Watte? Ik ben al in oerba!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
Het is me gelukt!! Met fang, vanille en hope![]()
Kostte 18 minuten maar wel lekker 33k aan CP
OERBA HERE I COME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dan krijg je met de volgende paar bosses echt problemen als deze je al wat moeite kost.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
OERBA HERE I COME!
Ik heb heel rustig gedaan en geregeld de stagger bar niet volledig gebruikt om aan te vallen en alvast een voorsprong te nemen op buffs en healing waar het niet perse nodig was. Zal zo een 5 minuten hebben gescheeld denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan krijg je met de volgende paar bosses echt problemen als deze je al wat moeite kost.
Je hebt geen woord teveel gezegd, wat een klote beest. Maar, komen er meer?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:34 schreef Purevil het volgende:
Vooral ook succes met die Wladislaus figuren
ja bakti moet je doen, ontzettend goeie rewardsquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb heel rustig gedaan en geregeld de stagger bar niet volledig gebruikt om aan te vallen en alvast een voorsprong te nemen op buffs en healing waar het niet perse nodig was. Zal zo een 5 minuten hebben gescheeld denk ik.
Die kikkers zijn een probleem. Het zijn er helaas teveel.
Maar ik heb even de tijd om te levellen in Oerba. Want Baktikomt eerst!
Volgende baas geeft 100k CPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
OERBA HERE I COME!
Serah is eng. Serah is net een kind van 13. Zeker in de handen van Snow.quote:
Met auto-battle kom je niet ver hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gisteren aan begonnen maar tot nu toe vind ik het battlen nogal tegenvallen, het is gewoon op auto-battle rammen en je wint... ik ga er vanuit dat dit is om me wat kennis te laten maken met de karakters en het bedienen ervan maar het wordt hopelijk wel wat ingewikkelder later
Toch zeker t/m chapter 9 hoorquote:
Paradigm shiften is geen auto-battlequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch zeker t/m chapter 9 hoor
Auto-battle en paradigm shiften.
O jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Paradigm shiften is geen auto-battle
En je vergeet Libra(/scope). Zonder Libra geen efficiente auto-battle...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus iedere Eidolon 1x gebruikt voor de filmpjes dan
Gister Brynhildr voor 't eerst gebruikt. Vrooaaarrrrrrr.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |