quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef PhalanX het volgende:
Soms voert de auto-battle echt niet de meest effectieve aanval of verdedigingsmaneouvre uit. Ik merk dat ik steeds minder op de auto-battle terugval.Die bedoelde ik met de enige waar ik van auto-battle ban afgestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zelf gebruik in sentinel niet echt met gewone monsters meestal alleen met bosses die echt sterke aanvallen doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef PhalanX het volgende:
Ik vind de Sentinel rol eigenlijk een beetje vreemd, iedere keer als ik die gebruik denk ik dat het me punten gaat kosten omdat het een "zwakke move" is ofzo.
Ik gebruik 'm ook amper. Eigenlijk alleen bij die beruchte krengen die we net besproken hebben, in Palempolum. Ik level 'm wel, maar geebruik hem nooit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef PhalanX het volgende:
Ik vind de Sentinel rol eigenlijk een beetje vreemd, iedere keer als ik die gebruik denk ik dat het me punten gaat kosten omdat het een "zwakke move" is ofzo.
Dat klopt... later in het spel kun je Sentinel als rol kiezen en dat is gewoon doen alsof je een tank bent... of eigenlijk is het meer doen alsof je een muurtje bent waar allerlei dronken studenten tegenaan pissen na een avondje doorzakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat die characters in het begin allemaal alleen maar kunne attacken en niet kunnen verdedigen dan
Nou ja, de protect en shell van de synergist is ook een soort verdedigingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:10 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat klopt... later in het spel kun je Sentinel als rol kiezen en dat is gewoon doen alsof je een tank bent... of eigenlijk is het meer doen alsof je een muurtje bent waar allerlei dronken studenten tegenaan pissen na een avondje doorzakken.
Maar dat duurt nog HEEEEEEEL lang voordat je dat kunt gebruiken...
In het begin hebben ze alleen maar attack jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat die characters in het begin allemaal alleen maar kunne attacken en niet kunnen verdedigen dan
http://www.telegraaf.nl/d(...)y_XIII___.html?p=8,2quote:Win een exemplaar van Final Fantasy XIII!
AMSTERDAM - Onlangs is Final Fantasy XIII verschenen voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Om dit heugelijke feit te vieren, geeft De Telegraaf in samenwerking met Square Enix vijftien exemplaren van de game weg!
Final Fantasy XIII is een nieuw deel in de langlopende en veelgeprezen Japanse rpg-serie van ontwikkelstudio Square Enix. In de game worden de spelers meegenomen op een reis door de drijvende wereldstad Cocoon en de wilde onderwereld Pulse, waarbij men gaandeweg verschillende kleurrijke bondgenoten tegen zal komen.
Om kans te maken op één van vijftien Final Fantasy XIII-exemplaren moet je de volgende vragen beantwoorden:
1. Welke drie personages zijn terug te vinden in Final Fantasy XIII?
A. Cloud, Moonlight en Hope
B. Lightning, Sazh en Vanille
C. Lightning, Summer en Tidus
2. Wie heeft het character design van Final Fantasy XIII verzorgd?
A. Shigeru Miyamoto
B. Hideo Kojima
C. Tetsuya Nomura
3. Welke van de helden in Final Fantasy XIII zou jij voor één dagje willen zijn en waarom?
Stuur je antwoorden naar gamesprijsvraag@telegraaf.nl met als onderwerp 'Final Fantasy XIII prijsvraag'. Vergeet niet jouw naam, adres en versie van voorkeur (Xbox 360 of PlayStation 3) te vermelden.
Deelname is mogelijk tot maandag 22 maart. Per persoon is slechts één inzending toegestaan, mensen die meerdere mails sturen worden gediskwalificeerd. Winnaars zullen per mail op de hoogte gebracht worden. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
Wie niet hierquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef iPat het volgende:
Nog even een vraagje over upgraden van wapens:
Maakt het echt uit welke wapen je upgrade?Voor Light heb ik bijv. al een Helter Skelter lvl 22, maar is er een speciale wapen die je tegenkomt die veel beter is en de moeite waard is om de items daarvoor te verbruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zelf gedaan heb is gewoon de classes voor ze kiezen die je het meeste gebruikt in je paradigms.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:10 schreef Marsenal het volgende:
Ben al flink aan het upgraden geweest, maar totdat duidelijk word hoe de fuck het werkt, wacht ik met volgende upgrades.
Komt er een moment dat ik keuzes moet maken welke classes is moet gaan kiezen voor karakters? Nu ben ik de sphere-grid aan het uitbreiden in alle mogelijke manieren, maar kan me goed voorstellen dat ik straks met Lightning ofzo geen ravager of medic meer moet upgraden.. Zit ergens bij Chapter 6 of 7, overigens.
Ja, en?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dan heb je al zeker 3 kwartier met knipperende lampjes zitten spelen + waarschuwings teksten op je tv voorbij zien komen![]()
Als er dan nog geen lampje gaat branden
*edit nvmind xbox![]()
Snow naar Sentinel switchen, die vangt dan de aanvallen op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar hier kan ik echt niet tegen.
Je moet op een gegeven moment tegen moeilijke vijand vechten, op dit moment gaat het systeem je het Paradigm system uitleggen.
Je hebt dus een verdedigende modus en een aanvallende modus, maar mijn enemy die doet constant een attack die niet tegengehouden kan worden, ookal stagger je de vijand en ben je in Solidarity mode.
Doe ik iets fout? Heb ik het verkeerd begrepen? Het is vrij vroeg in het begin, ongeveer 2 uren gespeeld.
Zowel bij Solidarity als Delta Attack?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Snow naar Sentinel switchen, die vangt dan de aanvallen op.
Welke vijand heb je het ook alweer over?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar hier kan ik echt niet tegen.
Je moet op een gegeven moment tegen moeilijke vijand vechten, op dit moment gaat het systeem je het Paradigm system uitleggen.
Je hebt dus een verdedigende modus en een aanvallende modus, maar mijn enemy die doet constant een attack die niet tegengehouden kan worden, ookal stagger je de vijand en ben je in Solidarity mode.
Doe ik iets fout? Heb ik het verkeerd begrepen? Het is vrij vroeg in het begin, ongeveer 2 uren gespeeld.
Manasvin Warmech.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welke vijand heb je het ook alweer over?
Goede tip! Het was in 1 keer gelukt nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Snow naar Sentinel switchen, die vangt dan de aanvallen op.
Nou, mooi zo jongquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goede tip! Het was in 1 keer gelukt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crystarium expanded krijg je nogal eens, waardoor je in chapter 11 en 12 toch echt af en toe wat monsters moet verslaan om alles echt helemaal gevuld te krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:47 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zit nu in chapter 6 het begin ergens, maar ik heb nu al AL mn chars roles helemaal gemaxxed? ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen
Godverquote:
Ja echt, damn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Damn, die Juggernaut aan het eind van chapter 12
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:12 schreef SinofEnvy het volgende:
Damn, die Juggernaut aan het eind van chapter 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Mwha, heb hem nu 2x uitgespeeld, was eigenlijk 2x te veel, zonde van m'n tijd geweest achteraf.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:25 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Final Fantasy XIII is cool hé, Diabox?
En thanks, Maanvis, ik ga het (morgen ofzo) proberen.
Nee, ik ging nu fappen op je zusje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:30 schreef SinofEnvy het volgende:
Uhu, logisch. Je ging nu FF12 spelen zei je, hé?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:46 schreef Ixnay het volgende:
Ja een accessory.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |