Wat zou je graag terug willen hebben voor Peachy Keen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn ruillakjes staan hier in het topic en CG re-fresh mint en peachy keen zijn ook beschikbaar.
Geeft niksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Het topic was kwijt.
Kieskleurig, ik denk dat k niets leuks zie![]()
Heb op dit moment niet echt iets wat ik persé wil. Ik ben zelf niet van fel groen of blauw en dat soort felle kleurtjes, verder vind ik heel veel eigenlijk wel mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat zou je graag terug willen hebben voor Peachy Keen?
Ik heb intresse in MAAH en beide CG,m'n swap lakjes staan hier ook in het TopicOp de BarryM lemon heb ik ze allemaal nog,ook kan ik ruilen met alle nieuwe lakjes van Catrice en verschillende flakkies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP met:
Opi - Mad as a hatter
Opi - La Paz-itively Hot - Matte
CG - Dorothy Who?
CG - Nova
P2 - elegant.
beide opi's 2x gebruikt, de rest ongebruikt.
tis avond dus geen spectaculaire foto's
[ afbeelding ]
swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wishlist en heeft dus voorrang:
Orly - Snowcone
Orly - Glamrock
Color club - poptastic collectie (warhol heb ik al)
Color club - Gossip Column & Take Me To Your Chateau
CHG - Flyin' High & Four Leaf Clover
en flakkies zijn hier erg welkom![]()
mijn wishlist is wel wat groter maar dit schiet me ff binnen, nieuwe kleuren van catrice zijn eventueel ook welkom.
laat maar zien wat je hebt
Je hebt PMquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP met:
Opi - Mad as a hatter
Opi - La Paz-itively Hot - Matte
CG - Dorothy Who?
CG - Nova
P2 - elegant.
beide opi's 2x gebruikt, de rest ongebruikt.
tis avond dus geen spectaculaire foto's
[ afbeelding ]
swatches:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wishlist en heeft dus voorrang:
Orly - Snowcone
Orly - Glamrock
Color club - poptastic collectie (warhol heb ik al)
Color club - Gossip Column & Take Me To Your Chateau
CHG - Flyin' High & Four Leaf Clover
en flakkies zijn hier erg welkom![]()
mijn wishlist is wel wat groter maar dit schiet me ff binnen, nieuwe kleuren van catrice zijn eventueel ook welkom.
laat maar zien wat je hebt
Ik heb een gele catrice terug?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:02 schreef Chicolate het volgende:
In de aanbieding: Catrice 240 Sold Out Fore Ever. Vond de naam geniaal, maar eigenlijk is het echt mijn kleur niet. Ongebruikt dus.
Kleurtje hier te zien: http://beautylikes.web-lo(...)catrice-ultimat.html
Ik zoek zelf nog neon groen of neon geel, maar wil hem ook wel verkopen.
Ik zoek het eigenlijk nog fellerquote:
Zal je morgen ff ruilen met wat ik in de aanbieding heb!quote:
PM-men?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zal je morgen ff ruilen met wat ik in de aanbieding heb!
Hmm die heb ik (gelukkig) niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zoek het eigenlijk nog feller. Het 'pijn aan je ogen' fluorescerend soort geel. Markeerstiftgeel zegmaar
.
Ik (helaas) ook nog niet. Het zou wel leuk kleuren bij mn kleren (veel zwart + fel shirt).quote:
ik vind MAAH niet leukquote:Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Kleintje, wat doe je nou weg? Gaat 't wel goed? Je bent toch in luv met glitterz
Jammer dat ik al een backupbottle van MaaH onderweg heb, anders had ik 'm graag van je overgenomenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind MAAH niet leukik heb van amour rain glitter en die is veeeeeel toffer
![]()
Dorothy who vind ik gewoon een dikke fail...en nova gebruik ik niet
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind MAAH niet leukik heb van amour rain glitter en die is veeeeeel toffer
![]()
Dorothy who vind ik gewoon een dikke fail...en nova gebruik ik niet
Op Scrangie staat er een swatch vanquote:Op maandag 29 maart 2010 10:05 schreef buzzwheedle het volgende:
ik wil wel graag dorothy who, maar heb niets voor je om te ruilen ben ik bang![]()
en van wie was ook al weer rainbow van gosh, die lijkt me ook wel wat
Ik heb nog staan rebel van P2 en cherish van China glaze en evt awaken van china glaze.
ben ook wel benieuwd naar een swatch van rain glitter van Amour. Staat namelijk op de twijfellijst
Wil je me nog een pm sturen of je geinteresseerd bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
iddDames, ehm. Ligt er echt aan wat je te bieden hebt hoor
oke, thnx,quote:Op maandag 29 maart 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op Scrangie staat er een swatch van
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
oke, thnx,amour rain glitter staat nu op de officiele wishlist, ipv de twijfellijst
hij kost maar 2 dollar bij td, dus valt wel mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nog steeds op twijfel
Haha, dat is ook wel weer zo. Misschien dan toch bij een volgende bestelling (oh nee, heb mezelf een stop op gelegd....)quote:Op maandag 29 maart 2010 19:44 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hij kost maar 2 dollar bij td, dus valt wel mee.
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef miss--moana het volgende:
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)
[ afbeelding ]
weet je het alquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef liiszle het volgende:
Emerald sparklehijs zo mooi.
even bedenken of ik mijn Lets doe it in 3d er tegen wil ruilen...
Nee er zit niet echt iets tussen wat ik leuk vind, srryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
* CG Emerald Sparkle ( 1 vinger gelakt)
Ik heb hier wel interesse in
Kijk maar even bij mijn ruil-posts of er iets voor je tussen zit?
Herome-Johannesburg had ik, maar die is weg inmiddels!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Tamashii het volgende:
Zijn deze er nog?
Herome-Johannesburg
OPI DS
Die zou ik graag willen ruilen/overnemen.
ik denk dat ik het wel wil jaquote:
DIe wil ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef liiszle het volgende:
CG FYI
http://www.stephscloset.com/blog/images/photos/large-3708.jpg
eventueel wel ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:58 schreef Linus. het volgende:
[..]
DIe wil ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
Heb je misschien interesse in suedes? Zo niet, dan kijk ik wel even naar andere kleurtjes die ik nog heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |