quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ach, chatroulette is ook 18+ en daar ga jij ook zonder problemen naartoe...quote:
16+ hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, chatroulette is ook 18+ en daar ga jij ook zonder problemen naartoe...
ik heb dus helemaal geen naakte mannen gezien.. al die mensen leken zo gewoon.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn naakte mannen 16+?
Oh da's beter!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:32 schreef Rookert het volgende:
Ga terug je bed in en probeer het nog eens
Goed geslapen, het lijkt erop dat mijn verkoudheid na een paar weken eindelijk weggaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij zit je altijd op FOK! als je een PO eco moet maken
Sommige mensen zijn zoooo wereldvreemd.quote:Op maandag 22 maart 2010 @ 11:28 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Ik spreek er bijna nooit één, maar ik woon dan ook in een klein boerendorpje en studeer aan een universiteit dus dan wordt het ook moeilijk hè. Daarbij worden Moslima's zwaar sociaal gecontroleerd en is het derhalve behoorlijk lastig om als ongelovige Nederlandse man een 1 op 1 gesprek te voeren met een Moslima, ik zou ook niet willen dat ik zo'n meisje in de problemen breng. De gevallen die ik ken daar wéét ik van dat de hoofddoek opgelegd is, niet zo zeer onder expliciete dreiging maar met de implicatie dat het op twee manieren kan: de vervelende manier of de gemakkelijke manier. Er zit meestal ook helemaal geen vuur meer in die meiden, ze hebben zich neergelegd bij de onderdrukking. Daarom is een verbod van buiten af ook zo cruciaal, je kan niet van Moslima's zèlf vragen om het op te lossen.
Helaas heb je dan ook nog zo'n linkse Hollandse trien die zich laat bekeren. Haar eigen moeder heeft misschien nog haar BH verbrandt in de strijd om gelijke rechten en dan gaat zo'n huppelkut doodleuk vrijwillig de onderdrukking in. Als ze maar niet denkt dat ik sympathie voor haar kan opbrengen als ze over 5 jaar bij Paul de Leeuw staat te janken dat haar kinderen in Syrië zitten.
Nonnen worden onderdrukt door de kerk, dat lijkt me evident. Net zo min als dat ik mijn kinderen onderwezen zal laten worden door een hoofddoekdragende Moslima zal ik ook niet toestaan dat ze een non als lerares hebben.
Bovendien is het uw antwoord, als je dan toch de hautaine zak wil uithangen doe het dan goed.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zoooo wereldvreemd.
Die gozer moet eens op de universiteit in Rotterdam of Leiden gaan kijken, sukkelquote:Ik spreek er bijna nooit één, maar ik woon dan ook in een klein boerendorpje en studeer aan een universiteit dus dan wordt het ook moeilijk hè.
quote:Daarbij worden Moslima's zwaar sociaal gecontroleerd en is het derhalve behoorlijk lastig om als ongelovige Nederlandse man een 1 op 1 gesprek te voeren met een Moslima, ik zou ook niet willen dat ik zo'n meisje in de problemen breng.
Maar moslima´s ontploffen toch spontaan als je ze onder vier ogen spreekt? Een soort ingebouwd anti-ongelovigensysteem.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Ik heb echt medelijden met mensen die zo'n wereldbeeld van moslims hebben, zelfs meer dan de echt onderdrukte moslim meisjes.
Ja, jij hebt het door. Daarom spreek ik ook alleen met ongelovige op internet en nooit irl.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar moslima´s ontploffen toch spontaan als je ze onder vier ogen spreekt? Een soort ingebouwd anti-ongelovigensysteem.
Gedurfd van je, hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het door. Daarom spreek ik ook alleen met ongelovige op internet en nooit irl.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar als je reageert, dan zijn de rapen zeker gaar!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom ontplof je ook als je met een ongelovige onder 4 ogen praat
Sla eropquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn printer doet het niet deeeeeeeeeeeeeeeeeeeejmmmn.
Er gaat niks boven een gezonde Hollandsche boterham met kaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wilde pannenkoeken als lunch maar we hebben geen melk thuis. Nu moet ik het doen met een saaie boterham.
Altijd maar die negativiteitquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ja blabla, nu moet ik naar dorp om een nieuwe catridge te kopen om mijn werkstuk uit te printen. Uffff.
Doei. Smakelijk eten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Altijd maar die negativiteit![]()
Ik ga nu wel tosti's eten en naar college, ik zie jullie later, eet smakelijk enzo![]()
Ik rijd liever naar de winkelquote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik fiets liever even naar 't dorp.
Niks geen ja ja blabla, nu ik in Egypte zit mis ik al meteen het Nederlandse broodbelegquote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja ja blabla, nu moet ik naar dorp om een nieuwe catridge te kopen om mijn werkstuk uit te printen. Uffff.
Had gewoon wat meegenomen van heir. Mijn opa die voorgoed naar Turkije is verhuist vraag altijd van ons om kilo's Nederlandse kaas en van die drop anti-flu snoepjes mee te nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks geen ja ja blabla, nu ik in Egypte zit mis ik al meteen het Nederlandse broodbeleg.
Raampje open, zonnebril op en je hebt hetzelfde gevoel, alleen zit je wat comfortabelerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is super mooi weer buiten, fietsen is leuker.
Dat hebben we hier ook, hagelslag, veel kaas, curry, etc. maar toch...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had gewoon wat meegenomen van heir. Mijn opa die voorgoed naar Turkije is verhuist vraag altijd van ons om kilo's Nederlandse kaas en van die drop anti-flu snoepjes mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |