abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:32:49 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_80513770
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het klinkt anders niet slecht.

Barcelona - Sint-Truiden.

Ludovic Buysens tegen Messi.
Tjah, zo'n Olivier Deschacht staat anders ook zonder enige vorm van talent europees tov dat soort spelers geposteerd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 21 april 2010 @ 10:28:26 #52
pi_80551404
Oh, ik denk dat ik het volgende Moeskroen ook al heb gevonden ... Ze gaan het in Lierse nooit leren zeker ?
quote:
Lierse wil schitteren in Jupiler Pro League
21-04-2010
Lierse SK heeft met nog 2 speeldagen voor de boeg nog 2 punten nodig om de titel in de Exqi League binnen te halen. Zondag speelt het thuis tegen Waasland. Sterke man Maged Samy is achter de schermen al bezig met een succesverhaal in eerste. De Egyptenaar wil enkele grote namen naar Lier halen.

De promotie naar eerste nationale ligt binnen handbereik voor Lierse SK. De Pallieters zijn niet van plan om volgend seizoen als een grijze muis door de competitie te wandelen. Play-off 1 wordt geviseerd.

Achter de schermen wordt er nu al hard gewerkt aan een kwalitatieve kern voor volgend seizoen. Zo polste Maged Samy zijn goede vriend Ahmed Hassan al voor een overstap. De 35-jarige ex-Anderlechtspeler ligt wel nog een seizoen onder contract bij zijn huidige club Al-Ahly.

Leekens, Sonck en Simons
De namen van Wesly Sonck (einde contract bij Club Brugge) en Timmy Simons (bankzitter bij PSV) vallen in de wandelgangen. Ook Stein Huyseghems die vroeger al uitkwam voor Lierse is een optie. Aan het hoofd van de ploeg wil Samy een topcoach.

En daar duikt Georges Leekens op. Leekens zat al rond de tafel met de Egyptenaar en kreeg een aanlokkelijk voorstel. De huidige trainer van Kortrijk houdt dat echter in beraad. Leekens zou ook al in vergevorderde onderhandelingen zijn bij zijn ex-clubLokeren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 april 2010 @ 13:51:28 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80558143
hebben ze de lotto gewonnen? Simons verdient zeer goed bij PSV en hij gaf aan niet persé weg te hoeven dus hij komt echt niet alleen om te spelen naar Lierse
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 22 april 2010 @ 15:53:56 #54
pi_80600189
KSK Beveren zakt vrijwillig naar 3e klasse

KSK Beveren, de voorlaatste in tweede klasse, heeft donderdag beslist om geen licentie aan te vragen voor tweede voor volgend seizoen. Beveren zakt dus vrijwillig naar derde klasse.

In 2004 speelde Beveren nog de Africa-Cup euh de bekerfinale.
pi_80606942
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Over z'n kwaliteiten als doelman wil ik mij niet uitlaten (al vind ik persoonlijk wel dat Gillet en Bailly even sterk zijn) , maar het is gewoon een rotte appel, het soort 'eikel' dat je net buiten de nationale ploeg moet houden.
De verhalen van Frank, Frank en Frank na hun passage als interim-trainers bij de Rode Duivels spraken ook boekdelen op dat vlak.
Het was nochtans de enige die eens duffe ingaan tegen die rotte Vuitton-generatie...
  donderdag 22 april 2010 @ 19:27:30 #56
pi_80607334
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Het was nochtans de enige die eens duffe ingaan tegen die rotte Vuitton-generatie...
In de pers ja, maar volgens dat ik Frank Dury bezig hoorde was hij wél een van dé oorzaken van de kliekjesvorming en constant bezig met problemen zoeken tov de jonge generatie ...
pi_80619733
Dat Stijnen een l** van een vent is, staat toch buiten kijf
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:23:53 #58
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_80648889
Naast het ego van Stijn Stijnen blijft er niet veel plaats meer over in de kleedkamer natuurlijk. Bizar genoeg is zijn ego wel neit groot genoeg om het doel mee te vullen: Kortrijk-Club 2-0 bij de rust.
When all things seem to end, the future still remains..
  zondag 25 april 2010 @ 19:16:11 #59
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_80702711
Zo, nummers 11 en 12 van de reguliere competitie bepalen onderling wie voor het Europese ticket strijdt
  zondag 25 april 2010 @ 20:32:12 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80705866
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh, ik denk dat ik het volgende Moeskroen ook al heb gevonden ... Ze gaan het in Lierse nooit leren zeker ?
[..]
Ik zou er niet om malen als Lierse halverwege volgend seizoen failliet wordt verklaard.
  zondag 25 april 2010 @ 20:36:23 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_80706036
Gezien de vorige jaren zou het me ook niet verbazen indien Lierse vlotjes play-off 1 haalt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:47:51 #62
pi_81190156
En in de beslissende match van PO I staat AA Gent bij de (bijna) rust met 3 - 0 voor tegen Club Brugge ...
Als Gent wint mag Gent naar de CL voorronde , moet Club naar de Europa League voorronde en mag Club's stadsgenoot Cercle Brugge (als bekerfinallist tegen Gent) ook Europa in, en daar zelfs een ronde verder starten dan Club ...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:16:18 #63
67640 SaintOfKillers
pi_81196174
Zo, na augustus dus waarschijnlijk alleen nog Anderlecht dat Europees speelt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:22:05 #64
67640 SaintOfKillers
pi_81196411
Voor die ene schop had Stijnen 2 keer rood moeten krijgen ipv. geel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:30:48 #65
67640 SaintOfKillers
pi_81196774
En dan vliegt hij nog als een zot naar de voorzitter van Gent .
pi_81196892
Wat een idioot toch die Stijnen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:40:15 #67
pi_81197124
Hebben ze bij die Stijnen eigenlijk ooit al een drugtest afgenomen na de match ? Want je vraagt je toch echt af wat die soms geslikt heeft zeg ...
pi_81197964
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:33 schreef BramKVO het volgende:
Wat een idioot toch die Stijnen
Hij heeft het zaagsel van een bedorven fruitvliegje. Ongelofelijk weer. En elke keer weet hij zich niet te gedragen. Je zal maar de vriendin/vrouw van die gozer zijn.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 9 mei 2010 @ 02:30:28 #69
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81202461
Stijn Stijnen zou een maandenlange vakantie moeten nemen, anders komt dit nooit meer goed.
  zondag 9 mei 2010 @ 10:59:52 #70
pi_81205533
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hij heeft het zaagsel van een bedorven fruitvliegje. Ongelofelijk weer. En elke keer weet hij zich niet te gedragen. Je zal maar de vriendin/vrouw van die gozer zijn.
Wat ik dan ook nog niet snap, stel dat er nu met de nieuwe bondscoach een kans(je) was dat hij opnieuw in de nationale ploeg zou kunnen komen , dan heeft hij die ruiten toch gisteren allicht ook wel deftig ingesmeten ...
pi_81215903
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
hebben ze de lotto gewonnen? Simons verdient zeer goed bij PSV en hij gaf aan niet persé weg te hoeven dus hij komt echt niet alleen om te spelen naar Lierse
Nee, ze hebben een sponsor die ambitieus is en veel geld te besteden heeft. Ze willen ook weer samen gaan werken met Turnhout.
pi_81215957
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hebben ze bij die Stijnen eigenlijk ooit al een drugtest afgenomen na de match ? Want je vraagt je toch echt af wat die soms geslikt heeft zeg ...
Inderdaad. Eerlijk gezegd vind ik dat men ook maar eens ´n voorbeeld moet stellen. Schors zo´n idioot eens voor ´n seizoen. Dan leren clubs en spelers dit wel af.
pi_81216006
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
KSK Beveren zakt vrijwillig naar 3e klasse

KSK Beveren, de voorlaatste in tweede klasse, heeft donderdag beslist om geen licentie aan te vragen voor tweede voor volgend seizoen. Beveren zakt dus vrijwillig naar derde klasse.

[ afbeelding ]
In 2004 speelde Beveren nog de Africa-Cup euh de bekerfinale.
Dat was een kwestie van tijd en nu is het een kwestie van tijd tot ze gaan fuseren met Waasland. Beveren heeft met de schijn even op weten te houden met Sinterklaas en het leger Zwarte Pieten, maar op zelfstandige basis was die club al langer niet meer in staat om de broek op te houden en ´n elftal te formeren om 1e of 2e klasse mee te kunnen spelen.
pi_81220267
FT Mons-Bergen 3 - 2 Eupen

FT Roeselare 2 - 1 Lommel
  zondag 9 mei 2010 @ 18:24:59 #75
67640 SaintOfKillers
pi_81220691
Dat zijn 4 ploegen die ik alle 4 niet echt in 1e hoeft te zien, maar als ik moet kiezen, dan toch het liefst KVSK United en zeker geen Bergen.

Dus eigenlijk 2 matige resultaten.
pi_81220746
Een van die ploegen gaat toch echt 1e klasse spelen. Van mij mag Roeselare zich handhaven. Geen geweldige ploeg, maar hebben in elk geval het seizoen af kunnen maken. Bergen hoef ik sowieso niet meer terug te zien.

Eupen zou ook wel leuk zijn.
pi_81221265
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wat ik dan ook nog niet snap, stel dat er nu met de nieuwe bondscoach een kans(je) was dat hij opnieuw in de nationale ploeg zou kunnen komen , dan heeft hij die ruiten toch gisteren allicht ook wel deftig ingesmeten ...
Klopt wat je zegt. Daarbij zijn er gewoon betere Belgische keepers in het buitenland. Bij Gladbach en Bari bijvoorbeeld.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 9 mei 2010 @ 20:29:05 #78
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_81225385
  zondag 9 mei 2010 @ 20:30:07 #79
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_81225438
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Bij Gladbach en Bari bijvoorbeeld.
Over Bailly heb ik mijn twijfels: erg spectaculair allemaal, maar heeft soms (lees: iets te veel) toch concentratiedipjes.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:43:19 #80
pi_81244446
quote:
Krijgt Stijnen stadionverbod?
Na zijn aanvaring met AA Gent-voorzitter in de catacomben van het Jules Ottenstadion, riskeert clubdoelman Stijn Stijnen een stadionverbod. De Gentse politie stelde alvast een proces-verbaal op.

Krijgt de zaak een staartje voor Stijnen? (foto belga)
Over wat er precies gebeurde in de spelerstunnel na AA Gent - Club Brugge lopen de meningen uiteen. Dit is alvast wat onze redactie uit goede bron bevestigd kreeg: Na de wedstrijd stond voorzitter Ivan De Witte in de spelerstunnel zijn Buffalo's op te wachten om hen te feliciteren met de tweede plaats. Toen Karel Geraerts voorbijkwam, gaf de voorzitter van de Profliga hem een schouderklopje, maar eveneens zei De Witte dat Geraerts moest opletten met wat hij allemaal in de kranten beweert.

Wellicht duidde De Witte erop dat Brugse uitspraken als 'Brugge is nummer twee, Gent wil het zijn' en 'Brugge staat tien keer hoger' de Gentse kleedkamer extra gemotiveerd hebben voor de cruciale wedstrijd. Toen Geraerts de opmerking hoorde maakte hij rechtsomkeer en ging neus aan neus staan met De Witte. Hij zou de voorzitter van Gent zelfs hebben vastgegrabbeld. Stewards grepen in en hielden de middenvelder weg van De Witte.

Stijn Stijnen zag vanop afstand wat er gebeurde en spurtte toen naar de spelerstunnel, waar hij De Witte bij de kraag nam. Ook hij moest met man en macht worden tegengehouden en schreeuwde 'vetzakske' naar de voorzitter van AA Gent. Een dag later legden De Witte en Stijnen het telefonisch bij, maar de Gentse politie stelde zaterdagavond wel een proces-verbaal op voor het aanzetten tot agressie van de Brugse goalie.

"Dit was een inbreuk op de voetbalwet", zegt de Gentse politiecommissaris Patrick Termont in Het Nieuwsblad. "Wat Stijnen deed, was buiten proportie en een aanzet tot agressie. Ivan De Witte wil geen klacht indienen, maar ik kan en wil dit niet zomaar naast me neerleggen. Spelers hebben een voorbeeldfunctie."

De voetbalcel van Binnenlandse Zaken zal nu beslissen of de ex-Rode Duivel een stadionverbod krijgt. Ook de Belgische Voetbalbond kan zijn gedrag nog verbaliseren, maar liet nog geen reactie optekenen over dit feit.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen , dat hij in dienst is bij een voetbalclub doet normaal gesproken niks ter zake, en vorig jaar kregen zowel de voorzitter als een bestuurslid (Kamagurka notabene) van KV Oostende in 2de klasse ook al een stadionverbod opgelegd en deed hun functie bij de club ook niks ter zake voor Binnenlandse Zaken ...
pi_81271179
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze gaan doen , dat hij in dienst is bij een voetbalclub doet normaal gesproken niks ter zake, en vorig jaar kregen zowel de voorzitter als een bestuurslid (Kamagurka notabene) van KV Oostende in 2de klasse ook al een stadionverbod opgelegd en deed hun functie bij de club ook niks ter zake voor Binnenlandse Zaken ...
Maar bij een speler is dat toch nog iets anders. In tegenstelling tot een bestuurslid kan die zijn job niet meer uitoefenen bij een stadionverbod, dus blijft het wellicht bij een boete.

Hoe dan ook een volstrekt onnodige en vooral trieste reactie van Stijnen. Al is het wel tekenend voor zijn mentaliteit. In tegenstelling tot andere spelers op het veld zal Stijnen wel heel de vakantie kapot zijn van die match. Stijnen heeft zeker zijn mindere kantjes, maar met tien spelers zoals hem op het veld verliest Club nooit met 6-2.

En het praat ab-so-luut de zielige reactie van Stijnen niet goed, maar een Pro League - voorzitter én nota bene bedrijfspsycholoog zou beter moeten weten dan een ontgoochelde en gefrustreerde tegenstander vlak na affluiten aan te spreken op zijn gedrag. Sowieso vind ik dat voorzitters en bestuursleden niets te zoeken hebben op of aan het veld voor, tijdens en na een wedstrijd. En dat is geen verwijt naar De Witte specifiek toe, want een Devroe of een Jonckheere doet dat net zo goed.
pi_81271294
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Stijnen heeft al gezegd dat de nieuwe bondscoach voor hem niets veranderde aan zijn beslissing. Advocaat is heus niet de reden waarom Stijnen opstapte, dat maken mensen er alleen maar van...
pi_81271425
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in de beslissende match van PO I staat AA Gent bij de (bijna) rust met 3 - 0 voor tegen Club Brugge ...
Als Gent wint mag Gent naar de CL voorronde , moet Club naar de Europa League voorronde en mag Club's stadsgenoot Cercle Brugge (als bekerfinallist tegen Gent) ook Europa in, en daar zelfs een ronde verder starten dan Club ...
Op voorwaarde dat Cercle de beker wint. Als Gent wint, moet Cercle twee (!) voorrondes eerder aan de bak.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:53:28 #84
67640 SaintOfKillers
pi_81272421
Wat ik eigenlijk nog storender vond aan Stijnen (en zijn mentaliteit) dan dat gedoe met De Witte was die aanslag op Coulibaly. Dat was bewust iemand snoeihard proberen na te trappen in zijn gezicht met 2 benen. Smeriger kan ik het eigenlijk niet bedenken.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:56:29 #85
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_81272645
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat ik eigenlijk nog storender vond aan Stijnen (en zijn mentaliteit) dan dat gedoe met De Witte was die aanslag op Coulibaly. Dat was bewust iemand snoeihard proberen na te trappen in zijn gezicht met 2 benen. Smeriger kan ik het eigenlijk niet bedenken.
Het is bizar dat er nog geen compilatiefilmpje bestaat op youtube over Stijnen zijn kung fu-moves.
pi_81273029
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef Heero87 het volgende:

En het praat ab-so-luut de zielige reactie van Stijnen niet goed, maar een Pro League - voorzitter én nota bene bedrijfspsycholoog zou beter moeten weten dan een ontgoochelde en gefrustreerde tegenstander vlak na affluiten aan te spreken op zijn gedrag. Sowieso vind ik dat voorzitters en bestuursleden niets te zoeken hebben op of aan het veld voor, tijdens en na een wedstrijd. En dat is geen verwijt naar De Witte specifiek toe, want een Devroe of een Jonckheere doet dat net zo goed.
Is het zo erg gesteld dat je meneer Geraerts niet eens meer aan mag spreken op zijn gedrag? Voor de wedstrijd is het niet goed want dan moet meneer zich concentreren, tijdens de wedstrijd mag meneer niet worden afgeleid en na de wedstrijd is meneer gefrustreerd.
pi_81280183
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is het zo erg gesteld dat je meneer Geraerts niet eens meer aan mag spreken op zijn gedrag? Voor de wedstrijd is het niet goed want dan moet meneer zich concentreren, tijdens de wedstrijd mag meneer niet worden afgeleid en na de wedstrijd is meneer gefrustreerd.
Je mag hem er perfect op aanspreken, zeker na zo'n prestatie. Voor of na, maar niet drie seconden na affluiten. Dat werkt als een rode lap op een stier, zeker als bedrijfspsycholoog zou je dat moeten weten.
Bovendien heeft De Witte dat helemaal niet zo vriendelijk gezegd als hij laat blijken, als ik bepaalde pers mag geloven.
Pas op, het praat de reactie niet goed hè, maar dat neemt niet weg dat De Witte ook een deel( tje) van de verantwoordelijkheid draagt.
pi_81280629
Tegen een oude man die geboren is in de jaren 40 kan die flikker van een stijnen het wel halen , dat ie het maar is probeert tegen iemand die wat jonger is , dan wordt z'n schedel eindelijk is ingebeukt ! Ik volg het Belgische voetbal nu niet zo , maar als er één ploeg is waar ik een hekel aan heb zijn het die boeren van brugge wel ! Anti-voetbal met altijd die bal maar wat wegstampen of lange ballen naar voor liggen gooien met meestal vanvoor zo'n lange slungel die ze er wel met wat geluk inkopt of intikt Mooi voetbal hoor , is een schande voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg elk seizoen opnieuw een potentiële titelwinnaar is. En dan die supporters , een hoop boeren die beter die aardappel uit hun mond halen , want ik versta geen reet van dat gemompel van hen.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81280682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:32 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Tegen een oude man die geboren is in de jaren 40 kan die flikker van een stijnen het wel halen , dat ie het maar is probeert tegen iemand die wat jonger is , dan wordt z'n schedel eindelijk is ingebeukt ! Ik volg het Belgische voetbal nu niet zo , maar als er één ploeg is waar ik een hekel aan heb zijn het die boeren van brugge wel ! Anti-voetbal met altijd die bal maar wat wegstampen of lange ballen naar voor liggen gooien met meestal vanvoor zo'n lange slungel die ze er wel met wat geluk inkopt of intikt Mooi voetbal hoor , is een schande voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg elk seizoen opnieuw een potentiële titelwinnaar is. En dan die supporters , een hoop boeren die beter die aardappel uit hun mond halen , want ik versta geen reet van dat gemompel van hen.
Duidelijk Club Brugge niet zien spelen dit seizoen. .
pi_81280767
Interesseert me niet , jullie clubicoon is een boer zoals gert verheyen , de grootste tyfusvogel die het belgische voetbal heeft gekend....
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81280799
Sorry maar ik moet gewoon kotsen van dat ploegje , nog nooit een ploeg zo hard gehaat , zelfs niet liverpool of ajax heb ik zo hard gehaat!
pi_81280822
.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:51:13 #93
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_81281108
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:38 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Sorry maar ik moet gewoon kotsen van dat ploegje , nog nooit een ploeg zo hard gehaat , zelfs niet liverpool of ajax heb ik zo hard gehaat!
Kijk man, Club hoort mijn vijand te zijn als Cerclesupporter, maar jij lijkt me gewoon iemand die met zijn frustraties niet omkan.
pi_81281179
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:51 schreef Masanga het volgende:

[..]

Kijk man, Club hoort mijn vijand te zijn als Cerclesupporter, maar jij lijkt me gewoon iemand die met zijn frustraties niet omkan.

Succes zaterdag. .
pi_81281682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:51 schreef Masanga het volgende:

[..]

Het is gewoon dat ik west-vlaanderen een kutprovincie vind met een kutmentaliteit. En vooral dat dialect is om van te kotsen. Enkel de kustlijn is nog ok , maar dan enkel in de zomer.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:23:44 #96
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_81284296
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Het is gewoon dat ik west-vlaanderen een kutprovincie vind met een kutmentaliteit. En vooral dat dialect is om van te kotsen. Enkel de kustlijn is nog ok , maar dan enkel in de zomer.
quod erat demonstrandum
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:21:53 #97
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_81301609
Los daarvan kan Stijnen me ook wel eens een glimlach op het gezicht doen verschijnen:

HUMO Heb je nog geen enkele keer spijt gehad van je beslissing om te stoppen bij de Rode Duivels?

Stijnen «Integendeel, ik ben blij dat ik ze genomen heb. En iedereen die me erover aanspreekt, geeft me gelijk. Zeker de klup-supporters. Die hebben nooit graag gezien dat ik Olivier Deschacht omhels.»
pi_81379931
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Je mag hem er perfect op aanspreken, zeker na zo'n prestatie. Voor of na, maar niet drie seconden na affluiten. Dat werkt als een rode lap op een stier, zeker als bedrijfspsycholoog zou je dat moeten weten.
Bovendien heeft De Witte dat helemaal niet zo vriendelijk gezegd als hij laat blijken, als ik bepaalde pers mag geloven.
Pas op, het praat de reactie niet goed hè, maar dat neemt niet weg dat De Witte ook een deel( tje) van de verantwoordelijkheid draagt.
Ik vind het niet normaal dat iemand wordt aangevlogen als die iemand wijst op uitspraken in de pers, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Wellicht is dat soort gedrag in West Vlaanderen wel normaal?
pi_81382023
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het niet normaal dat iemand wordt aangevlogen als die iemand wijst op uitspraken in de pers, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Wellicht is dat soort gedrag in West Vlaanderen wel normaal?
Ik zeg ook helemaal niet dat ik het normaal vind, wel integendeel. Wat Stijnen deed was absurd, buiten elke proportie en verdient een sanctie. Maar dat neemt niet weg dat De Witte ook een verantwoordelijkheid draagt in het hele verhaal, en dat hij daar nu terecht toch ook voor op de vingers wordt getikt.
pi_81382977
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:29 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat ik het normaal vind, wel integendeel. Wat Stijnen deed was absurd, buiten elke proportie en verdient een sanctie. Maar dat neemt niet weg dat De Witte ook een verantwoordelijkheid draagt in het hele verhaal, en dat hij daar nu terecht toch ook voor op de vingers wordt getikt.
De Witte sprak iemand aan op zijn gedrag. Dat Geraerts daar niet mee om kan gaan is een tweede, maar wel iets dat voor rekening is van Geraerts.

Van Stijnen wisten we al dat er in zijn bovenkamer wat steken los zit en dat heeft hij nu nog maar weer eens bewezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')