SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*PROEST*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Aangeland in chapter 12quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*PROEST*Dat met dat in de lucht houden komt voor een deel op geluk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je personages bijna om de beurt aanvallen hou je hem erg lang in de lucht, maar soms tref je het zo dat ze alle drie op hetzelfde moment aanvallen en dan valt 'ie daarna weer naar beneden. Kan soms het verschil maken tussen net wel en net niet dood en zo.![]()
Ben nu bezig met die Cie'th stone missions in chapter 11 alleen ik word GEK. Ik haal steeds icoontjes op de map door elkaar omdat ze bijna exact hetzelfde eruitzien. Zal wel aan m'n tv liggen maar het verschil is echt minimaal.Lekker handig dit. En waarom kan je niet verschillende maps naast elkaar leggen? Of dat er in ieder geval een naam staat op de map bij waar elk pad naartoe leidt? Ben al 5x verkeerd gelopen of zo.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat met dat in de lucht houden komt voor een deel op geluk aan.![]()
Als je personages bijna om de beurt aanvallen hou je hem erg lang in de lucht, maar soms tref je het zo dat ze alle drie op hetzelfde moment aanvallen en dan valt 'ie daarna weer naar beneden. Kan soms het verschil maken tussen net wel en net niet dood en zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Als je geen namen van eindbazen of zo noemt denk ik niet dat zulke dingen in spoilers hoeven te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad soms is timing belangrijk. Een bepaald monster in Gran Pulse transformeert ook bij lage health naar een veeeeel sterkere versie. Dan is het belangrijk om te zorgen dat 'ie de kans er niet voor krijgt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan in een uur of twee gedaan zijn. Maar het is wel de beste CP farmplek, dus je zou wel gek zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef SinofEnvy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang die laatste dungeon ongeveer duurt?
I'm on it. Ik weet wat er wacht, maar die is me de vorige keer niet gelukt. Nu ga ik er voor. Die zak moet dood. Al is het het laatste wat ik doen moet in dit spel. Ik zit in de 50+ missies al.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:19 schreef iPat het volgende:
Iemand hier die alle Cie'th missies al gehaald heeft? Sommige zijn echt te lastig![]()
Welke is dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Die eindbaas van chapter 5.... ik kom er niet voorbij
Je kunt terug. sterker nog, volgens mij zul je sommigen niet halen zonder eerst het einde te hebben gedaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Vraagje voor degenen die het spel hebben uitgespeeld...
Ik zit nu chapter 11... beetje te kloten op Gran Pulse en zo, maar als ik nu verderga, kan ik dan ook nog terug gaan naar die grote vlaktes en wat eromheen zit als ik sterker geworden ben om die missions te halen en die reuzen te verslaan? Of moet ik in Gran Pulse blijven trainen omdat ik anders niet terug kan?
Dat is Final Fantasy:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Dus... het is niet zo dat... eindbaas = dood dan spel = over?![]()
Dus ik kan nu gewoon lekker verdergaan met het verhaal en al die missies later doen? Dat is wel tof.
In de lucht is het hakken. Op de grond moet je gewoonweg overlevenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:41 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand wat tips geven voor Proudclad, deel 2?
En hoe ga ej om met limiters deactivated?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de lucht is het hakken. Op de grond moet je gewoonweg overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |