En ik voeg aan dat rijtje Intelligentie-kudo's toe: ICT, Scheikunde, en Werktuigbouwkunde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Intelligentie kudos: Sterrenkunde, natuurkunde, wiskunde, L&R
Schoonouder kudos: Rechten, medicijnen, tandheelkunde Vliegschool van de KLM.
Kroeg kudo's. Mariniers, luchtmacht, brandweer, schrijver (van reisboeken)
Let op:vooral beroepen op de schoonouder kudo lijst betalen aardig wat euro's
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En ik voeg aan dat rijtje Intelligentie-kudo's toe: ICT
Als jouw referentiekader niet verder gaat dan MBO ICT niveau 3 dan is datquote:
dat zou ik dan ook geen ICT meer noemen, eerder wetenschap.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Als jouw referentiekader niet verder gaat dan MBO ICT niveau 3 dan is dat![]()
Probeer maar eens stukje compilerbouw en lambda calculus op WO-niveau; ga je vast heel leuk vinden
Als je dan toch zo doet noem dan gelijk alle exacte studies opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En ik voeg aan dat rijtje Intelligentie-kudo's toe: ICT, Scheikunde, en Werktuigbouwkunde.
Mwoah, de meeste kan je onder 1 v/d "grote" 4 scharen dus lijkt me vrij zinloosquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:05 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Als je dan toch zo doet noem dan gelijk alle exacte studies op
Dan kun je net zo goed alleen wiskunde noemen, daar kan je alles onder scharen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:31 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Mwoah, de meeste kan je onder 1 v/d "grote" 4 scharen dus lijkt me vrij zinloos
Ghehequote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Oksel het volgende:
Technische Bedrijfskunde natuurlijk!
Ik vind 't vooral tof dat je je eigen studie niet als compleet awesome en moeilijk wegzet, terwijl heel veel anderen hier dat wel doen. +1 daarvoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef Game_Error het volgende:
Waarom heeft Econometriezoveel status, ik ben daar ondertussen derde jaars, ga mn Bachelor cum laude halen en heb nou niet echt het idee dat ik tot het gaatje ben gegaan de afgelopen drie jaar. Ik heb veel meer ontzag voor lucht en ruimtevaart techniek of (technische) natuur/wiskunde
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef Emma123321 het volgende:
Informatica aan TU Delft studeren schijnt juist één van de moeilijkste te zijn, hoor...
Ik ook niet, ik dacht altijd dat L&R techniek het moeilijkste was? Maar het zal allemaal wel op de zelfde wiskunde basis rusten, bij econometrie gebruiken we de zelfde boeken als bij civiel, natuurkunde en L&R. Ik neem eigenlijk aan dat informatica de zelfde basis gebruikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
dat vind ik ook behoorlijk tof. Zeker een studie waarbij het een combi is van oude talen, kunstgeschiedenis, geschiedenis en de nodige praktisch methoden zoals in de archeologie. Linguïstische studie vind ik ook wel wat hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral tof dat je je eigen studie niet als compleet awesome en moeilijk wegzet, terwijl heel veel anderen hier dat wel doen. +1 daarvoor.
Zelf overigens Archeoloog/Assyrioloog. Assyriologie was ook een piece of cake. Archeologie iets lastiger, maar ook goed te doen.Ook niet echt studies waar ontzag voor is, maar de meeste mensen vinden 't vooral tof. M'n vriendin (eerder gepost in dit topic) heeft spijt dat zij geen archeologie is gaan doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polen_%28volk%29quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:21 schreef cikolata het volgende:
[..]
Zonder bouwkunde geen gebouwen om in te besturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |