Zorg voor 5 sterren als resultaat en je TP gaat redelijk omhoog.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Hoe vullen die TP's zich eigenlijk aan? Of eerder: hoe snel?
Ik ben nl heeeeeeeeeeeel zuinig met eidolons ... en ik vraag me af of dat wel zo nodig is
heeft te maken met je rating en het aantal punten wat je haalt. ik heb op 1 battle naquote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Hoe vullen die TP's zich eigenlijk aan? Of eerder: hoe snel?
Ik ben nl heeeeeeeeeeeel zuinig met eidolons ... en ik vraag me af of dat wel zo nodig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog geen eidolon hoeven op te roepen voor gevechten.
ik ben er zelf ook zuinig mee en bewaar ze het liefst voor boss battles. Ik zal even kijken wat mijn guide zegt over TP.
ik kan niets concreets vinden (qua formules o.i.d. over het replenishen van TP). alleen de vuistregel hogere rating is sneller je TP terug (DUH).
[ Bericht 8% gewijzigd door NaRRaToR op 22-03-2010 11:58:12 ]na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heeft te maken met je rating en het aantal punten wat je haalt. ik heb op 1 battle naIk gebruik eidolons eigenlijk meer voor de gein dan omdat het noodzakelijk is maar ook voornamelijk voor Eindlevelbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog geen eidolon hoeven op te roepen voor gevechten.
ik ben er zelf ook zuinig mee en bewaar ze het liefst voor boss battles. Ik zal even kijken wat mijn guide zegt over TP.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok een recap van wat tips die ik heb gepost.
- COM's pakken hun eigen target (staat trouwens ook bovenin bij de paradigms maar is makkelijk te missen). COM/COM/COM met 3 vijanden is elk voor zich. Werkt dus alleen bij 1 tegenstander of als er meerdere zwakkere tegenstanders zijn (die door 1 com direct afgehandeld kan worden).
- Voor gevechten die een cutscene kennen net voor dat het gevecht begint waarbij een vooraf bepaalde groep moet vechten: druk op ^ net voor je het geluid van de battle hoort en je kunt je paradigms aanpassen.
- Bij battles met een soort van baas erin kun je 99 van de 100x beter eerst het kleine grut mollen.
-- Uitzondering:BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Sentinels zijn reuze handig om instakills te voorkomen. Een rav en com hebben aanvallen waarbij ze eerst naar de tegenstander lopen en dan toeslaan. Switch je dan naar een sen dan blijft die daar staan waardoor je dus afstand creeert tussen jou en de vijand(en). Resultaat is dat je main char niet aangevallen wordt of slechts zijndelings.
[..]
Indien ik de rav ben en een andere rav begint met casten wacht ik meestal niet meer (ook al heb ik pas 3 atb's). Gewoon raggen.
[..]
Bij eidolons -altijd- libra doen. Je kunt toch niks anders met tp op dat moment.
Je moet namelijk de hints zien om te weten hoe je ze moet verslaan.
En wachten tot de hints zelf opkomen (want dat doen ze) zorgt ervoor dat je de counter meestal niet haalt.
! zal vanavond even wat uitproberen
![]()
Nou er is nog 1 reden.... Max. dmg met een normale aanval is 99.999. Alleen een eidelon aanval kan 100.000 wordenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het ook niet gehoeven, misschien 1x of zo.... maar ik vond 't bij FF X altijd gewoon leuk, zelf bij simpele beestjesVoor de filmpjes en moves e.d.
De aankomende chapters zullen langer zijn, ik deed er in totaal 50 uur over.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef Flashbag het volgende:
Zijn de chapters echt zo kort omdat ik nu al bij Chapter 4 benen er maar 13 zijn. heb nog maar 5 uur gespeeld
Mooi !quote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
De aankomende chapters zullen langer zijn, ik deed er in totaal 50 uur over.
Hahaha mooi ik moest 2 week langer wachten op mijn Final Fantasy omdat die lui problemen met leveren hadden ( kreeg wel maandje xbox live gratis van ze ) dus heb nog wat in te halenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef Orealo het volgende:
Ik deed 5 uur over chapter 12, geloof ik.
Even wat spoilers met betrekking tot skills en equips.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef wdn het volgende:
Nou er is nog 1 reden.... Max. dmg met een normale aanval is 99.999. Alleen een eidelon aanval kan 100.000 worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bij andere moeilijke gevechten, bijv. bij die boxed phalanx en geüpgrade hoplites als het er teveel zijn gewordenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik gebruik eidolons eigenlijk meer voor de gein dan omdat het noodzakelijk is maar ook voornamelijk voor Eindlevelbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of bij andere moeilijke gevechten, bijv. bij die boxed phalanx en geüpgrade hoplites als het er teveel zijn geworden. De meeste eidolons zijn heul goed in AOE dus tegen keiveel vijanden.
Het lukte mij in ieder geval niet om die te verslaan. Was binnen seconden dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon maar niet langs dat groepje komen toen ik net in Chapter 11 was aanbeland.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef wdn het volgende:
Boxed phalanx en geüpgrade hoplites. Is dat in die tunnel in 11? Die waren echt eenvoudig met een SEN
Dat gebruikte ik ook, maar ik had te weinig tijd om damage te doen, voordat ik weer naar Combat Clinic moest switchen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef wdn het volgende:
Vreemd Ik had toch echt maar 1700 hp op Light toen
Gewoon met rav/rav/sen en af en toe een med/med/syn heb ik die gemold.
Deze woorden ga je inslikken. Serieusquote:Op maandag 22 maart 2010 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Is er uiteindelijk wel een stukje open wereld? Of is het 1 grote lineare route?
Watte? Ik ben al in oerba!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
Het is me gelukt!! Met fang, vanille en hope![]()
Kostte 18 minuten maar wel lekker 33k aan CP
OERBA HERE I COME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dan krijg je met de volgende paar bosses echt problemen als deze je al wat moeite kost.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
OERBA HERE I COME!
Ik heb heel rustig gedaan en geregeld de stagger bar niet volledig gebruikt om aan te vallen en alvast een voorsprong te nemen op buffs en healing waar het niet perse nodig was. Zal zo een 5 minuten hebben gescheeld denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan krijg je met de volgende paar bosses echt problemen als deze je al wat moeite kost.
Je hebt geen woord teveel gezegd, wat een klote beest. Maar, komen er meer?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:34 schreef Purevil het volgende:
Vooral ook succes met die Wladislaus figuren
ja bakti moet je doen, ontzettend goeie rewardsquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb heel rustig gedaan en geregeld de stagger bar niet volledig gebruikt om aan te vallen en alvast een voorsprong te nemen op buffs en healing waar het niet perse nodig was. Zal zo een 5 minuten hebben gescheeld denk ik.
Die kikkers zijn een probleem. Het zijn er helaas teveel.
Maar ik heb even de tijd om te levellen in Oerba. Want Baktikomt eerst!
Volgende baas geeft 100k CPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
OERBA HERE I COME!
Serah is eng. Serah is net een kind van 13. Zeker in de handen van Snow.quote:
Met auto-battle kom je niet ver hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er gisteren aan begonnen maar tot nu toe vind ik het battlen nogal tegenvallen, het is gewoon op auto-battle rammen en je wint... ik ga er vanuit dat dit is om me wat kennis te laten maken met de karakters en het bedienen ervan maar het wordt hopelijk wel wat ingewikkelder later
Toch zeker t/m chapter 9 hoorquote:
Paradigm shiften is geen auto-battlequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch zeker t/m chapter 9 hoor
Auto-battle en paradigm shiften.
O jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Paradigm shiften is geen auto-battle
En je vergeet Libra(/scope). Zonder Libra geen efficiente auto-battle...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus iedere Eidolon 1x gebruikt voor de filmpjes dan
Gister Brynhildr voor 't eerst gebruikt. Vrooaaarrrrrrr.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |