quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zoek een liedje waarin een Italiaanse (?) zanger zingt 'it's wonderful, it's wonderful' ....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef mits het volgende:
Voor diegene die Alice in Wonderland al gezien hebben.. Hoe heet het liedje in de aftiteling? Track en Artiest?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef MusicFan het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat bij dit filmpje (even doorklikken) afgespeeld wordt? Volgens mij van een indie-rock band als Coldplay, Editors of The Killers of zo.
http://www.nummergemist.nl/veronicaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Jolv het volgende:
Ja, iemand in to the 80's?
Zette deze avond Radio Veronica aan, en toen hoorde ik weer dat lied.
Simpel lied hoor, ben alleen de naam vergeten!
Het refrein gaat zo:
Een paar mannen zingen de hele tijd achter elkaar ''ayohoo, ayohoo, ayohoo, ayohoo''.
Het is waarschijnlijk niet zo gespeld, anders had ik hem al lang gevonden![]()
Komt dit iemand bekend voor?
james brown sowieso... nr ben ik ff niet zeker van maar denk Funky Drummerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef Crit het volgende:
ben opzoek naar het de artiest + nummer van hetgeen wat je hoort vanaf 0:08 tot 0:15.
alvast bedahaankt!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef VinceMega het volgende:
Help, ik zoek een band van een jaar of 10 geleden ofzo. Kan het niet meer vinden.
Het was een beetje techno achtig, en met man met 1 of 2 vrouwen, de man was helemaal rood geschminkt. De tekst was heel simpel: "louder" ofzo schreeuwt die vent dan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:43 schreef EduardW het volgende:
hallotjes,
Ik zoek een nummertje van een negertje die onder een watervalletje staat te zingen in een afrikaans taal met een wit pak en hij doet van moahoeahem nanananana
al vast bedankt!
Meestal is Afrikaanse taal al genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef EduardW het volgende:
bedankt ik wist wel dat me uitleg duidelijk was
3. The Ting Tings - That's not my name?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb :
1. you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
2. i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
3. muziek met "simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
1. ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek de titels van de volgende gigantische kutnummers dat mijn buurmeisje iedere dag draait:
dit is wat ik ongeveer onthouden heb van die nummers:
nummer 1. mannenstem a la jim: you dont have to dooo iitiit you dont have to you dont have todoo iiiiiiiiiiiiiit (irritant)
nummer 2. vrouwenstem: i would do aaanythiiiiiiiiing now that your gooooone i had it aaaaaal lalala oooooohooowowwoohhooo! (irrittant)
nummer 3. "muziek met simpele beat met gated snares" wat dat wijf zegt weet ik niet. maar ze mompelt er steeds overheen.
En nog een paar maar dat komt wel. ik wil weten wat die kutnummers zijn zodat ik mijn haat kan richten.
Brooklyn Bounce!!!!quote:
nee dat is em niet voor track 1.quote:
Heb je niet wat meer info? Genre, tempo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat is em niet voor track 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |