??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef renkokraak het volgende:
heey,
ik zoek een nummer wat bij ons weleens tijdens spinninglessen word gedraaid.
het is een grieks (of mexicaanse) gitaarmuziek dat eerst met een langzaam tempo begint en steeds sneller en sneller gaat
tot zover ik weet is het alleen gitaar..
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef renkokraak het volgende:
die is het![]()
alleen ik wil de gitaarversie hebben, maar het lukt me wel om die op te zoeken;)
dankjewel!
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef renkokraak het volgende:
oh kijk da's helemaal mooi!
dankjewel!!!![]()
Bedoel je die van die dvd? Da's FIrestarter van The Prodigy.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef warhamstr het volgende:
Hi, ik zoek de naam van het nummer in het filmpje wat op deze pagina (http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen/) staat!
tsja genre is top40. tempo ligt tussen 95 en 120 bpm denk ik. is er geen site waar je die top40 herrie kan beluisteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?
Deze zoek ik ook, iemand een idee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef CrimsonGuard het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek die wordt gedraaid bij de trailer van de zaterdagavond programmering van Net 5 ( series als Cold Case en volgens mij ook The closer en Criminal Intent ofzo)
Mooie, vrij duistere muziek, maar ik heb geen idee van wie
2 =quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb van die nummers:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
Zonder de songteksten er bij gehad te hebben:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
Dat zeggen wel meer users...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Brooklyn Bounce!!!!
Dank je wel! Je bent een held.
quote:nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
Nummer 2 is opgelost met dank aan Paul-89. Wat een irritant nummer door de muren heen zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.quote:
Fight for this love ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em ook niet. ik denk dat ze 25 is.
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.quote:
Jep, waar heb je hem trouwens gehoord via radiostations ? zo ja welke ? Niet iets meer info over de gezochte nummers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
eh nee, dat is em ook niet. van ene "cheryl crowe cole"? net op youtube opgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |