abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80118782
Weer eens een makelaar die is doorgeschoten met zijn groothoeklens. Zeker in combinatie met het verticale behangmotief.

link
pi_80119010
Hahahaha zó! Heb het idee dat als ik te lang naar die foto kijk, ik er vanzelf in val...
pi_80119151
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Waarom staat hout tegenwoordig eigenlijk voor wansmaak? Omdat het niet meer in en modern is? Wat een onzin. Ik vind het fijn dat mensen hun huis zo maken zoals ze het zelf prettig vinden en niet alleen maar met IKEA en Jan de Bouvrie inrichten omdat iedereen dat heeft.

Maar goed, als je het niet mooi vindt dan is het er uit slopen wel een heel gedoe
Hout niet an sich. Op je muren op die manier...

En verbreed je wereld.. er is meer dan ikea en jdb!
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:33:59 #279
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_80119409
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef yoppybt het volgende:
Weer eens een makelaar die is doorgeschoten met zijn groothoeklens. Zeker in combinatie met het verticale behangmotief.
[ afbeelding ]
link
Nee, die kamer is echt zo scheef
Check de buitenkant ook:

Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_80119494
Hahaha wat een weird huis!
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:18:59 #281
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_80120983
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef maok het volgende:
Ior gaat op jacht naar Tijgers (arme teigetje), hij krijgt het iig niet koud met sjaal en muts (waarom zetten zoveel mensen een knuffel op het bed )

[ link | afbeelding ]

Iiiieeee :

[ link | afbeelding ]

Grappige combi, van die zonnestoelen met sneeuw (meeste mensen halen ze naar binnen in de winter)

[ link | afbeelding ]

Meetfoutje van de gemeente?

[ link | afbeelding ]

Verder in hetzelfde huis een moter in de woonkamer:

[ afbeelding ]

En de visjes kunnen niet nat worden als het regend:

[ afbeelding ]
Die motor, man das een klassieker!!

Als ik de hut zou kopen wil ik die er wel bij hebben
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_80124502
quote:
Waarom staat hout tegenwoordig eigenlijk voor wansmaak? Omdat het niet meer in en modern is? Wat een onzin. Ik vind het fijn dat mensen hun huis zo maken zoals ze het zelf prettig vinden en niet alleen maar met IKEA en Jan de Bouvrie inrichten omdat iedereen dat heeft.

Maar goed, als je het niet mooi vindt dan is het er uit slopen wel een heel gedoe
Ik vind hout best mooi in een interieur, maar wél met mate, en/of in harmonie met de omgeving. In een Oostenrijks chalet kan ik het velen om aan alle muren en plafonds hout te zien. In een (al dan niet modern) rijtjeshuis vind ik dat volkomen uit de toon vallen, en inderdaad getuigen van wansmaak.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:04:42 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80133615
quote:

hout zelf vind ik niet getuige van wansmaak hoor. Sowieso vind ik het interieur niet echt euh wanstaltig of hoe zeg je dat. Het past wel allemaal bij elkaar maar het is gewoon mijn smaak niet.
Maar ik vond dat huis zo bizar omdat het echt leek of die mensen er aan de binnenkant een blokhut van hadden gemaakt

Die groothoeklens!! omg... als mijn huis met zulke foto's te koop zou staan op funda zou ik geloof ik zelf foto's maken en de makelaar aan zn mouw trekken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:32:03 #284
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_80134644
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Die motor, man das een klassieker!!

Als ik de hut zou kopen wil ik die er wel bij hebben
In de garage staat eentje die nog klassieker is:

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:26:05 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80139743
Weer zo'n nutteloos detail... leuk kastje, hoewel het in dit geval wellicht onderdeel van het ontwerp zou kunnen zijn en dus echt bij het huis hoort, maar dat hoeft niet.

Ik ben er al verliefd op vanaf het eerste moment dat het huis zag, en toen stond het ook al te koop, maar ondanks de forse prijsdaling blijft het nog wel even boven budget

En dan hebben we het nog niet over het bedrag wat je nog nodig hebt om het op te knappen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:36:39 #286
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_80140293
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n nutteloos detail... leuk kastje, hoewel het in dit geval wellicht onderdeel van het ontwerp zou kunnen zijn en dus echt bij het huis hoort, maar dat hoeft niet.

[ afbeelding ]

Ik ben er al verliefd op vanaf het eerste moment dat het huis zag, en toen stond het ook al te koop, maar ondanks de forse prijsdaling blijft het nog wel even boven budget

En dan hebben we het nog niet over het bedrag wat je nog nodig hebt om het op te knappen...
Opknappen? Allemaal oorspronkelijke details zoals het glas in lood, bijzondere inbouwkasten, houtwerk dat niet nagemaakt is in de jaren 70 maar volgens mij een stuk ouder, tegeltjes, paneeldeuren. Daarbij is het een monument dus dat soort dingen er uit slopen mag waarschijnlijk ook nog niet eens.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:48:21 #287
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_80140941
quote:

[ afbeelding ]

Opknappen? Misschien naar eigen smaak, maar dat zijn cosmetische ingrepen. Likje verf doet wonderen.
Dat gezegd hebbende,. ik zou er zo al in kunnen wonen.
Prachtig huis.
Big mouth strikes again
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:59:58 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80141572
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:36 schreef maok het volgende:
[..]
Opknappen? Allemaal oorspronkelijke details zoals het glas in lood, bijzondere inbouwkasten, houtwerk dat niet nagemaakt is in de jaren 70 maar volgens mij een stuk ouder, tegeltjes, paneeldeuren. Daarbij is het een monument dus dat soort dingen er uit slopen mag waarschijnlijk ook nog niet eens.
Ik hoef er ook niet van alles uit te slopen, maar er moet echt wel eea gebeuren aan dat huis
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80141699
Fantastisch huis idd. Ik werd een beetje duizelig van deze foto:

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:03:21 #290
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_80147091
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:48 schreef heartwork het volgende:

[..]

Opknappen? Misschien naar eigen smaak, maar dat zijn cosmetische ingrepen. Likje verf doet wonderen.
Dat gezegd hebbende,. ik zou er zo al in kunnen wonen.
Prachtig huis.
Een likje verf ben je in dat huis wel 20K verder hoor .
Daarnaast lijkt het wel een huis die een upgrade heeft gehad in de jaren 70 wat wel z'n sporen achter gelaten heeft (schrootjes!).

Maar al met al een fantastisch giga huis met super details e.d. voor relatief weinig geld .
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:06:43 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80147201
Ik ben bang dat de keuken en badkamer ook eea nodig hebben, dat de eerste verdieping op straathoogte ligt en naast een rotonde licht (volgens mij is die foto met het vooraanzicht vanaf of vanonder de rotonde genomen) maakt de "voor relatief weinig geld" afweging wel iets anders trouwens
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:20:54 #292
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_80147706
Vergeet updaten van electra, leidingwerk, constructieve zaken etc etc niet.
Geld vliegt bij zo'n pand je portomonnee uit.
Wel erg gaaf though
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_80153423
quote:

Het staat buiten kijf dat iedereen z'n huis vooral moet inrichten op een manier die hij prettig vindt. Dat levert echter wel nou net de foto's op die deze reeks zo leuk maken. Als jij witte, leren banken, gipsen beelden en gouden krullen helemaal fantastisch vindt... zet er vooral je hele huis vol mee. Maar kijk dan niet raar op als anderen dat toch ietwat opmerkelijk vinden.
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:36:06 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80153541
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Vergeet updaten van electra, leidingwerk, constructieve zaken etc etc niet.
Geld vliegt bij zo'n pand je portomonnee uit.
Wel erg gaaf though
Dat dus, en een nieuw rieten dak.... volgens de makelaar in goede staat, maar het is IMHO wel iets wat binnen een paar jaar moet gebeuren. Maar ondanks dat.... blijft het helemaal
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80167670
aanbouw in zelfde stijl als het huis.. nou ja, bijna dan..

link

als ik dit huis zou kopen weet ik wel via welke makelaar
woonoppervlakte hier is 117 m2
en via deze makelaar bijna 30m2 woonoppervlak meer voor het zelfde geld

mistig binnen
link

vind ik persoonlijk een van de lelijkste voorgevels in het dorp half hout half steen, hout is in de paar jaar dat het nu staat ook helemaal niet meer mooi..

link

pas op voor het (lelijke) opstapje

link

ga van de week wel weer verder zoeken..
pi_80176432
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef 49R het volgende:

[..]

Valt wel mee (het eruit halen dan). Volgens mij is het gewoon laminaat. Links onderin zie ik twee keer hetzelfde patroon terugkomen.
Denk dat het natuursteen is. Dat heeft namelijk wel vaker het zelfde patroon op sommige stukken. Aangezien de dat gewoon in lagen van een x aantal centimeter geslepen wordt en het patroon een heel eind de diepte in kan gaan..
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef maok het volgende:

Meetfoutje van de gemeente?

[ link | afbeelding ]
volgens mij geen meetfoutje maar hebben ze die zelf geplaatst, kijk ook maar eens naar de achtertuin, daar lijkt eer ook nog een te staan namelijk (of het lijkt tenminste zo vanuit deze hoek) op foto's van de achtertuin niet te zien, maar het hoekje waar die paal dan zou staan staat ook niet op de foto

[ Bericht 18% gewijzigd door hilliebillie op 11-04-2010 01:21:48 ]
  zondag 11 april 2010 @ 01:57:36 #297
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_80176981
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:41 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit doet me denken aan die kamer van tante Til in "De familie Knots"!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 11 april 2010 @ 03:03:01 #298
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_80177490
quote:

[ afbeelding ]

Ik vraag me af hoe recent die pics zijn. Dat wat je ziet is niet alleen nog van toen, maar ook de kwaliteit van de pics zelf doet je afvragen waarmee ze zijn gemaakt.

Die eettafel doet je vermoeden dat iedereen even is opgestaan en buiten beeld is gelopen...

Zelf heb ik het idee dat het gewoon is onderhouden maar ook daadwerkelijk niks is veranderd. Das een goede zaak hoor! Geen K klussers die het huis verkracht hebben.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  zondag 11 april 2010 @ 07:42:09 #299
545 dop
:copyright: dop
pi_80178161
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef error_404 het volgende:

[..]

Want? Het mag zeker wel en is ook niet gevaarlijk. Of het fraai en handig is, is natuurlijk een tweede...
sommige mensen zijn de tijd vergeten dat in elke keuken een geiser hing.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_80179012
quote:

[ afbeelding ]

W A U W!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')