Dat is eigenlijk gewoon lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Man, over ranzige dingen gesproken.
Toen ik met m'n beste vriendin op vakantie ging naar Rome,
kwam ze de kamer in, liep naar het bed, ging op een kussen zitten en liet een ranzige, natte scheet.
Vervolgens kondigde ze doodleuk aan 'dat dit mijn kussen was'.
omg !quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
kwam ze de kamer in, liep naar het bed, ging op een kussen zitten en liet een ranzige, natte scheet.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Doe ik volgende keer wel danquote:
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zagquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef Poostema het volgende:
Mental image!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zag![]()
Helaas niet zelf gezien, maar die gast die jarig was liep dus de slaapkamer op terwijl hij dat aan het doen was, en ik had het echt niet meer toen hij vertelde wat hij gezien had
Jij hebt goede ideeën.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of print waarschuwingsboodschappen zoals die op pakjes sigaretten staan uit op stickervellen en plak ze op de verpakkingen van zijn vette voedsel: "Pas op: veroorzaakt flatulentie en diarree, beide zeer hoorbaar en storend.".![]()
epic winquote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik ooit toen ik een jaar of 12 was een verjaardagsfeestje van een vriend van me had, waar je ook mocht overnachten. 1 zo'n gast pakte het kussen van iemand die hij niet mocht en begon het door zijn bilspleet heen en weer te raggen toen hij dacht dat niemand hem zag![]()
Helaas niet zelf gezien, maar die gast die jarig was liep dus de slaapkamer op terwijl hij dat aan het doen was, en ik had het echt niet meer toen hij vertelde wat hij gezien had
Dat is denk ik een verkapte klacht...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom slaap je niet samen met dat meisje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |