SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Bobje!Lekker gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
http://84.87.95.81/BOVENB(...)duivelshuis%20nu.jpg
Het Duivelshuis ^^^^ doet het niet, en wil Roy het volgende plaatje even op de juiste grootte fixen en in de OP aanpassen?
[..]
Thnx
Je bedoelt bij La Papaya? Daar was T niet bijquote:
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bedoelt bij La Papaya? Daar was T niet bij![]()
Het eten was er goed, en vooral: goedkoop!
Ja, volgend jaar met dat Belgische bier voetballen in Doetinchem en Almere enzoquote:
Liever niet, dan zal m'n seizoenskaart wel duurder worden in Leeuwardenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar met dat Belgische bier voetballen in Doetinchem en Almere enzo
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar met dat Belgische bier voetballen in Doetinchem en Almere enzo
Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Vork het volgende:
Oja, ik moet hier natuurlijk ook nog een soort van tvp plaatsen. Omdat het kan.
Gaat er iemand nog naar Bosch deze week?
Ja, donderdagavond, met nog een paar.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Vork het volgende:
Oja, ik moet hier natuurlijk ook nog een soort van tvp plaatsen. Omdat het kan.
Gaat er iemand nog naar Bosch deze week?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik pas om 4 hoef te beginnen!
Kom eens gezellig hier langs op gelopen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:30 schreef Bob-B het volgende:
Weer lekker hardgelopen oa langs de Rijn, zo in het zonnetje
8km heen, lekker bezweet op je bank hangen en dan 8km terug. Nehquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom eens gezellig hier langs op gelopen!
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
8km heen, lekker bezweet op je bank hangen en dan 8km terug. Neh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop je mee terug dan?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]tliciouz is gewoon een toffe meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Loop je mee terug dan?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Daar zei ik ook he-le-maal niets over, jammer dat je dat impliceert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
tliciouz is gewoon een toffe meid.
Een lekker koude warsteiner?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]Ach man jij met je blond obsessie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Loop je mee terug dan?Wacht maar tot je een keer een brunette heb gehad wil je niets anders meer.
Dank je!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
tliciouz is gewoon een toffe meid.
All good things are wild and free.
Ik weet niet precies hoe laat ik morgen terug ben (moet 's avonds nog even weg namelijk). Als dat niet te laat is, dan waai ik nog wel langs.quote:
Ok, wij zijn er wel vanaf een uur of half 10/10quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe laat ik morgen terug ben (moet 's avonds nog even weg namelijk). Als dat niet te laat is, dan waai ik nog wel langs.
quote:
Ja...quote:Ach man jij met je blond obsessie!Wacht maar tot je een keer een brunette heb gehad wil je niets anders meer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je uitgedaagd om er één te vinden die me kan bekeren, weet je nog? Dus ipv samenspannen kan je ook gewoon op zoek gaan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef tliciouz het volgende:
Hier Bob neem eens een voorbeeld aan Remlof!
quote:
Sniewalaat? Dan heb je nog maar 2 uur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, wij zijn er wel vanaf een uur of half 10/10
We gaan eerst wat eten, misschien zijn we er wel eerder of eten we daarquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Sniewalaat? Dan heb je nog maar 2 uur...
Oh, ik wil ook wel komen, als het me lukt om overdag alle kopieen te maken die ik nodig heb voor alle kwijtscheldingsaanvragenMaar goed, heb toch eeuwig 'vrij' (behalve op vrijdagen), dus dat moet wel lukken
Is het dan niet meteen hendig om er ook te eten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan eerst wat eten, misschien zijn we er wel eerder of eten we daar
Het is gewoon effe checken nu het officieel open is: www.boscharnhem.nl
Ow, het menu staat nu ook op de site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Of aan het bierquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het dan niet meteen hendig om er ook te eten?
Edit: prijzig, je kunt merken dat het een projectontwikkelaar is die het exploiteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook niet echt een boeiende menu kaart.
Standaardgerechten.
Dan helpt er maar één dingquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Sally het volgende:
Denk niet dat ik vanavond kom, heb nu al barstende koppien, en worstel met een sollicitatiebrief...
En mijn sollibrief is redelijk geworden, dus die kan naar de nakijkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef Vork het volgende:
Ik was er niet. Afspraak liep wat uit en die tent gaat zo vroeg dicht. O, en ik moet morgen weer vroeg op.
En dat helpt dan weer nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan helpt er maar één ding [ afbeelding ]
Het bier is goed. Vind het alleen kut dat ze zo vroeg dichtgaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef Bob-B het volgende:
Geen denderend succes dat Bosch vernam ik in de wandelgangen!
3D filmsquote:JT Arnhem wil zo snel mogelijk andere plek
ARNHEM - JT Bioscopen, eigenaar van JT Arnhem (voorheen Euro Cinema) aan de Hoogstraat in Arnhem, wil zo snel mogelijk een nieuwe bioscoop bouwen aan de rand van de Arnhemse binnenstad. Het bedrijf zoekt inmiddels drie, vier jaar naar een andere locatie voor het blikken filmtheater uit begin jaren tachtig. "We zijn in gesprek met de gemeente, maar concrete alternatieven zijn er op dit moment niet", zegt een woordvoerder van JT.
Het huidige complex is met vijf zalen eigenlijk te klein. Ook technisch zijn er wensen, al wordt binnen twee maanden de eerste zaal van de bioscoop uitgerust met apparatuur waarmee films driedimensionaal te bekijken zijn. Dat betekent een primeur voor Arnhem.
Verder is JT Bioscopen niet heel erg tevreden over de bereikbaarheid van het complex aan de Hoogstraat. "Centraal is een prachtige parkeergarage, maar je moet daarna wel een paar heel drukke straten oversteken. Dat is niet ideaal", aldus de woordvoerder.
Daarom wil JT Bioscopen de nieuwe locatie voor een complex met acht zalen het liefst aan de rand van het Arnhemse centrum, met voldoende parkeergelegenheid op korte afstand. "Maar we hebben nog steeds geen goede plek gevonden."
Een plek in Rijnboog, dat in de eerste plannen een grote bioscoop in de krul van de Nelson Mandelabrug bevatte, is geen optie voor JT. "Dat is nog zo ver weg. Het duurt tien tot vijftien jaar voordat dat soort grote projecten klaar is." JT Bioscopen wil 'zo snel mogelijk' verhuizen.
Wat na een verhuizing met het huidige bioscoopcomplex gaat gebeuren, is niet duidelijk. "Daar gaan we pas over nadenken als de nieuwbouw klaar is", aldus de woordvoerder. Verkoop ligt voor de hand. Of het gebouw dan wordt hergebruikt of wordt gesloopt, zal moeten blijken.
Hoe vroeg?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bier is goed. Vind het alleen kut dat ze zo vroeg dichtgaan.
3d films op een klein kutscherm zijn ook niet leuk om te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
3d films op een klein kutscherm zijn ook niet leuk om te kijken.
[ afbeelding ]
In dit gebouw zijn ze tof om te kijken, en dat heb ik dan ook gedaanJa, maar een vlucht er bij maakt je kaartje zo duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CineMEC heeft ook een aardig groot scherm voor NL begrippen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Vind Cinemec inderdaad een prima alternatiefquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar een vlucht er bij maakt je kaartje zo duur
CineMEC heeft ook een aardig groot scherm voor NL begrippen
Hoe is het daar?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Plaats van dat ze dat voor Avatar deden.
Ik ben in Arnhem hoor? Ik ga nu nog niet naar Deutschland!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet in Arnhem, wou niet verraden waar je nu bent
je hebt gelogen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben in Arnhem hoor? Ik ga nu nog niet naar Deutschland!Oh jij dacht dat ik vanuit Druten ging?
Ja maar is verschoven naar het weekend in april als mams jarig is, is wat handiger.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
je hebt gelogen!je zou het weekend in Druten zijn
O dan vind ik het goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar is verschoven naar het weekend in april als mams jarig is, is wat handiger.
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
O dan vind ik het goedveel plezier in Duitsland dan
Niets dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!dank je wel. Jij ook met wat je gaat doen.
Misschien dat ik na 12 uur effe in The Move benquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niets dusTenzij Remlof ergens aan een bar gaat hangen en gezelschap zoekt...
Ik heb er zeker zin in, maar ben momenteel niet in Arnhemquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef Bob-B het volgende:
nog andere fokkers die zin hebben in een pilsje?
0:00 uur.quote:
Helaas is hij bij de dierenwinkel in kronenburg ook niet echt in goede handen!quote:Afgelopen zaterdag hebben drie jongens van ongeveer vijftien jaar een hamster ernstig mishandeld. Ze speelden namelijk een potje voetbal, waarbij ze het diertje als bal gebruikten. Ze deden dit in een stadsbus in Arnhem. Andere passagiers van de bus konden het spelletje niet echt waarderen en grepen in.
De jongens stapten na een scheldpartij uit de bus bij winkelcentrum Kronenburg. De passagiers namen de zorg voor de hamster op zich en brachten hem naar een dierenwinkel. Volgens de eigenaar van de dierenwinkel, Dirk Nillesen, is het beestje 'zeer angstig'.
"Hoewel de hamster nog in goede staat verkeert, is hij zeer aangeslagen door het ongeval. Het is niet één van de ergste gevallen die we binnenkrijgen. Huisdieren die zijn achtergelaten in de zomerperiode zijn er vaak slechter aan toe. Toch voel ik me verantwoordelijk voor zo'n beestje." Hij hoopt dat er snel een nieuw baasje voor de hamster langskomt.
Demonstratie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef sinadO het volgende:
Wie weet waarom er zojuist bij winkelcentrum Kronenburg een hele troep politieagenten in formatie over de weg marcheerden, onder begeleiding van busjes en motoren??
Geen spandoeken etc gezien.. maar het zou kunnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |