dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:41 schreef Ayca het volgende:
Ik was nog net zo gemotiveerd, komt borte weer
Is goed wikvanaf 12.45 ga ik een uur aan mijn huiswerk
Hé, alles gaan editten in de post net boven de lijn is gewoon valsspelen, hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:41 schreef Ayca het volgende:
Ik was nog net zo gemotiveerd, komt borte weer
Is goed wikvanaf 12.45 ga ik een uur aan mijn huiswerk
Er is altijd een kans
de naam alleen alquote:Op maandag 22 maart 2010 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja maar dat sowieso. Bulgarije is de definitie van stom.
Niet!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Óók de Turkse taal bevat lelijke woorden.
Zeg "bulg" eens hardop en durf dan te beweren dat het niet lelijk klinktquote:
Jij spreekt het waarschijnlijk helemaal op z'n Hollands uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg "bulg" eens hardop en durf dan te beweren dat het niet lelijk klinkt.
De 'Hollanders' hebben het gewoon nóg lelijker gemaakt omdat het geen mooie uitspraak waardig is.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij spreekt het waarschijnlijk helemaal op z'n Hollands uit.
Nee, Hollanders hebben het lelijk gemaakt omdat ze dat zelf ook zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De 'Hollanders' hebben het gewoon nóg lelijker gemaakt omdat het geen mooie uitspraak waardig is.
Limburg.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is gewoon weer pure Limburgse haat jegens alles wat hollands is he.
Ik zal deze discussie voortzetten nadat ik klaar ben met van het Egyptische weer te genieten. Je bent nog niet van mij af, Limburger die je bent!quote:
Op de kaasmarkt.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
Ik geloof je niet![]()
Waar ben je geweest dan?!
Hmm nou het ziet er helemaal niet gezellig uitquote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De grote markt in groningen is veel mooier:
[ afbeelding ]
Alsof een foto de sfeer goed kan beschrijvenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nou het ziet er helemaal niet gezellig uit
Alkmaar bezoeken is inderdaad iets wat je op zijn minst één keer in je leven gedaan moet hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat je nooit het prachtige Alkmaar hebt kunnen beschouwen natuurlijk!
Ik ben begiftigd met de eervolle opdracht om de Turkse jeugd op een hoger niveau te brengen... dermişim...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Ayca het volgende:
Ik zat al de hele tijd mijn huiswerk!soms heb je pauze nodig
Je lijkt mn moeder wel
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben begiftigd met de eervolle opdracht de Turkse jeugd op een hoger niveau te brengen... dermişim...![]()
Wat een nobel streven.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben begiftigd met de eervolle opdracht om de Turkse jeugd op een hoger niveau te brengen... dermişim...![]()
Maar hopelijk ontdek je ook hoe goed het voelt om je huiswerk weer eens gemaakt te hebben..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Mann ik was vergeten hoe moe je wordt van huiswerk
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar hopelijk ontdek je ook hoe goed het voelt om je huiswerk weer eens gemaakt te hebben..In het begin voelde ik me heel speciaal, bijzonder, alsof ik iets geweldigs had gedaan. Moest er bijna van huilen.
Niet dezelfde fout als ik maken.quote:
Whehe ja dat had ik met ecoquote:Op maandag 22 maart 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet dezelfde fout als ik maken.Met wiskunde ga ik in het begin 10 sommen vooruit werken en daarna doe ik het hele hoofdstuk niets meer
Heb jij huiswerk voor eco?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe ja dat had ik met ecoliep ik eerst 2 weken voor, daarna niks meer gedaan
_
Ik heb een leraar die nooit huiswerk opgeeft, vertelt altijd zelf wat. Het nadeel is wel dat we erg vooruitlopen op andere klassen en in onze klassen veel meer onvoldoendes vallen.quote:
Dus zijn manier van lesgeven faalt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een leraar die nooit huiswerk opgeeft, vertelt altijd zelf wat. Het nadeel is wel dat we erg vooruitlopen op andere klassen en in onze klassen veel meer onvoldoendes vallen.
Zijn al klachten over geweest maar hij zegt dat het wel goed komt met ons.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus zijn manier van lesgeven faalt.
Ja, ik ben al een keer blijven zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeg eens eerlijk, FOK! is de hoofdreden van jullie verslechterde schoolresultaten, toch? Of waren jullie hiervoor ook al haylaz çocuks.
Hmm nou als het Fok! niet was geweest was het iets anders welquote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeg eens eerlijk, FOK! is de reden van jullie verslechterde schoolresultaten, toch? Of waren jullie hiervoor ook al haylaz çocuks.
Hoe lang hoeft het al niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef maartjeh het volgende:
Huiswerk..Lang, láng geleden dat ik dat heb moeten maken. Ik begin het bijna te missen.
![]()
Dat ik dat ooit nog eens zou gaan zeggen.
Zat je toen ook al op fok?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ben al een keer blijven zitten.
Wat heb je ook alweer voor opleiding gedaan dat je nu al werkt? Je kan ook nog een studie oppakken hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef maartjeh het volgende:
Huiswerk..Lang, láng geleden dat ik dat heb moeten maken. Ik begin het bijna te missen.
![]()
Dat ik dat ooit nog eens zou gaan zeggen.
Dat heb ik hier nooit verteld, maar ik heb de opleiding SPW kinderopvang gevolgd. +Ik ben in de zomer jarig en dus vroege leerling ofzoiets.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat heb je ook alweer voor opleiding gedaan dat je nu al werkt? Je kan ook nog een studie oppakken hoor
3 jaar.quote:
Stofzuigen doet men over het algemeen niet op fok, jongedame.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Ayca het volgende:
Oke.. slaap lekker![]()
Ik ga even stofzuigen en dan duits literatuur doen
Ik ben al klaar hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stofzuigen doet men over het algemeen niet op fok, jongedame.
Ik ga de weg van je moeder volgen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder heeft die opleiding heel lang geleden ook gedaandaarna heeft ze nog hbo gedaan
Haha doen!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga de weg van je moeder volgen.
Het is een hoop bullshit en echt IQ verlagend. Als je ziet wat voor opdrachten wij moeten maken.quote:
Oh nee, dat stukje sla ik wel over.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha doen!![]()
![]()
Dan moet je wel even snel ergens een kind vandaan halen.
Ja, maar geld carrière geld aanzien dikke auto dik huis zwembad geld hogere schutting dan de buren geld dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nooit verteld, maar ik heb de opleiding SPW kinderopvang gevolgd. +Ik ben in de zomer jarig en dus vroege leerling ofzoiets.![]()
Ik heb geen zin om te studeren, sowieso heeft het nu geen zin want ik doe wat ik als kind al wilde doen en dat vind ik nogsteeds geweldig na 3 jaar.
[..]
3 jaar.
Slaap lekker Bilmi!
Hehequote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee, dat stukje sla ik wel over.
Om eerlijk te zijn weet ik het niet helemaal. Maar ik denk SPH.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehegoed plan
![]()
Maar welke hbo opleiding wil je hierna doen dan?
quote:
Hoeveelste jaar zit jij nu? Ik vond vooral het eerste jaar een hoop bullshit en IQ-verlagend. Kreeg dingen over gehandicapten en ouderen. Dat is wel mooi meegenomen, maar echt niet nuttig voor mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een hoop bullshit en echt IQ verlagend. Als je ziet wat voor opdrachten wij moeten maken.Maar goed, het moet wel wil ik naar het hbo.
Haha nou, geld, carrière, een huis vind ik wel belangrijk. Maar dat huis hoef ik pas als ik verloofd ben. En voor de rest; een zwembad + sauna in de tuin heeft mijn Oom al dus die hoef ik zelf niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar geld carrière geld aanzien dikke auto dik huis zwembad geld hogere schutting dan de buren geld dan?Als je maar gelukkig bent
Nee, SPW4 is aansluitend op SPW3 want ik heb gewoon niveau 4. Alleen SPW4 kinderopvang was er nog niet 3 jaar geleden. Dus ik kan dat altijd nog in één jaar doen als ik wil.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ga je nog 4 jaar SPW 4 doen maartjeh? Ik doe gewoon een eenjarige opleiding van capabel. Kost wel wat, maar dan ben je binnen een jaar klaar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem, doe jij nu een opleiding van 4 jaar in 1 jaar met maar 1 dag les per week?
Zou wel heel erg veel tijdverspilling zijn als je het normaal doet
Dan zit je toch te flierefluiten 4 jaar lang of is dat te kort door de bochtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik wil hierna nog 4 jaar hbo doen, duh.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan zit je toch te flierefluiten 4 jaar lang of is dat te kort door de bocht
Ik heb al twee jaar lang stufi gekregen, dus dat zou betekenen dat ik de laatste twee jaar geen OV en geen stufi zou krijgen. Dus ik zou dan niet alleen tijd verspillen maar ook heel veel geld.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, daarom. 4 jaar lang stufi ontvangen.
Slechtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar serieus, waarom zou ik 3 jaar geld en tijd verspillen aan een opleiding waar ik toch niks mee ga doen, en als het ook nog eens binnen 1 jaar kan?
Krijg je geen OV-kaart zolang je studeert d.m.v. een nulleningquote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar lang stufi gekregen, dus dat zou betekenen dat ik de laatste twee jaar geen OV en geen stufi zou krijgen. Dus ik zou dan niet alleen tijd verspillen maar ook heel veel geld.
Mensen zitten niet voor niets op het mbo.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
SlechtSnap niet waarom ze dat tempo omhoog gooien of ik hem een te hoge achting van de gemiddelde MBO'er
Volgens mij niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Krijg je geen OV-kaart zolang je studeert d.m.v. een nullening?
Maar ja, ik zou ook voor 1 jaar kiezen hoor, daar niet van.
Faal.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik google image op 'mbo-ers' en de eerste hit is een Turkse vlag.
Burn naar jezelf!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen zitten niet voor niets op het mbo.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo hoor je niet op mijn diss te reageren!
Daarom juist. Dat was de ultieme diss reactie op een diss!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, zo is de lol er toch snel vanaf.
Tfoe!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom juist. Dat was de ultieme diss reactie op een diss!
Onvoorspelbaar zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom juist. Dat was de ultieme diss reactie op een diss!
Hoe gaat met leren?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net 700 foto's lopen bekijkenwat een tijdverspilling
Ok. Daar ben ik voor. Weg leren nuquote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Wel redelijk hoor![]()
Pauze was alleen iets uitgelopen
Waarom kijk jij ANTM?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
Oh lachen, America's Next Topmodel was nog steeds in Amsterdam geloof ikAmerikanen en vooroordelen
Of hij kijkt gewoon voor de mooie meisjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat hij op die manier duidelijk wilde maken dat hij uit de kast is gekomen.
Als ik nu zeg dat een meisje daar een te smalle taille heeft, is dat dan verdacht?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat hij op die manier duidelijk wilde maken dat hij uit de kast is gekomen.
Fout antwoord. You're gay.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat het lachwekkend is hoe ze zich gedragen in Amsterdam
Never.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Post pics in Sexy&Gewaagd om me te 'genezen' ?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee sorry, daarvoor moet je toch echt bij Marokkaanse18 zijn.
Nouu...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
Die laatste was helemaal geen 'burn' waardig, maar goed.
Wauw, die opmerking slaat kant noch wal.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak jij nou eerst maar eens je opleiding af voor de verandering
Klopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hart van keiharde steen.
Uhu.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahhh, wat zielig.
Of bevalt het wel?
Maar hij is niet soft tochquote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wauw, die opmerking slaat kant noch wal.
Gewoon, ik dacht "wat is niet soft?" en toen kwam ik met dit, aangezien ik het best lullig vondquote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, meer in de categorie 'wtf? waar komt die opmerking opeens vandaag?'.
Ik vond het niet lullig, gewoon raar.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon, ik dacht "wat is niet soft?" en toen kwam ik met dit, aangezien ik het best lullig vond
Maar ik ben ook aardig, toch? Toch??quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat ze diep, diep vanbinnen vast heel aardig zijn.
Dat was het ook een beetjequote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond het niet lullig, gewoon raar.
Nou....quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik ben ook aardig, toch? Toch??
Nee...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Je ziet zeker nog steeds geen smileys?
Goh.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is mijn persoonlijke smiley van tinypic, daarom zie je hem.
Ik dacht hey, laat ik toch maar weer voor de voldoende gaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tss, studenten horen de avond voor een tentamen pas te gaan leren.
Nou, wat let je om dat alsnog te quoten?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het was een reactie op al het voorgaande.
Strebertje.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht hey, laat ik toch maar weer voor de voldoende gaan.
Waarvoor denk je dat ze die herkansingen doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht hey, laat ik toch maar weer voor de voldoende gaan.
Álles quoten? !quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, wat let je om dat alsnog te quoten?
Nou ja, ik haat het als ik onvoldoendes haal.quote:Strebertje.
Opdat je niet kunt genieten van de zomermaand Juni, die toch al niet zo lang duurt.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat ze die herkansingen doen?![]()
Ik ook, wacht nog steeds in spanning op het cijfer voor mijn micro-tentamenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Álles quoten? !![]()
[..]
Nou ja, ik haat het als ik onvoldoendes haal.
Ze hebben vaak niet veel haast op de uni.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, wacht nog steeds in spanning op het cijfer voor mijn micro-tentamen. Dat een paar mc-toetsjes in de computer gooien zo lang duurt...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |