Hout niet an sich. Op je muren op die manier...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Waarom staat hout tegenwoordig eigenlijk voor wansmaak? Omdat het niet meer in en modern is? Wat een onzin. Ik vind het fijn dat mensen hun huis zo maken zoals ze het zelf prettig vinden en niet alleen maar met IKEA en Jan de Bouvrie inrichten omdat iedereen dat heeft.
Maar goed, als je het niet mooi vindt dan is het er uit slopen wel een heel gedoe
Nee, die kamer is echt zo scheefquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef yoppybt het volgende:
Weer eens een makelaar die is doorgeschoten met zijn groothoeklens. Zeker in combinatie met het verticale behangmotief.
[ afbeelding ]
link
Die motor, man das een klassieker!!quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef maok het volgende:
Ior gaat op jacht naar Tijgers (arme teigetje), hij krijgt het iig niet koud met sjaal en muts (waarom zetten zoveel mensen een knuffel op het bed)
[ link | afbeelding ]
Iiiieeee:
[ link | afbeelding ]
Grappige combi, van die zonnestoelen met sneeuw (meeste mensen halen ze naar binnen in de winter)
[ link | afbeelding ]
Meetfoutje van de gemeente?
[ link | afbeelding ]
Verder in hetzelfde huis een moter in de woonkamer:
[ afbeelding ]
En de visjes kunnen niet nat worden als het regend:
[ afbeelding ]
Ik vind hout best mooi in een interieur, maar wél met mate, en/of in harmonie met de omgeving. In een Oostenrijks chalet kan ik het velen om aan alle muren en plafonds hout te zien. In een (al dan niet modern) rijtjeshuis vind ik dat volkomen uit de toon vallen, en inderdaad getuigen van wansmaak.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Waarom staat hout tegenwoordig eigenlijk voor wansmaak? Omdat het niet meer in en modern is? Wat een onzin. Ik vind het fijn dat mensen hun huis zo maken zoals ze het zelf prettig vinden en niet alleen maar met IKEA en Jan de Bouvrie inrichten omdat iedereen dat heeft.
Maar goed, als je het niet mooi vindt dan is het er uit slopen wel een heel gedoe
hout zelf vind ik niet getuige van wansmaak hoor. Sowieso vind ik het interieur niet echt euh wanstaltig of hoe zeg je dat. Het past wel allemaal bij elkaar maar het is gewoon mijn smaak niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
In de garage staat eentje die nog klassieker is:quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Die motor, man das een klassieker!!
Als ik de hut zou kopen wil ik die er wel bij hebben
Opknappen? Allemaal oorspronkelijke details zoals het glas in lood, bijzondere inbouwkasten, houtwerk dat niet nagemaakt is in de jaren 70 maar volgens mij een stuk ouder, tegeltjes, paneeldeuren. Daarbij is het een monument dus dat soort dingen er uit slopen mag waarschijnlijk ook nog niet eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n nutteloos detail... leuk kastje, hoewel het in dit geval wellicht onderdeel van het ontwerp zou kunnen zijn en dus echt bij het huis hoort, maar dat hoeft niet.
[ afbeelding ]
Ik ben er al verliefd op vanaf het eerste moment dat het huis zag, en toen stond het ook al te koop, maar ondanks de forse prijsdaling blijft het nog wel even boven budget![]()
En dan hebben we het nog niet over het bedrag wat je nog nodig hebt om het op te knappen...
Opknappen? Misschien naar eigen smaak, maar dat zijn cosmetische ingrepen. Likje verf doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
Weer zo'n nutteloos detail... leuk kastje, hoewel het in dit geval wellicht onderdeel van het ontwerp zou kunnen zijn en dus echt bij het huis hoort, maar dat hoeft niet.
[ afbeelding ]
Ik ben er al verliefd op vanaf het eerste moment dat het huis zag, en toen stond het ook al te koop, maar ondanks de forse prijsdaling blijft het nog wel even boven budget![]()
En dan hebben we het nog niet over het bedrag wat je nog nodig hebt om het op te knappen...
Ik hoef er ook niet van alles uit te slopen, maar er moet echt wel eea gebeuren aan dat huisquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:36 schreef maok het volgende:
[..]
Opknappen? Allemaal oorspronkelijke details zoals het glas in lood, bijzondere inbouwkasten, houtwerk dat niet nagemaakt is in de jaren 70 maar volgens mij een stuk ouder, tegeltjes, paneeldeuren. Daarbij is het een monument dus dat soort dingen er uit slopen mag waarschijnlijk ook nog niet eens.
Een likje verf ben je in dat huis wel 20K verder hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:48 schreef heartwork het volgende:
[..]
Opknappen? Misschien naar eigen smaak, maar dat zijn cosmetische ingrepen. Likje verf doet wonderen.
Dat gezegd hebbende,. ik zou er zo al in kunnen wonen.
Prachtig huis.
Het staat buiten kijf dat iedereen z'n huis vooral moet inrichten op een manier die hij prettig vindt. Dat levert echter wel nou net de foto's op die deze reeks zo leuk maken. Als jij witte, leren banken, gipsen beelden en gouden krullen helemaal fantastisch vindt... zet er vooral je hele huis vol mee. Maar kijk dan niet raar op als anderen dat toch ietwat opmerkelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus, en een nieuw rieten dak.... volgens de makelaar in goede staat, maar het is IMHO wel iets wat binnen een paar jaar moet gebeuren. Maar ondanks dat.... blijft het helemaalquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Vergeet updaten van electra, leidingwerk, constructieve zaken etc etc niet.
Geld vliegt bij zo'n pand je portomonnee uit.
Wel erg gaaf though
Denk dat het natuursteen is. Dat heeft namelijk wel vaker het zelfde patroon op sommige stukken. Aangezien de dat gewoon in lagen van een x aantal centimeter geslepen wordt en het patroon een heel eind de diepte in kan gaan..quote:Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef 49R het volgende:
[..]
Valt wel mee (het eruit halen dan). Volgens mij is het gewoon laminaat. Links onderin zie ik twee keer hetzelfde patroon terugkomen.
volgens mij geen meetfoutje maar hebben ze die zelf geplaatst, kijk ook maar eens naar de achtertuin, daar lijkt eer ook nog een te staan namelijk (of het lijkt tenminste zo vanuit deze hoek) op foto's van de achtertuin niet te zien, maar het hoekje waar die paal dan zou staan staat ook niet op de fotoquote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef maok het volgende:
Meetfoutje van de gemeente?
[ link | afbeelding ]
dit doet me denken aan die kamer van tante Til in "De familie Knots"!quote:
Ik vraag me af hoe recent die pics zijn. Dat wat je ziet is niet alleen nog van toen, maar ook de kwaliteit van de pics zelf doet je afvragen waarmee ze zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
sommige mensen zijn de tijd vergeten dat in elke keuken een geiser hing.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:08 schreef error_404 het volgende:
[..]
Want? Het mag zeker wel en is ook niet gevaarlijk. Of het fraai en handig is, is natuurlijk een tweede...
W A U W!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |