Ah, dank. Ik zal er aan denken dan!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:55 schreef Yreal het volgende:
dat is mijn stamtent![]()
![]()
Je loopt vanaf de trein naar boven. Richting burgerking lopen, heb je voor je die sluiterij en fe supermarkt "world of foods "oid. Dan ga je rechts lang die andere eet tent en dat halve vliegtuig ding waar de klm vliegtuigjes verkoopt en dan zit is links in de hoek, naast de H&M
perfect voor die 15 minuten overstap die ik daar altijd (in een kwartier dienst![]()
) heb
Lijkt mij best pijnlijk, bij Riekerpolder Aansluiting stil staan met je trein om de trein waar je in moet voor te laten. Weg overstap.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:55 schreef Yreal het volgende:
perfect voor die 15 minuten overstap die ik daar altijd (in een kwartier dienst![]()
) heb
Wij slikken de r in verlengen de klank van de iquote:Op zondag 21 maart 2010 14:59 schreef Duvel het volgende:
Jirnsum spreek je toch gewoon uit als Jirnsum. Toch?
Morgen nog de 37319?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Was trouwens gister nog in die buurt aan het werk
Dè stad? Rotterdam?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ik ben iets oostelijker geboren, redelijk dicht bij de stad
Interessant stuk! En mooie dingen!quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef dennistd het volgende:
Op OHIH staat een interessant stuk over de nieuwe digitale CTA's en aanverwante zaken:
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=278320#p278320
Je icon-wijzig-tooltje doet het niet...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef James1988 het volgende:
Weer een nieuw deel? Damn, gaat hard.
Overigens op HGBTF gelezen dat er iets mis zou zijn met de bogies van de Albatros, weet alleen niet goed wat.
Het Groot Belgisch Treinen Forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.hgbtf.net![]()
Welkom!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat een grappenmakers daarquote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef dennistd het volgende:
Op OHIH staat een interessant stuk over de nieuwe digitale CTA's en aanverwante zaken:
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=278320#p278320
In de praktijk is het toch vaak dat er pas ±5 minuten komt te staan, als de trein al 5 minuten vertrokken had moeten zijn waarna je uiteindelijk nog eens 5 minuten mag wachten.quote:Op dit moment worden de CTA's ook door die meetpunten voorzien van informatie. Bij meer dan 3 minuten vertraging, zal de CTA "Vertraging ±5 minuten" tonen.
Tja, technisch gezien klopt het verhaal wel aardig. Procesleiding (waar de treindienstleiders mee werken) geeft een precieze vertraging door aan BEPAC, het systeem dat de CTA's voedt. De vertraging moet alleen wel door bijvoorbeeld een omroepmedewerker worden bevestigd voor deze op de CTA verschijnt.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat een grappenmakers daar
[..]
In de praktijk is het toch vaak dat er pas ±5 minuten komt te staan, als de trein al 5 minuten vertrokken had moeten zijn waarna je uiteindelijk nog eens 5 minuten mag wachten.
OK, en de actuele vertrektijden op de NS-site hangen blijkbaar wel rechtstreeks aan BEPAC? Grappig!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tja, technisch gezien klopt het verhaal wel aardig. Procesleiding (waar de treindienstleiders mee werken) geeft een precieze vertraging door aan BEPAC, het systeem dat de CTA's voedt. De vertraging moet alleen wel door bijvoorbeeld een omroepmedewerker worden bevestigd voor deze op de CTA verschijnt.
Volgens mij wel inderdaad. Ik heb het wel eens getest: voorwaardelijke vertraging ingevoerd in Procesleiding en toen snel op de NS-site gekeken. De CTA had toen nog niets staan, de site wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, en de actuele vertrektijden op de NS-site hangen blijkbaar wel rechtstreeks aan BEPAC? Grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |