Wat zou je graag terug willen hebben voor Peachy Keen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn ruillakjes staan hier in het topic en CG re-fresh mint en peachy keen zijn ook beschikbaar.
Geeft niksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Het topic was kwijt.
Kieskleurig, ik denk dat k niets leuks zie![]()
Heb op dit moment niet echt iets wat ik persé wil. Ik ben zelf niet van fel groen of blauw en dat soort felle kleurtjes, verder vind ik heel veel eigenlijk wel mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat zou je graag terug willen hebben voor Peachy Keen?
Ik heb intresse in MAAH en beide CG,m'n swap lakjes staan hier ook in het TopicOp de BarryM lemon heb ik ze allemaal nog,ook kan ik ruilen met alle nieuwe lakjes van Catrice en verschillende flakkies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP met:
Opi - Mad as a hatter
Opi - La Paz-itively Hot - Matte
CG - Dorothy Who?
CG - Nova
P2 - elegant.
beide opi's 2x gebruikt, de rest ongebruikt.
tis avond dus geen spectaculaire foto's
[ afbeelding ]
swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wishlist en heeft dus voorrang:
Orly - Snowcone
Orly - Glamrock
Color club - poptastic collectie (warhol heb ik al)
Color club - Gossip Column & Take Me To Your Chateau
CHG - Flyin' High & Four Leaf Clover
en flakkies zijn hier erg welkom![]()
mijn wishlist is wel wat groter maar dit schiet me ff binnen, nieuwe kleuren van catrice zijn eventueel ook welkom.
laat maar zien wat je hebt
Je hebt PMquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP met:
Opi - Mad as a hatter
Opi - La Paz-itively Hot - Matte
CG - Dorothy Who?
CG - Nova
P2 - elegant.
beide opi's 2x gebruikt, de rest ongebruikt.
tis avond dus geen spectaculaire foto's
[ afbeelding ]
swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wishlist en heeft dus voorrang:
Orly - Snowcone
Orly - Glamrock
Color club - poptastic collectie (warhol heb ik al)
Color club - Gossip Column & Take Me To Your Chateau
CHG - Flyin' High & Four Leaf Clover
en flakkies zijn hier erg welkom![]()
mijn wishlist is wel wat groter maar dit schiet me ff binnen, nieuwe kleuren van catrice zijn eventueel ook welkom.
laat maar zien wat je hebt
Ik heb een gele catrice terug?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Chicolate het volgende:
In de aanbieding: Catrice 240 Sold Out Fore Ever. Vond de naam geniaal, maar eigenlijk is het echt mijn kleur niet. Ongebruikt dus.
Kleurtje hier te zien: http://beautylikes.web-lo(...)catrice-ultimat.html
Ik zoek zelf nog neon groen of neon geel, maar wil hem ook wel verkopen.
Ik zoek het eigenlijk nog fellerquote:
Zal je morgen ff ruilen met wat ik in de aanbieding heb!quote:
PM-men?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zal je morgen ff ruilen met wat ik in de aanbieding heb!
Hmm die heb ik (gelukkig) niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zoek het eigenlijk nog feller. Het 'pijn aan je ogen' fluorescerend soort geel. Markeerstiftgeel zegmaar
.
Ik (helaas) ook nog niet. Het zou wel leuk kleuren bij mn kleren (veel zwart + fel shirt).quote:
ik vind MAAH niet leukquote:Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Kleintje, wat doe je nou weg? Gaat 't wel goed? Je bent toch in luv met glitterz
Jammer dat ik al een backupbottle van MaaH onderweg heb, anders had ik 'm graag van je overgenomenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind MAAH niet leukik heb van amour rain glitter en die is veeeeeel toffer
![]()
Dorothy who vind ik gewoon een dikke fail...en nova gebruik ik niet
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind MAAH niet leukik heb van amour rain glitter en die is veeeeeel toffer
![]()
Dorothy who vind ik gewoon een dikke fail...en nova gebruik ik niet
Op Scrangie staat er een swatch vanquote:Op maandag 29 maart 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
ik wil wel graag dorothy who, maar heb niets voor je om te ruilen ben ik bang![]()
en van wie was ook al weer rainbow van gosh, die lijkt me ook wel wat
Ik heb nog staan rebel van P2 en cherish van China glaze en evt awaken van china glaze.
ben ook wel benieuwd naar een swatch van rain glitter van Amour. Staat namelijk op de twijfellijst
Wil je me nog een pm sturen of je geinteresseerd bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
iddDames, ehm. Ligt er echt aan wat je te bieden hebt hoor
oke, thnx,quote:Op maandag 29 maart 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op Scrangie staat er een swatch van
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
oke, thnx,amour rain glitter staat nu op de officiele wishlist, ipv de twijfellijst
hij kost maar 2 dollar bij td, dus valt wel mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nog steeds op twijfel
Haha, dat is ook wel weer zo. Misschien dan toch bij een volgende bestelling (oh nee, heb mezelf een stop op gelegd....)quote:Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hij kost maar 2 dollar bij td, dus valt wel mee.
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef miss--moana het volgende:
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)
[ afbeelding ]
weet je het alquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef liiszle het volgende:
Emerald sparklehijs zo mooi.
even bedenken of ik mijn Lets doe it in 3d er tegen wil ruilen...
Nee er zit niet echt iets tussen wat ik leuk vind, srryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)
Ik heb hier wel interesse in
Kijk maar even bij mijn ruil-posts of er iets voor je tussen zit?
Herome-Johannesburg had ik, maar die is weg inmiddels!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Zijn deze er nog?
Herome-Johannesburg
OPI DS
Die zou ik graag willen ruilen/overnemen.
ik denk dat ik het wel wil jaquote:
DIe wil ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef liiszle het volgende:
CG FYI
http://www.stephscloset.com/blog/images/photos/large-3708.jpg
eventueel wel ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:58 schreef Linus. het volgende:
[..]
DIe wil ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
Heb je misschien interesse in suedes? Zo niet, dan kijk ik wel even naar andere kleurtjes die ik nog heb.
Deze 2 zijn mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef liiszle het volgende:
ik heb ook nog te ruil :
en Essie Eternal optimist
http://2.bp.blogspot.com/(...)/eternaloptimist.jpg
CG Prize winning mare
http://1.bp.blogspot.com/(...)rizewinningmare2.jpg
prize winning mare isquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze 2 zijn mooiVooral de CG
![]()
Zit er iets bij mijn lakjes dat je leuk vindt?
Op pagina 1 staan er ook nog een paar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
prize winning mare is!
eh, heb je alleen nog de lakjes van de vorige pagina?
Mocht je FYI niet kunnen ruilen met dames, dan wil ik hem eventueel wel overnemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef liiszle het volgende:
ik heb ook nog te ruil :
Color club Electronica, iets paarser dan op de swatch met paars/rode micro glitter
http://polishaddict.com/w(...)club-electronica.jpg
GOSH sparkle
vanmiddag gekocht, niet mijn kleur
http://img9.imageshack.us/img9/2066/swatchsparkle.png
en Essie Eternal optimist
http://2.bp.blogspot.com/(...)/eternaloptimist.jpg
en verder natuurlijk nog de lakjes
CG Frostbite
http://3.bp.blogspot.com/(...)1600-h/frostbite.jpg
CG FYI
http://www.stephscloset.com/blog/images/photos/large-3708.jpg
CG Prize winning mare
http://1.bp.blogspot.com/(...)rizewinningmare2.jpg
CG secret peri winkle
http://1.bp.blogspot.com/(...)s1600-h/IMG_0020.JPG
Ik heb suzi skies in the pyrenees suede en We'll always have paris suede..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
eventueel wel ja!
welke suedes heb je ?
Ja ja ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik heb suzi skies in the pyrenees suede en We'll always have paris suede..
Weet niet of je 1 van die 2 leuk vindt?
vooralsnog niet.. maar ik zal strakjes even goed kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Op pagina 1 staan er ook nog een paar.
Wil je voor die mini essie mint candy apple ook iets terug van je wishlist?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Alles zgan!
[ afbeelding ]
Essie mini Lollipop - Essie mini Mint Candy Apple - Essie mini Rockstar - Essie mini Angora Cardi (nieuw/ongebruikt) - Essie FS Chiq Boutique - Orly mini Hook Up - Orly mini Orange Sorbet - Orly mini Blue Collar - Orly mini Lola.
Qua ruilmateriaal: ik hou van glitters en holo'sHier staat mijn wishlist: http://deltacephei.nl/webmiss/wishlist/ (even scrollen naar beneden voor lakjes)
Lollipop is cutequote:Op woensdag 31 maart 2010 @ 13:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Alles zgan!
[afbeelding]
Essie mini Lollipop - Essie mini Mint Candy Apple - Essie mini Rockstar - Essie mini Angora Cardi (nieuw/ongebruikt) - Essie FS Chiq Boutique - Orly mini Hook Up - Orly mini Orange Sorbet - Orly mini Blue Collar - Orly mini Lola.
Qua ruilmateriaal: ik hou van glitters en holo'sHier staat mijn wishlist: http://deltacephei.nl/webmiss/wishlist/ (even scrollen naar beneden voor lakjes)
Hoeft niet perse hoor! Als je een ander lakje in de aanbieding hebt, een mini ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je voor die mini essie mint candy apple ook iets terug van je wishlist?
mwah heel anders is een groot woord ze zijn allebei glitterigquote:Op zondag 28 maart 2010 23:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is amour rain glitter heeeeel erg anders dan?? Daar zit ik namelijk al een hele tijd over te twijfelen...
Ja, graag!! Dank je welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mwah heel anders is een groot woord ze zijn allebei glitterig, maar ik vind hem absoluut mooier, ik zal van de week ff foto posten
reageer je dan ook nog even op mij?quote:
Ja en reageer jij ook even op die van mij?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
reageer je dan ook nog even op mij?
heb niks van jou?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en reageer jij ook even op die van mij?
Ik heb je al een aantal keer gepmt over iets wat jij graag wou hebben en heb het nog steeds apart gehouden voor je en je reageert steeds niet maar zie je wel overal postenquote:
Wil je de lakjes niet meer?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en reageer jij ook even op die van mij?
dan had je beter nog n x kunnen pmen, want die heb ik nooit gehad... maar pm nu maar want dat is hier nogal offtopic.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb je al een aantal keer gepmt over iets wat jij graag wou hebben en heb het nog steeds apart gehouden voor je en je reageert steeds niet maar zie je wel overal posten
Oh sorry!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wil je de lakjes niet meer?Ik heb andere gegadigden die willen ruilen namelijk.
is goedquote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh sorry!ik dacht dat ik al gereageerd had, je kan ze ruilen met iemand anders
Ik hou niet van bruine lakjesquote:Op donderdag 1 april 2010 11:37 schreef P.F het volgende:
Oooh ik vind mint candy apple leuk! Die is dus nog n iet weg? En angora cardi is die paarse? En fs chiq boutique!! En orli mini lola
ik vind alles mooi
!!!!
Ik heb alleen mini opi holiday glow of shim merry chique.. een bruine met glitters iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik ervoor terug wil:
Ik sta open voor alles, zolang het maar geen neons of oranje/koraal tinten zijn. De meeste OPI's zijn discontinued dus ik zou het wel fijn vinden als er een tof lakje voor terugkomt.![]()
Alles wat 3free is!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef liiszle het volgende:
Lilac Dream, Beth's Blue
die zijn mooi![]()
wat voorn lakjes kun je wel hebben?
tevens wel erg vervelend
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Nune het volgende:
Ik bied deze ten ruil/overname aan:
[ afbeelding ]
OPI's: Maliblue, Legs Celebrate, My Big Break, OPI Red, Espresso Your Style!, Sea Ya Later, Sailor!
[ afbeelding ]
Magnifico Mexico, Mmm... Vould You Like a Lick-tenstein?, Fireflies
[ afbeelding ]
Models Own: Mixed Up, Emerald City, Lilac Dream, Beth's Blue, Feeling Blue, Proper Copper, Disco Mix
[ afbeelding ]
Red Red Wine, Purple Grey, Lemon Meringue, Magenta Divine, Slate Green, Tickled Pink
De reden dat ik deze weg doe is omdat ik schijnbaar behoorlijk allergisch ben voor nagellakken die niet 3free zijn. Dit is geen 1 april grap, was het maar zo.![]()
Foto in een spoiler als bewijs:Staat er op het potje gewoon of ze 3free zijn?? Of zijn bepaalde merken altijd 3free?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik ervoor terug wil:
Ik sta open voor alles, zolang het maar geen neons of oranje/koraal tinten zijn. De meeste OPI's zijn discontinued dus ik zou het wel fijn vinden als er een tof lakje voor terugkomt.
Sommige zijn altijd 3free, van die OPI's weet ik het niet zo, sommige wel, sommige niet maar ik krijg er bulten van dus dan smeer ik ze liever niet op. Staat vaak op de site of ze 3free zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Staat er op het potje gewoon of ze 3free zijn?? Of zijn bepaalde merken altijd 3free?
Waar zitten die bultjes bij jou? Ik heb namelijk sinds een paar maanden bultjes op mijn bovenarmen en ik weet niet waar die vandaan komen!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef Nune het volgende:
[..]
Sommige zijn altijd 3free, van die OPI's weet ik het niet zo, sommige wel, sommige niet maar ik krijg er bulten van dus dan smeer ik ze liever niet op. Staat vaak op de site of ze 3free zijn.
Recentere collecties van OPI, Orly en ChG zijn B3F, Nubar ook en verder weet ik het zo niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Staat er op het potje gewoon of ze 3free zijn?? Of zijn bepaalde merken altijd 3free?
Jammer dat het 1 april is vandaag en ik niet weet of ik allergisch ben voor niet 3free lakjesquote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel interesse in Disco Mix en Legs Celebrate!
Ik heb dit in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Er staat hypo allergenic op dus dat moet goed gaan
Die zag ik van métersver aankomenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Jammer dat het 1 april is vandaag en ik niet weet of ik allergisch ben voor niet 3free lakjesanders had ik ze zeker geruild!
Sorry meisjes maar dit was een grapje, hoewel de bulten wel echt en onverklaarbaar zijn!
Volgens mij wilde Mss heel graag fairy dust!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:24 schreef kieskleurig het volgende:
Geen foto, wel serieusik heb nu ook 1 fairy dust en 1 golden enchantment van CG om te ruilen.
Psscht. Wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag 2 Sold out for ever gekocht, ik dacht hij is zo popi en veel ladies die 'm wel willen hebben 'm nog niet kunnen vinden... dussssss bij deze bied ik er 1 ter swap aan
quote:
Ehmmmmm... Weet ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Nou, kweenie of je zoiets ter swap hebt, maar ik zou heel graag iets van een duochrome willen hebben, dat heb ik namelijk nog niet![]()
En anders... uhh wat heb jij sowieso al in de aanbieding wat je zou willen swappen?
ik vind alle kleuren eigenlijk heel tofquote:Op donderdag 1 april 2010 20:16 schreef Nune het volgende:
Ehmmmmm... Weet ik niet.Ik zou daarvoor mijn Helmer moeten uitpluizen, duochromes ga ik niet wegdoen want die vind ik zelf
geen favoriete kleurtjes?
Hmm nouja dan pas ik, geen knal en de CG's die ik bezit wil ik niet wegdoen.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik vind alle kleuren eigenlijk heel tof![]()
Wat ik nog wel zou willen is een knalgroene ofzo.
welke oa op mijn wishlist staan zijn CG-tjes Tree Hugger, Cloud nine en Preppy pink.
Ok, maar sta open voor bijna alles hoor, dus als je nog iets vindt wat je zou willen ruilen hoor ik het welquote:Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef Nune het volgende:
Hmm nouja dan pas ik, geen knal en de CG's die ik bezit wil ik niet wegdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |