abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:20:36 #251
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_79652827
Ehm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_79653972
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef iPat het volgende:
Ehm...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Altijd aan het dromen...
pi_79663365
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En hoe ga ej om met limiters deactivated?
De wat? Het is me niet eens zo opgevallen dat ik weet wat het is in ieder geval. Maar misschien noem ik het effect in de spoiler, geen idee. Ik gebruik bij bazen minimaal MED/SEN/MED en als het echt pijnlijk wordt en het area attacks zijn (dus SEN geen nut heeft omdat toch iedereen het Sjaakje is) MED/MED/MED of MED/MED/SYN om wat te buffen. Bij rustigere bazen: MED/SAB/SYN. Het is geen regel, paradigms zijn iets persoonlijks vind ik, ieder op zijn eigen manier.
SPOILER
Hoeveel HP heb je, misschien moet je nog wat CP farmen om het je leven wat gemakklijker te maken. Ik ben vrij laat daarheen gegaan dit keer, omdat ik wilde proberen zoveel mogelijk missies te doen. Ik bleef bij de veertig + wat missies in de vijftig steken. De rest was te pijnlijk dood. Aanvallen van 10K+ HP zijn teveel van het goede Referentie: ik zat ongeveer aan de 7K, met de SEN die ik bij jouw baas gebruikte aan de 8,5K zonder bangles. Nog geen upgrade aan wapens of items gedaan. Daar ben ik nu na hoofdstuk 13 mee begonnen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 28 maart 2010 @ 10:24:48 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_79663882
Last resort
SPOILER

[ Bericht 49% gewijzigd door wdn op 28-03-2010 10:42:53 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 28 maart 2010 @ 14:06:15 #255
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79668827
Chapter 10 was tamelijk bagger, maar Gran Pulse nu is echt adembenemend. Jurassic Park tot leven gekomen. Steven Spielberg, eat your heart out.

Ik ben nu even aan het grinden (niet dat het nodig is, maar ik vind het wel fijn) bij de bakkeleiende Behemoth King en Megistotherian. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 28 maart 2010 @ 16:08:14 #256
215192 iPat
pi_79672432
Net voor de 2e keer de eindbaas verslagen......in 49 seconden???
It's never over..
It's never over..
pi_79674658
Net even een comparison vid bekeken en ik snap echt niet dat mensen verschillen zien tussen de 360 en PS3 versies.. Ze zien er voor mij echt identiek uit

zondag 28 maart 2010 @ 17:42:44 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79675258
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

De wat? Het is me niet eens zo opgevallen dat ik weet wat het is in ieder geval. Maar misschien noem ik het effect in de spoiler, geen idee. Ik gebruik bij bazen minimaal MED/SEN/MED en als het echt pijnlijk wordt en het area attacks zijn (dus SEN geen nut heeft omdat toch iedereen het Sjaakje is) MED/MED/MED of MED/MED/SYN om wat te buffen. Bij rustigere bazen: MED/SAB/SYN. Het is geen regel, paradigms zijn iets persoonlijks vind ik, ieder op zijn eigen manier.
SPOILER
Hoeveel HP heb je, misschien moet je nog wat CP farmen om het je leven wat gemakklijker te maken. Ik ben vrij laat daarheen gegaan dit keer, omdat ik wilde proberen zoveel mogelijk missies te doen. Ik bleef bij de veertig + wat missies in de vijftig steken. De rest was te pijnlijk dood. Aanvallen van 10K+ HP zijn teveel van het goede Referentie: ik zat ongeveer aan de 7K, met de SEN die ik bij jouw baas gebruikte aan de 8,5K zonder bangles. Nog geen upgrade aan wapens of items gedaan. Daar ben ik nu na hoofdstuk 13 mee begonnen
Bedankt! Het is me inmiddels gelukt, ik heb me strikt aan jouw tactiek gehouden (damage doen in vliegmodus, en als ie op de grond is alleen maar overleven).. en dat lukte . Limiters deactivated is na een tijdje, dan worden zijn aanvallen sterker. En na het staggeren in luchtmodus krijgt ie soms en retaliatory strike, dan kun je niets doen behalve overleven.

Nu ben ik bij het stuk met de portals aangeland, dus ik ga nog ff terug naar gran pulse om daar alles af te maken .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 28 maart 2010 @ 17:46:34 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79675361
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef -Dries- het volgende:
Net even een comparison vid bekeken en ik snap echt niet dat mensen verschillen zien tussen de 360 en PS3 versies.. Ze zien er voor mij echt identiek uit

Daar wel ja.. maar het is natuurlijk de vraag hoe het verschil is met een Xbox en PS3 aangesloten op hetzelfde full HD scherm
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79675646
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:06 schreef Marble het volgende:
Chapter 10 was tamelijk bagger, maar Gran Pulse nu is echt adembenemend. Jurassic Park tot leven gekomen. Steven Spielberg, eat your heart out.

Ik ben nu even aan het grinden (niet dat het nodig is, maar ik vind het wel fijn) bij de bakkeleiende Behemoth King en Megistotherian. .
Gran Pulse

En ja dat gevecht dat is echt simpel. Gewoon op die Behemoth inhakken, meteen stagger en doodmaken en dan die ander 1 keer naar stagger brengen en ook doodmaken.

Maar als die Behemoth transformeert.... dan ! Dan kan ik hem echt niet aan op dit moment.
pi_79675924
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef iPat het volgende:
Net voor de 2e keer de eindbaas verslagen......in 49 seconden???
Dan heb je mazzel met de instant stagger op je wapen gehad
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Maanvis het volgende:

Nu ben ik bij het stuk met de portals aangeland, dus ik ga nog ff terug naar gran pulse om daar alles af te maken .
No problemo, al zul je niet alles af kunnen maken daar op dit moment
  zondag 28 maart 2010 @ 18:13:06 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79676142
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
No problemo, al zul je niet alles af kunnen maken daar op dit moment
Och, al was het maar zodat het laatste stuk me wat minder gevloek, hoofdbonken en controller gegooi oplevert .
Een gedicht over Maanvis
  zondag 28 maart 2010 @ 18:31:36 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79676615
Hopsa, ook ik zit nu op Gran Pulse

Wel weer ff wennen aan de vrijheid. Mijn handje is losgelaten en meteen weet ik niet meer waar ik allemaal hene wil rennen

Cie'th missies maar een paar doen denk ik. Nu 2 gedaan.

Ow en Steeph... note to self: die hele grote huge ass turtle dingen met slagtanden? Niet aanvallen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_79676674
Wat ik een beetje mis trouwens is de optie om in je tactiek te bepalen hoever je personages uit elkaar van elkaar staan. Of tot op welke afstand ze zich moeten terugtrekken na een aanval. Dat zou echt super handig zijn gewoon. Om je te verdedigen tegen aanvallen die meerdere personages raken met 1 klap.
pi_79676708
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Och, al was het maar zodat het laatste stuk me wat minder gevloek, hoofdbonken en controller gegooi oplevert .
Oh, dat ga je nog doen hoor Tenminste, de eerste keer dat ik die idiote baas van 12 moest doen.... Maar goed, dat zul je nog wel merken, sommigen hebben daar 'mazzel', anderen, zoals ik zagen opeens iets gebeuren waarna je hart opeens wat sneller gaat kloppen...Blij dat er geen Wii Vitality Sensor voor de PS3 is
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Wat ik een beetje mis trouwens is de optie om in je tactiek te bepalen hoever je personages uit elkaar van elkaar staan. Of tot op welke afstand ze zich moeten terugtrekken na een aanval. Dat zou echt super handig zijn gewoon. Om je te verdedigen tegen aanvallen die meerdere personages raken met 1 klap.
Mja, ik ben het met je eens. Ergerlijk als bv Hope naast Snow in SEN mode gaat staan healen. Dom emo klotejoch.
Wat ik nog meer mis is het feit dat ik niet een andere Eidolon uit de party kan summonen.Nu gebruik ik ze eigenlijk nooit, maar het zou toch wel tof zijn. En natuurlijk die map. Ik kwam er pas later achter dat niet gedane missies nog subtiel knipperen, maar dat had wel wat duidelijker gemogen.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:48:20 #266
215192 iPat
pi_79677064
Iemand nog raad met die 3 tonberry's van die Cie'th missie? Wat een bitches zijn ze.
It's never over..
It's never over..
pi_79677102
Aaaw uitgespeeld Op zoek naar tonberries!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_79677172
Met een nieuwe tactiek de eindbaas van Chapter 5 eindelijk bedwongen... na een kwartier klappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79677659
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:48 schreef iPat het volgende:
Iemand nog raad met die 3 tonberry's van die Cie'th missie? Wat een bitches zijn ze.
Alle drie de clouds (Nee, niet Cloud) gebruiken. Daarna vol (COM/RAV/RAV) op ze in gaan hakken. Bij stagger: COM/COM/RAV, die doen over het algemeen meer damage.

Let op je items: bijvoorbeeld Lightening heeft een quick stagger mode als je een bepaald wapen gebruikt. Dat is echt een wapen, het heeft me zo vaak geholpen.

Succes.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:49:31 #270
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_79679092
Naam van dat wapen Pheno?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 28 maart 2010 @ 20:05:51 #271
215192 iPat
pi_79679866
Zelfde naam als het eindwapen van Squall in FFVIII
It's never over..
It's never over..
  zondag 28 maart 2010 @ 20:18:28 #272
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_79680518
ik vind het overigens wel kut geregeld hoor dat wapen upgraden

Heb je lekker een wapen gemaxxd, wil je een andere gaan maxxen
Dan pleurt je strength echt heull hard naar benee
Kan je weer opnieuw beginnen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 28 maart 2010 @ 20:23:18 #273
215192 iPat
pi_79680758
Ja, maar dan moet je zo'n catelyst gebruiken, dan verlies je als het goed is niks aan strength. Grootste flop met wapens upgraden is dat geen toegevoegde effecten krijgt. Sowieso is dit spel erg zwak wat betreft de bijzaakjes en details.
It's never over..
It's never over..
pi_79681280
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef iPat het volgende:
Zelfde naam als het eindwapen van Squall in FFVIII
Yup. Gratis af te halen bij een missie Kopen is voor mietjes. En mensen die dark matter nodig hebben
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef iPat het volgende:
Ja, maar dan moet je zo'n catelyst gebruiken, dan verlies je als het goed is niks aan strength. Grootste flop met wapens upgraden is dat geen toegevoegde effecten krijgt. Sowieso is dit spel erg zwak wat betreft de bijzaakjes en details.
Ik ben misschien gek, maar sommige wapens geven bij mij toch bijvoorbeeld een Debuffing II en zelfs III.... Oke, het is niet zoveel, maar bij sommige wapens zit een extra effect dat alleen versterkt wordt bij upgraden. Jammer genoeg geen HP erbij of zo, want dan kan soms handig zijn. Ik ben nu bezig met de laatste missies om mijn grote vriend (dat "grote" mag je letterlijk nemen) aan te kunnen. En dan had ik graag wat meer HP gehad
  zondag 28 maart 2010 @ 20:56:49 #275
215192 iPat
pi_79682544
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Yup. Gratis af te halen bij een missie Kopen is voor mietjes. En mensen die dark matter nodig hebben
[..]

Ik ben misschien gek, maar sommige wapens geven bij mij toch bijvoorbeeld een Debuffing II en zelfs III.... Oke, het is niet zoveel, maar bij sommige wapens zit een extra effect dat alleen versterkt wordt bij upgraden. Jammer genoeg geen HP erbij of zo, want dan kan soms handig zijn. Ik ben nu bezig met de laatste missies om mijn grote vriend (dat "grote" mag je letterlijk nemen) aan te kunnen. En dan had ik graag wat meer HP gehad
Met wat geluk kan je op maximaal +3000 HP komen door upgraden van accesoires.

Anyway, ik heb het idee dat de makers dit project als een experiment zagen met nadruk op het visuele aspect. Verhaal is prima in orde, maar als ik het spel in 50 uur kan uitspelen zonder ergens vast te lopen, dan is het spel wat mij betreft te makkelijk.
Potions hebben totaal geen bijdrage, aangezien je automatisch geheald wordt na elke battle, en zelfs de personages die je niet gebruikt krijgen CP. En inderdaad, de radar met waar je naartoe moet (één lange tunnel) zorgt er ook voor dat je in ieder geval nooit de weg kwijtraakt.

Ik mis het magische van FF VIII, IX en X, waar je naast de vaste verhaallijn nog zeker 50 a 60 uur kwijt was aan sidequests. Dat er ergens een Boss rondloert met oneindig HP, dat je de meest zeldzame kaarten nog moest verzamelen aan de andere kant van de wereld, dat mis ik. Met deze spellen was ik dag en nacht bezig om de stats van iedere personage te maximaliseren. In dit spel wordt te makkelijk gemaakt.

Ik las verhalen dat het spel in Japan echt uitgekotst wordt.
It's never over..
It's never over..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')